1 слайд
«№ 69 жалпы білім беретін орта
мектебінің
Математика пәні мұғалімі
Үбайтжанова Аружан Алтайқызы
2 слайд
Алгебра
7 сынып
ТАҚЫРЫБЫ БӨЛІМІ
ОҚУ
МАҚСАТЫ Функция. Функцияның графигі
у=ах 2
түріндегі функция және оның
графигі
7.4.1.10 у=ах 2
, функциясының
графигін салу және оның қасиеттерін білу
3 слайд
САБАҚ МАҚСАТЫ:
функциясының
қасиеттері
туралы білу
және графигін
салу; функциясының
қасиеттерін
қолданып,
графигін салу; берілген
график
арқылы
функцияны
анықтау.Барлық
оқушылар: Көпшілік
оқушылар: Кейбір
оқушылар:
Бағалау
критерийлері: - функциясының
қасиеттерін қолданады;
- функциясының графигін
салады.
Оқу
мақсаты: 7.4.1.10 у=ах 2
, функциясының графигін салу
және оның қасиеттерін білу
4 слайд
Б
е
л
с
е
н
д
і
о
қ
у
ә
д
і
с
т
е
р
іСабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
“ Шаттық шеңбері”әдісі- психологиялық
ахуал
“ Жұптас” әдісі- үй тапсырмасын тексеру
“ Бағдаршам” әдісі- топқа бөлу
Қалыптастырушы бағалау
“ Білім қоржыны” әдісі- Кері байланыс
“ Аяқталмаған сөйлем” әдісі- жеке жұмыс
“ ДЖИГСО” әдісі- топтық жұмыс
“ Деңгейлік тапсырма” әдісі
5 слайд
Графикалық органайзер
6 слайд
“ Аяқталмаған сөйлем” әдісі
y =ax² функциясының графигі ........... деп аталады ;
парабола тармақтары жоғары не төмен бағытталған, өйткені ол ..........;
а>0 болғанда,функцияның графигі ............ координаталық ширектерде
орналасады;
а<0 болғанда функцияның графигі ............ координаталық ширектерде
орналасады;
y =ax² функциясының анықталу аймағы ............;
y =ax² функциясының мәндер жиыны .................................. тәуелді;
х-тің аралығында функция а>0 болғанда ........... ,
а<0 болғанда .............. қабылдайды;
x=0 болғанда y =ax² функцияның мәні .......... .
Саралау:
Бағалау: Қарқын бойынша саралау тәсілі
Жеке бағалау: “+ / – ” әдісі
7 слайд
“ ДЖИГСО” әдісі
Тапсырма: y= -0,5x² функциясының графигін салыңдар.
Графиктен 1) x= -4; -1; 2; 3; 6 мәндеріне сәйкес у-тің; 2) y= -18; -8;
-0,5; 0 мәндеріне сәйкес х-тің мәндерін табыңдар.
Дескриптор:
- y= -0,5x² функция графигін салу үшін кесте құрады;
- y= -0,5x² функция графигін салады;
-график арқылы х-тің мәндеріне сәйкес у-тің мәндерін табады;
-график арқылы у-тің мәндеріне сәйкес х-тің мәндерін табады.
Саралау:
Бағалау: Диалог және қолдау көрсету тәсілі
Топтық бағалау: “Табыс ағашы”
әдісі
8 слайд
“ Деңгейлік тапсырма” әдісі
y=2x² y=5-2x
х -1 0 1 х -2 0 2
у 2 0 2 у 9 5 1B деңгей тапсырмасы:
y=2x² және y=5-2x функцияларының графиктері қиылыса ма?
Жауабы: Екі нүктеде қиылысады
А(-2;9) және В(2;1)
№ Дескриптор
+ –
1 y=2x² функциясының нүктелерін
анықтап, графигін салады;
2 y=5-2x функциясының нүктелерін
анықтап, графигін салады
3 екі функцияның қиылысуын анықтайды;
4 қиылысу нүкте координаттарын жазады.
Бағалау :Саралау :
-Тапсырма тәсілі
-Жеке бағалау: “+ / – ” әдісі
9 слайд
Бағалау тәсілі
(Үй
тапсырмасы)
САРАЛАУ
ТӘСІЛДЕРІ
Тапсырма
тәсілі
(Деңгейлік
тапсырма) Диалог және
қолдау көрсету
тәсілі (Топтық
жұмыс)Жіктеу тәсілі
(Топқа бөлу)
Бағалау тәсілі
(Кері
байланыс) Қарқын
бойынша
саралау (Жеке
жұмыс)
10 слайд
Критериалды бағалау
“ От шашу” әдісі-үй
тапсырмасын тексеру
“ + / – ” әдісі- “Аяқталмаған сөйлем”
әдісі-жеке жұмыс
“ + / –” әдісі- “Деңгейлік тапсырма” әдісі-
жеке жұмыс
“ Табыс ағашы” әдісі- “ДЖИГСО” әдісі-
топтық жұмыс
Қалыптастырушы бағалау- “Басбармақ”
әдісі
11 слайд
Қалыптастырушы бағалау
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Түсіну және қолдану
Тапсырма№1 . A(1;3); B(0,5;0,75); C(-2;8); M(-4;48); P(-1;3,5); K(π;3π²) нүктелері y=3x²
функциясының графигіне тиісті ме?
Дескриптор:
-берілген функциядағы х аргументінің орнына мәнін қояды;
-көбейту амалын орындап, у функциясының мәнін табады;
- y=3x² функциясына тиісті нүктелерді көрсетеді.
Тапсырма№2 . y=-5x² функциясының графигін салыңдар. График бойынша функцияның
өсу және кему аралықтарын жазыңдар.
Дескриптор:
-кестеде х аргументіне мәндер беру арқылы у функциясының мәндерін табады;
-нүктелерді координата бойына белгілейді;
-y=ax² функциясының a<0 болғандағы парабола тармағын анықтайды;
-y=-5x²функциясының өсу және кему аралықтарын анықтайды.
Саралау: Қарқын бойынша саралау. Мұнда тақырыпты толық игерген оқушылар
тапсырманы жылдам орындайды және көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт
беріледі.
Бағалау: «Басбармақ» әдісі (оқушылар тапсырмалардың дұрыс жауабын басбармақты үш
қозғалыста қимылдатып бағалайды)
12 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз