1 слайд
№ 29-сабақ
Адам жасампаздығы
2 слайд
Сабақтың мақсаты: оқушыларға
«жасампаз», «жасампаздық»
ұғымын түсіндіру арқылы
сүйіспеншілік құндылығының мәнін
ашу.
3 слайд
Ашық сабақтар5 «Т» ұстанымы
Тәртіп
Талап
Тазалық
Татулық
Тыныштық
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру:
29-сабақ: 114-115 беттегі «Бірден-бір сұлулық» аңызын
оқып келу.
Талдау сұрақтары:
- Баланың ешкімге, ешнәрсеге ұқсамайтын сыйлық жасағысы келуінің
себебі неде ?
- Данышпанның балаға берген ақылынан қандай жасампаздықты көріп
тұрсыңдар?
- Егер бала данышпанның ақылын тыңдап, соны орындаса, жасампаз бола
ала ма? Неліктен?
-Адамның жасампаздығы ізгілікке бағытталғанда әлем қандай болады деп
ойлайсыңдар ?
-Өзің әлемді өзгерту үшін қандай жасампаздықтар жасайтын едің?
5 слайд
Дәйексөз
... Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл,
ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озады.
Онан басқа нәрселермен оздым ғой демектің
бәрі де – ақымақтық.
Абай Құнанбаев
6 слайд
Суретші
(аңыз әңгіме)
Әлемде тамаша көріністерді көре және бейнелей білген
дарынды суретші өмір сүрген.
Суретшінің сұлулықты көре білу қасиеті адамдарды
таңғалдыра білген екен. Айналасындағы адамдар сол
әдімілікті көрсе де, әлгі күнге дейін суретшінің шынайы өнер
туындысына айналмайынша оны байқамаған!..
Суретші әдеміліктін ұлы шебері болған.Ол ішкі жан тәнімен
өзінің көрген әдемі көріністерін кенепке бейнелеген. Сонда
ғана суретшінің суретіне қараған әрбір адам үшін
байқалмайтын сұлулық шынайыға айналып, керемет туынды
шыққан екен.
* * *
Бір күні суретші ел аузында көзге түспейтін сүйкімсіз арық
бойжеткен бейнесін бейнелеуді қолға алады. Ол қыз өзіде
солай деп ойлап жұрт бетіне тіке қарай алмапты...
деп қыз таңданады.
«Мен - айнамын» -деп күлімдеді суретші «Мен тек ғана саған
ішкі сұлулығынды көрсеттім. Енді осы сұлулығынды
жасырма»
7 слайд
«Саған не болды ... өзге біреу болмады ма?» - деп
сұрапты
Суретші айтқанға құлақ аспай, кенепке ғажайып,
әсемдік келбетін суреттеп жандандыра білді.
«Бұл мүмкін емес.. бұл мен емес ...Қандай керемет
бейне..»
Суретші сүйкімсіз арық бойжеткен бейнесін қалай
сұлуландырып көрсете білді?
Сүйіспеншілік сұлулықта ма?
Сүйіспеншілікті қалай көрсете аламыз?
Суретшінің суретті жандандыруының сыры неде?
Бұл әңгіменің біздің сабағымызға тақырыбымызға
қандай қатысы бар?
Сіздер осы әңгімеден қандай ой түйдіңіздер?
8 слайд
Шығармашылық жұмыс
116-беттегі 2-тапсырма.
«Бірден-бір сұлулық» аңызындағы
оқиғаны басшылыққа алып, өздеріңнің
ізгілікке бағытталған «Сарайларың,
әндерің, мүсіндеріңді» жасап, шағын
ойтолғау жазыңдар.
9 слайд
Үй тапсырмасы:
30-сабақ: 117-118 беттегі Джон Максвелл Кутзее
«Брюссель трамвайында» аңызын оқып келу.
10 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз