Материалдар / презентация: Атадан қалған асыл сөз. тақырып: Қаз дауысты Қазыбек "Кім жақын?", "Не қымбат", "Не қиын?"9-сынып қазақ әдебиеті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

презентация: Атадан қалған асыл сөз. тақырып: Қаз дауысты Қазыбек "Кім жақын?", "Не қымбат", "Не қиын?"9-сынып қазақ әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдеріне қажет, ҚМЖ жасауға көмегі тиеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2020
1556
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ақтау қаласы «С.Қондыбай атындағы №22 жалпы білім беру орта мектебі» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Қобланов Джен

1 слайд
Ақтау қаласы «С.Қондыбай атындағы №22 жалпы білім беру орта мектебі» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Қобланов Дженгисбай Таубаевич Қазақ әдебиеті 9-сынып Ұзақ мерзімді жоспардың 1-б өлімі: Атадан қалған асыл сөз Сабақтың тақырыбы: Шешендік сөздер Қаз дауысты Қазыбек би «Кім жақын?», «Не қымбат?», «Не қиын?». Оқу мақсаты Сабақ мақсаты 9.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану Барлық оқушылар орындай алады : Көркем шығармалардан алған үзінділерді түсінеді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады. Кейбір оқушылар орындай алады : Шығармашылық жұмыстарды өмірмен байланыстыра алады. Құндылықтарғ а баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтаст ығы құрмет,ынты мақтастық, ашықтық, қазақстандық Патриотизм және азаматтық жауапкершілікті оқушыныбойына қалыптастыруБілім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, SMART мақсатқа негізделген - өлшемді-нақты - қолжетімді-іс-әрекетке негізделген -мерзімі анықталған

Белсенді оқу әдістері Білу,түсіну 1-тапсырма. Ұжымдық жұмыс . Қолдану, талдау 2- тапсырма Жеке жұмыс Жинақтау,бағалау 3-тапсыр

2 слайд
Белсенді оқу әдістері Білу,түсіну 1-тапсырма. Ұжымдық жұмыс . Қолдану, талдау 2- тапсырма Жеке жұмыс Жинақтау,бағалау 3-тапсырма Топты қ жұмыс « Уақыт шеңбері» әдісімен көркем шығармалардан алған үзінділерге өз көзқарасыңызды білдіріңіз. 1-топ «Кім жақын?» 2-топ «Не қымбат» 3-топ «Не қиын?» «Маңыздылық аймағы» әдісі арқылы шешендік сөздегі маңызды ойларды анықтаңыз Шығармашылық жұмыс 1-топ Қазыбек биге хат жазыңыз. 2-топ Қазыбек биге мінездеме беріңіз. 3-топ Қазыбек бидің «Кім жақын, не қымбат, не қиын?» шешендік сөзіне эссе жазыңыз .Белсенд і оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады.Бұл тәсілдер оқу үдерісі алдында емес, оны орындау барысында жүзеге асырылатын құбылыс екендігін түсіндіреді. Білу: Талқылауға арналған сұрақтар 1 .Қазіргі кезде Қазыбек бидің өр тұлғасын кімдердің бойынан көруге болады? 2 .Шешенге тән қасиеттер өз бойыңда бар ма? Нәтиже: Білім алушылардың шығармашылықпен жұмыс жасау дағдысы қалыптасты, адам мінезінің алуан түрлі белгілерін анықтай алды, шешендік сөздердің мән -ма ғынасын ажырата алады.

Саралау тапсырмалары Саралау әдістері әрбір білім алушының оқу мақсаттарына қол жеткізуіне ықпал жасайды, білім алушыларды

3 слайд
Саралау тапсырмалары Саралау әдістері әрбір білім алушының оқу мақсаттарына қол жеткізуіне ықпал жасайды, білім алушыларды оқуға ынталандыруға, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға септігін тигізеді. Білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып әр түрлі әдіс тәсілдерді қолданамын. Қолдауды болмашы көрсету. «Бір қадам алға» әдісі: Қаз дауысты Қазыбектің қай ханның ақылшысы, кеңесшісі болғаны туралы еңбегіне баға беріңіз. Қолдауды барынша көрсету. «Ойлан,жұптас, бөліс» әдісін қолданамын. Шешендік сөздегі «Кім жақын?» сөзінің мағынасын өз түсінігіңіз бойынша әңгімелеңіз. Қолдауды көбірек көрсету. «Шағын эссе» әдісін қолданамын Осы шешендік сөзден өз түсінігіңді жазып шығыңыз .

Критериалды бағалау Критериалды бағалау оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес,ұжым талқысына

4 слайд
Критериалды бағалау Критериалды бағалау оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес,ұжым талқысынан өткен , оқушыға, ата - анаға және мұғалімге түсінікті , нақты анықталған критерийлерге негізделген бағалау үдерісіК рит ериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау 1- тапсырма:Дескриптор: - шешендік сөзбен танысады; - шешендік сөзге өз көзқарасын білдіреді - ҚБ «Шапалақтау» әдісі 2-тапсырма: Дескриптор: - Шешендік сөздегі маңызды ойларды табады. ҚБ «Өзара бағалау» әдісі 3-тапсырма: Дескриптор: - Тақырыпты ашып, шығармашылықпен жұмыс жасайды. - 12 сөйлемнен тұратын хат жазады. - 10 сөйлеммен мінездеме береді. - 150 сөзден тұратын эссе жазады. ҚБ «Мадақтау сөздер» әдісіКері байланыс:Оқушылар сабақтан алған білімін «Бас бармақ» тәсілі арқылы білдіреді .

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Жаңартылған бағдарлама бойынша мұғалім мен білім алушы әрекетін

5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Жаңартылған бағдарлама бойынша мұғалім мен білім алушы әрекетін өзгерту бағытында әдістерді дұрыс таңдау жөнінде тренерім көп түсініктер берді. Тренер тарапынан мен қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудың айырмашылығын түсіндім. Топпен жұмыс, жеке жұмыс, ұжыммен жұмыс түрлерінің әдіс – т әсілдерін меңгердім. Ықшам сабақ барысында әріптестерімнен көптеген қолдау көрдім. Бастапқы білімді дұрыс анықтау, барлық оқушының сабаққа қатысуын қадағалау, саралауды дұрыс іске асыру, тапсырмалар әдісін көбейту жөнінде кері байланыс алдым. . Ықшамсабақ жоспарлауда кері байланыс пен рефлексия қолдануда өз тәжірибеме өзгеріс енгіздім. Топпен жұмыс істеу барысында сабақты жоспарлау,саралау, бағалау әдістерін өзімнің тәжірибеме алдым. Курстан кейін де ықшамсабақтың жоспарын SMART форматында қолданып тәжірибеме толықтай енгізетініме сенімдімін .Әріптестердің кері байланысыТренердің кері байланысы Қысқа мерзімді жоспарлауда өзім алған тәжірибем