Материалдар / Презентация, 7 сынып "Функция. Функцияның графигі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация, 7 сынып "Функция. Функцияның графигі"

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып, Алгебра пәні, "Функция. Функцияның графигі" тақырыбында жазылған қысқа мерзімді жоспарға талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2020
4112
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«№ 69 жалпы білім беретін орта мектебінің Математика пәні мұғалімі Үбайтжанова Аружан Алтайқызы

1 слайд
«№ 69 жалпы білім беретін орта мектебінің Математика пәні мұғалімі Үбайтжанова Аружан Алтайқызы

Алгебра 7 сынып ТАҚЫРЫБЫ БӨЛІМІ ОҚУ МАҚСАТЫ Функция. Функцияның графигі у=ах 2 түріндегі функция және оның графигі 7.4.1.10

2 слайд
Алгебра 7 сынып ТАҚЫРЫБЫ БӨЛІМІ ОҚУ МАҚСАТЫ Функция. Функцияның графигі у=ах 2 түріндегі функция және оның графигі 7.4.1.10 у=ах 2 , функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу

САБАҚ МАҚСАТЫ: функциясының қасиеттері туралы білу және графигін салу; функциясының қасиеттерін қолданып,

3 слайд
САБАҚ МАҚСАТЫ: функциясының қасиеттері туралы білу және графигін салу; функциясының қасиеттерін қолданып, графигін салу; берілген график арқылы функцияны анықтау.Барлық оқушылар: Көпшілік оқушылар: Кейбір оқушылар: Бағалау критерийлері: - функциясының қасиеттерін қолданады; - функциясының графигін салады. Оқу мақсаты: 7.4.1.10 у=ах 2 , функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу

Б е л с е н д і о қ у ә д і с т е р іСабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы  “ Шаттық шеңбері”әдісі- психологиялық

4 слайд
Б е л с е н д і о қ у ә д і с т е р іСабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы  “ Шаттық шеңбері”әдісі- психологиялық ахуал  “ Жұптас” әдісі- үй тапсырмасын тексеру  “ Бағдаршам” әдісі- топқа бөлу  Қалыптастырушы бағалау  “ Білім қоржыны” әдісі- Кері байланыс “ Аяқталмаған сөйлем” әдісі- жеке жұмыс  “ ДЖИГСО” әдісі- топтық жұмыс  “ Деңгейлік тапсырма” әдісі

Графикалық органайзер

5 слайд
Графикалық органайзер

“ Аяқталмаған сөйлем” әдісі  y =ax² функциясының графигі ........... деп аталады ;  парабола тармақтары жоғары не төмен бағыт

6 слайд
“ Аяқталмаған сөйлем” әдісі  y =ax² функциясының графигі ........... деп аталады ;  парабола тармақтары жоғары не төмен бағытталған, өйткені ол ..........;  а>0 болғанда,функцияның графигі ............ координаталық ширектерде орналасады;  а<0 болғанда функцияның графигі ............ координаталық ширектерде орналасады;  y =ax² функциясының анықталу аймағы ............;  y =ax² функциясының мәндер жиыны .................................. тәуелді;  х-тің аралығында функция а>0 болғанда ........... , а<0 болғанда .............. қабылдайды;  x=0 болғанда y =ax² функцияның мәні .......... . Саралау: Бағалау: Қарқын бойынша саралау тәсілі Жеке бағалау: “+ / – ” әдісі

“ ДЖИГСО” әдісі Тапсырма: y= -0,5x² функциясының графигін салыңдар. Графиктен 1) x= -4; -1; 2; 3; 6 мәндеріне сәйкес у-тің; 2)

7 слайд
“ ДЖИГСО” әдісі Тапсырма: y= -0,5x² функциясының графигін салыңдар. Графиктен 1) x= -4; -1; 2; 3; 6 мәндеріне сәйкес у-тің; 2) y= -18; -8; -0,5; 0 мәндеріне сәйкес х-тің мәндерін табыңдар.   Дескриптор: - y= -0,5x² функция графигін салу үшін кесте құрады; - y= -0,5x² функция графигін салады; -график арқылы х-тің мәндеріне сәйкес у-тің мәндерін табады; -график арқылы у-тің мәндеріне сәйкес х-тің мәндерін табады. Саралау: Бағалау: Диалог және қолдау көрсету тәсілі Топтық бағалау: “Табыс ағашы” әдісі

“ Деңгейлік тапсырма” әдісі y=2x² y=5-2x х -1 0 1 х -2 0 2 у 2 0 2 у 9 5 1B деңгей тапсырмасы: y=2x² және y=5-2x функцияларын

8 слайд
“ Деңгейлік тапсырма” әдісі y=2x² y=5-2x х -1 0 1 х -2 0 2 у 2 0 2 у 9 5 1B деңгей тапсырмасы: y=2x² және y=5-2x функцияларының графиктері қиылыса ма? Жауабы: Екі нүктеде қиылысады А(-2;9) және В(2;1) № Дескриптор + – 1 y=2x² функциясының нүктелерін анықтап, графигін салады; 2 y=5-2x функциясының нүктелерін анықтап, графигін салады 3 екі функцияның қиылысуын анықтайды; 4 қиылысу нүкте координаттарын жазады. Бағалау :Саралау : -Тапсырма тәсілі -Жеке бағалау: “+ / – ” әдісі

Бағалау тәсілі (Үй тапсырмасы) САРАЛАУ ТӘСІЛДЕРІ Тапсырма тәсілі (Деңгейлік тапсырма) Диалог және қолдау көрсету тәсілі

9 слайд
Бағалау тәсілі (Үй тапсырмасы) САРАЛАУ ТӘСІЛДЕРІ Тапсырма тәсілі (Деңгейлік тапсырма) Диалог және қолдау көрсету тәсілі (Топтық жұмыс)Жіктеу тәсілі (Топқа бөлу) Бағалау тәсілі (Кері байланыс) Қарқын бойынша саралау (Жеке жұмыс)

Критериалды бағалау “ От шашу” әдісі-үй тапсырмасын тексеру “ + / – ” әдісі- “Аяқталмаған сөйлем” әдісі-жеке жұмыс “ + / –”

10 слайд
Критериалды бағалау “ От шашу” әдісі-үй тапсырмасын тексеру “ + / – ” әдісі- “Аяқталмаған сөйлем” әдісі-жеке жұмыс “ + / –” әдісі- “Деңгейлік тапсырма” әдісі- жеке жұмыс “ Табыс ағашы” әдісі- “ДЖИГСО” әдісі- топтық жұмыс Қалыптастырушы бағалау- “Басбармақ” әдісі

Қалыптастырушы бағалау Ойлау дағдыларының деңгейлері: Түсіну және қолдану Тапсырма№1 . A(1;3); B(0,5;0,75); C(-2;8); M(-

11 слайд
Қалыптастырушы бағалау Ойлау дағдыларының деңгейлері: Түсіну және қолдану   Тапсырма№1 . A(1;3); B(0,5;0,75); C(-2;8); M(-4;48); P(-1;3,5); K(π;3π²) нүктелері y=3x² функциясының графигіне тиісті ме?   Дескриптор: -берілген функциядағы х аргументінің орнына мәнін қояды; -көбейту амалын орындап, у функциясының мәнін табады; - y=3x² функциясына тиісті нүктелерді көрсетеді.   Тапсырма№2 . y=-5x² функциясының графигін салыңдар. График бойынша функцияның өсу және кему аралықтарын жазыңдар.   Дескриптор: -кестеде х аргументіне мәндер беру арқылы у функциясының мәндерін табады; -нүктелерді координата бойына белгілейді; -y=ax² функциясының a<0 болғандағы парабола тармағын анықтайды; -y=-5x²функциясының өсу және кему аралықтарын анықтайды.   Саралау: Қарқын бойынша саралау. Мұнда тақырыпты толық игерген оқушылар тапсырманы жылдам орындайды және көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі.   Бағалау: «Басбармақ» әдісі (оқушылар тапсырмалардың дұрыс жауабын басбармақты үш қозғалыста қимылдатып бағалайды)

12 слайд