1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Тізбектің n -ші мүшесі
9.2.3.2 Тізбектің п-ші мүшесін табу“ Белсенді оқу –белсенді қызметпен айналысу арқылы мұғалім берген ақпараттың мәнін ұғынып
алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз етуді көздейді ” Д .Хэтти
Барлық оқушы:
тізбектің п-ші мүшесін өрнектейтін формулаларды
табады
Көпшілігі: тізбектің п-ші мүшесін табуды қолданады
Кейбірі тізбектің п-ші мүшесін табуды талдайды түсіну;Атырау қаласы
Ф. Оңғарсынова атындағы орта мектеп
Алгебра 9 сынып
Тізбектің n -ші мүшесі
Математика пәнінің мұғалімі:
Утеулиева Алма Насипкалиевна
Осы сабақта қол
жеткізетін оқу
мақсаттары:
2 слайд
Белсенді
оқу
әдістері
«Жүз теңге»
әдісі
«Джигсо-2» әдісі
Сыдырма әдісі «Гүлдер себеті» әдісі.
Сараланған тапсырма. О й қозғау
стратегиясы
Топтық жұмыс
3 слайд
Тапсырма
Оқушыларды
жаттығулардың көмегімен
ынталандырып және
дамыта оқыту
Дереккөздер
Дереккөздермен,сайттармен
жұмыс
Bilimland.kz
Диалог және
қолдау көрсету
Оқушыларды ойланту және
бірқатар жауаптар алу үшін
алдын – ала дайындалған
сұрақтар қоюСаралау
Қарқын
Кейбір оқушылар
басқаларына қарағанда
жылдам жұмыс істейді.
4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
Бағалау критерийі -тібектің n -ші мүшесін таба алады
-тізбектің n -ші мүшесінің формуласын қолдана алады
-тізбектің n -ші мүшесін талдай алады
Ойлау дағдыларының
деңгейі Түсіну
Қолдану
Тапсырма «Жүз теңге» әдісі
№ 155 Тізбектің k-шы мүшесінің формуласы белгілі. -ні есептеңдер:
a) , ә)
б) в)
г)
д)
Дескриптор -тізбектің k-шы мүшесінің формуласын қолданады;
-тізбектің мүшелерін есептейді.
ҚБ:
«Бағдаршам» өзін-өзі
бағалау.
«Екі жұлдыз бір
тілек».
«Бір ауыз сөз» әдісімен
өзін- өзі бағалау.
Ұнамады
Тусіндім
Белсенді
болдым
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз