Материалдар / презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге алгебра пәнінен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қырқүйек 2020
291
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Шымкент қаласы Р.Мырзашев атындағы №76 ном Пән мұғалімі: Төлеген Кәрима Балтабайқызы Пәні: Алгебра Санып: 7

1 слайд
Шымкент қаласы Р.Мырзашев атындағы №76 ном Пән мұғалімі: Төлеген Кәрима Балтабайқызы Пәні: Алгебра Санып: 7

Сабақ тақырыбы: Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты

2 слайд
Сабақ тақырыбы: Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты

3 слайд

Бағалау критерийлері : – алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады; – қысқаша көбейту

4 слайд
Бағалау критерийлері : – алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады; – қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады; – көпмүшені көбейткіштерге жіктеуде қысқаша көбейту формулаларын қолданады.

Белсенді оқу әдістері Сабақтың басы Сабақтың соңыСабақтың ортасы 1.Тапсырма әдісі: кестені толтыру деңгейлер арқылы 1. Ұй

5 слайд
Белсенді оқу әдістері Сабақтың басы Сабақтың соңыСабақтың ортасы 1.Тапсырма әдісі: кестені толтыру деңгейлер арқылы 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. «Допты лақтыру» әдісі; сұрақ-жауап 3.Елші әдісі: постер арқылы формуланы дәлелдеу 2.Сергіту сәті: мақал-мәтел сайысы 3.Таза тақта әдісі: сыныппен жұмыс 1.Рефлексия 2. Үй тапсырмасын беру 3.Саралау,бағал ау

2. «Допты лақтыру» әдісі: мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояд

6 слайд
2. «Допты лақтыру» әдісі: мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға береді. Бұл әдіс теориялық сұрақтарды бағалауға, тілдік мақсаттардың орындалуына көмек береді Мақсаты: Өткен сабақты қайталау Мұғалім: сұрақ қояды Оқушы :жауап береді Бағалау: геометриялық фигуралар арқылы

Жеке жұмыс Жеке жұмысты бағалау . Өін-өзі бағалау тақтадағы жауаптар арқылы өз жұмысын текереді. Геометриялық фигуралар арқ

7 слайд
Жеке жұмыс Жеке жұмысты бағалау . Өін-өзі бағалау тақтадағы жауаптар арқылы өз жұмысын текереді. Геометриялық фигуралар арқылы бағаланады.   .Тапсырма әдісі. Кестені толтырыңдар: С-деңгейі .Теңбе-теңдікті дәлелде

Мақал-мәтел сайысы. Сипаты: оқушылар тек сандары бар мақал айтып жарысады. Мақсаты: сабақта пәнаралық байланыс орнату, тіл ба

8 слайд
Мақал-мәтел сайысы. Сипаты: оқушылар тек сандары бар мақал айтып жарысады. Мақсаты: сабақта пәнаралық байланыс орнату, тіл байлықтарын дамыту яғни рухани құндылықтарын дамыту. Есте сақтау қабілетін жақсарту . Сергіту сәті

Диалог және қолдау көр сет уБағалау Тарсырмалар әдісі Жік теу Саралау әдісі

9 слайд
Диалог және қолдау көр сет уБағалау Тарсырмалар әдісі Жік теу Саралау әдісі

Бағалау әдісі Бағалау әр бағытта жүреді, өзін-өзі бағалау арқылы, топтар бірін-бірі бағалау арқылы және мұғалімнің өзі бағалау

10 слайд
Бағалау әдісі Бағалау әр бағытта жүреді, өзін-өзі бағалау арқылы, топтар бірін-бірі бағалау арқылы және мұғалімнің өзі бағалау арқылы. Әр бағалау кезінде геометриялық фигуралар арқылы бағаланады, өйткені пен аралық байланыс орнату үшін

Сабақ соңы 1.Екі өрнектің қосындысы мен айырымының квадраты формуласымен жұмыс істегенде оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын д

11 слайд
Сабақ соңы 1.Екі өрнектің қосындысы мен айырымының квадраты формуласымен жұмыс істегенде оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту үшін төмендегі кестені қолданамын. 2. Үй тапсырмасы: № 5.4-5.6 есептер Артықшылығы » « Кемшілігі» « Қызық болғаны »

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕ T !

12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕ T !