1 слайд
Ақтамберді жырау
"Балаларыма
өсиет"
Пән : қазақ әдебиеті
Пән мұғалімі : Төлеген Қ.Т.
Сынып : 8-сынып «Аңсаған Қоңқабаев атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ
Сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:
Т/Ж.8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз
көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.
2 слайд
Сабаққа қатысты сөздік қор мен терминдер :
Жырау
Толғау
заман
Өсиет
Кепиет
араз болсаң
алты ауыз
Лайым
разылық
3 слайд
Үй тапырмасын қайталау сұрақтары:
1.Ақтамберді Сарыұлы шығармаларының
тақырыбы қандай?
2.Ақтамберді жыраудың шығармаларын
атаңыз
3. Толғау дегеніміз қандай жанр?
4.«Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауының негізгі
идеясы қандай?
5.Жыраудың күмбезі қайда орналасқан?
4 слайд
Өсиет - жазбаша түрде немесе ауызша
айтылып қалдырылған ақыл-кеңес, талап –
тілек.
Тапсырма: «Қар кесегі» әдісі бойынша толғауды жатқа
айту. .
1.Берілген өлең жолдарында не баяндалады?
2.Шығарма қай жанрға жатады?
3.Ақтамберді жырау өсиет сөздерінде ұрпағына нені аманат
етеді?
4.Аманат деген сөздің мағынасын қалай түсіндіресіңдер?
5 слайд
"Екі жақты күнделік" әдісі, толғаудағы өзіне әсер еткен
тұстарды жазады.
Толғаудан
үзінді Мақалмен
байланыстыру Мағынасын
түсіндіру
Дескриптор:
- үзіндіні мақсатына сай
таңдайды;
- мағыналас мақалды табады.
-мағынасын ашады;
6 слайд
Кері байланыс: Толғаудың мағынасы түсінікті ме?
«Жұптық шапалақ» әдісі.
Егер сізге тақырып
түсінікті болса,
шапалақтайсыз.
7 слайд
Жеке жұмыс: Қалыптастырушы тапсырма
Кім, не жазған? Кімге арнап
жазған? Қандай түрде
жазылған? Қандай
тақырыпта
жазылған?
Дескриптор:
- Шығарманың тақырыбын
анықтайды;
- шығармаға өз көз қарасын
білдіреді.
8 слайд
Үйге тапсырма :
Мәтінді тыңдап, берілген үзіндідегі жырау
ойының ізімен «Еңбек түбі - береке»
тақырыбында әдеби эссе жазу.
9 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз