1 слайд
Шымкент қаласы
Р.Мырзашев атындағы №76 ном
Пән мұғалімі: Төлеген Кәрима Балтабайқызы
Пәні: Алгебра
Санып: 7
2 слайд
Сабақ тақырыбы:
Екі өрнектің
қосындысы мен
айырмасының
квадраты
3 слайд
4 слайд
Бағалау
критерийлері : – алгебралық өрнектерді
ықшамдауда қысқаша көбейту
формулаларын қолданады; – қысқаша көбейту
формулаларын біледі
және қолданады;
– көпмүшені
көбейткіштерге жіктеуде
қысқаша көбейту
формулаларын қолданады.
5 слайд
Белсенді оқу әдістері
Сабақтың
басы Сабақтың
соңыСабақтың
ортасы
1.Тапсырма әдісі:
кестені толтыру
деңгейлер арқылы 1. Ұйымдастыру
кезеңі
2. «Допты лақтыру»
әдісі; сұрақ-жауап
3.Елші әдісі: постер
арқылы
формуланы
дәлелдеу 2.Сергіту сәті:
мақал-мәтел
сайысы
3.Таза тақта әдісі:
сыныппен жұмыс 1.Рефлексия
2. Үй
тапсырмасын
беру
3.Саралау,бағал
ау
6 слайд
2. «Допты лақтыру» әдісі: мұғалім доп лақтырып
сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа
жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы
сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға
береді. Бұл әдіс теориялық сұрақтарды бағалауға,
тілдік мақсаттардың орындалуына көмек береді
Мақсаты: Өткен сабақты қайталау
Мұғалім: сұрақ қояды
Оқушы :жауап береді
Бағалау: геометриялық фигуралар арқылы
7 слайд
Жеке жұмыс
Жеке жұмысты бағалау . Өін-өзі бағалау тақтадағы
жауаптар арқылы өз жұмысын текереді. Геометриялық
фигуралар арқылы бағаланады.
.Тапсырма әдісі. Кестені толтырыңдар:
С-деңгейі .Теңбе-теңдікті дәлелде
8 слайд
Мақал-мәтел сайысы.
Сипаты: оқушылар тек сандары бар мақал айтып
жарысады.
Мақсаты: сабақта пәнаралық байланыс орнату, тіл
байлықтарын дамыту яғни рухани құндылықтарын дамыту.
Есте сақтау қабілетін жақсарту . Сергіту сәті
9 слайд
Диалог
және
қолдау
көр сет
уБағалау
Тарсырмалар
әдісі
Жік
теу Саралау
әдісі
10 слайд
Бағалау әдісі
Бағалау әр бағытта жүреді, өзін-өзі бағалау арқылы,
топтар бірін-бірі бағалау арқылы және мұғалімнің өзі
бағалау арқылы. Әр бағалау кезінде геометриялық
фигуралар арқылы бағаланады, өйткені пен аралық
байланыс орнату үшін
11 слайд
Сабақ соңы
1.Екі өрнектің қосындысы мен айырымының квадраты
формуласымен жұмыс істегенде оқушылардың сын
тұрғысынан ойлауын дамыту үшін төмендегі кестені
қолданамын.
2. Үй тапсырмасы:
№ 5.4-5.6 есептер
Артықшылығы » « Кемшілігі» « Қызық болғаны »
12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕ T
!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз