1 слайд
Атырау облысы, Индер ауданы,
“Балдәурен” мектепке дейінгі бөбекжайы
Молдағалиева Гүлфайруз Қуаныш қызы
тәрбиеші
2 слайд
«Мектеп жасына дейінгі балаларды
тәрбиелеуде ата-ананың рөлі»
Мақсаты:
•
Тәрбие жұмысын тәрбиеші-педагог мамандармен бірге ата-ана да
бірлесе отырып жүргізу құзіреттілігін арттыру.
•
Баланы оқыту кезінде кездесетін қиындықтарда ата-аналарға
көмек көрсету. Ата–аналармен тілдесіп, оларды ынталандыру,
ортақ шешімді анықтау.
•
Болашақта баламен жұмыс істеу міндетін белгілеу, ата -
аналармен бетпе - бет кездесе отырып, балаларды өнер, білімге
баулып, тәрбиелеуде балалар әдебиетіндегі ертегілер мен аңыз -
әңгімелердің, өлең – тақпақтармен, мақал - мәтелдердің,
жаңылтпаштардың маңызын арттыру.
•
Балаға білім беруде кездесетін қиындықтан қашпай, бірігіп
шешімін табуға шақыру.
•
Баламен үйде де бірге ойнап, бірге ертегілер тамашалап, ертегі-
әңгімелерді оқи отырып, балаларды достыққа, еңбекқорлыққа
баулу.
3 слайд
Өзара әрекеттестік алгоритмі
1қадам Алғашқы кездесу кезіндегі қарым-қатынастар, ата-
аналарға шынайы құрмет, байсалдылық көрсете отырып,
ойланбаған сұрақтармен тығырыққа тіремеу.
2 қадам Баланың дербестігін ескере отырып,оны неге
тәрбиелеу,бала бойында нені дамыту керектігін талқылау.
3қадам Баланы тәрбиелеуде жалпы талаптар белгілеу. Тәрбиеші
ата-аналарды өз көзқарастарын білдіруге жұмылдыру,ата-
аналар пайдаланатын әдістер туралы ойларын білу, пікірлер
қате болған жағдайда да оны теріске шығармай, жаңаша
тәсілдер ұсыну, бірігіп жұмыстануға шақыру.
4қадам Ортақ мақсатқа қол жеткізуде ынтымақтастықты
нығайту, баланы тәрбиелеу құзіреттілігін дамытуда бірыңғай
мақсаттар мен міндеттерді белгілеу. Даулар мен
келіспеушіліктер болуы мүмкін, соған қарамай болашақта ортақ
ынтымақтастықты дұрыс жолға қоя білу.
4 слайд
Ата-аналармен жұмыстың формалары
Ашық есік
күндері,
қызықты
отбасы
лық
кештер
(туған күн
тб) Ата - аналар
жиналысы,
тренингтер,
дөңгелек
үстелдер,
кеңестер,
үйге
қатынау “ Менің
қиялымда
ғы ертегі”
“ Сиқыр
лы саусақ
тар Сайыс
тар,
көрме
лер,
Ертеңгілк
тер,
мерекелер Тілдік
үнқағаз
“ Ата -
аналар
бізде
қонақта” Қызығу
шылық
тары
бойын
ша
үйірме
лер
5 слайд
6 слайд
Отбасы Бала
балабақшаҮштік одақ
7 слайд
Міндеттері
•
Отбасы
•
-баланың дене және танымдық
дамуы үшін максималды қауіпсіз
жағдайлар мен түрлі мүмкіндіктер
жасау;
•
- баланы эмоционалдық
қолдауды қамтамасыз ету;
•
- баланың жақын және басқа
адамдармен қарым- қатынас жасау
олармен берік қарым-қатынас
орнатудағы жеке талаптарын
канағаттандыру;
- балаларды өзіне-өзі кызмет етуге
және жақындарына көмектесуге
бағытталған қолданбалы дағдылар
мен іскерлікке үйрету;
•
- балаларды отбасы мен коғамның
дәстүрлері мен құндылықтарына
тәрбиелеу; Балабақша
•
тәрбиелеуші және дамытушы
іс-әрекеттерді ұйымдастыру
•
дамыту, әр баланың жеке
тұлғасының дамуына
көмектесу,
•
әр баланың бейімділігі,
қызығушылығы және
қабілетінің дамуына жағдай
жасау .
•
тілдік қатынастың дамуын
қамтамасыз ету;
8 слайд
Отбасы мен балабақша арасындағы
байланысты нығайту жолдары
Дәстүрлі
әдіс Ата-анамен
жеке жұмыс
Көрнекілік
насихаты,
көрмелер
Ата-аналар
жиналысы Кеңестер Үйге
қатынауАнкета,
сауалнамалар,
тест сұрақтары
9 слайд
Үйге қатынау
“ Менің бақытты жанұям” Кеңес:
“ Баланы қалай тәрбиелеу керек?”
Ата-аналар жиналысы Көрме: “Сиқырлы саусақтар”
10 слайд
Дәстүрлі емес,
жаңашыл әдіс түрлері Тренингтер
Рөлдік
Іскер
ойындарДөңгелек
үст ел,
акция
11 слайд
12 слайд
Білім беру үрдісінде ата-анамен ұйымдастырылған
жұмыс түрлері
Инновациялық жаңа
технологияны пайдалану Ақпараттық
Монтессори
элементтерін
пайдалану “ Тәй – тәй”
бағдарламасы
ның
элементтері
13 слайд
Монтессори элементтерін қолдану
14 слайд
Ақпараттық технологияны қолдану
15 слайд
“ Тәй – тәй” бағдарламасының элементтерін қолдану
Орталықтарға
бөлуАта-аналар
театр
бұрышында
Ата-аналар
желілі
ойындар
орталығында Ата-аналар
таңғы жиында
Ата-аналар
өнер
орталығында
16 слайд
17 слайд
Жаңа технологияны пайдаланғандағы қол
жеткізген нәтижем
1. АТА-АНАМЕН БАЙЛАНЫСТЫ КҮШЕЙТТІМ ,
БАЛАБАҚША МЕН ОТБАСЫ АРАСЫНДАҒЫ ЖҮЙЕЛІ ҚАРЫМ –
ҚАТЫНАС НЫҒАЙДЫ.
2. БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗІНЕ ДЕГЕН СЕНІМДІЛІГІ АРТЫП, ҚАЙ САЛАҒА
ЖАҚЫН ЕКЕНДІГІ АЙҚЫНДАЛДЫ, ӨЗ БЕТТЕРІНШЕ ЖҰМЫСТАР
АТҚАРЫП, ЕРКІН ОЙЛАРЫН АЙТА БІЛУ ДАҒДЫЛАРЫ ҚАЛЫПТАСЫП,
ОЙЛАРЫНЫҢ, ТІЛДЕРІНІҢ ДАМУЫНА ЫҚПАЛ ЕТТІМ
18 слайд
Тәрбиелеудің үш көзі
Бала
Отбасы Балабақша
19 слайд
«Венн диаграммасы»
Отбасы
Уақыт
бөлу
Бағыттау
Қадағалау
Көмектесу Тұлға ретінде
дамыту, бірігіп
бала өмірін
қорғау,
әлеуметтік
ортаға
бейімдеу,
білім беру.
Балабақша
Ойлау
қабілетін
арттыру
Тілдік
құзіреттілігін
дамыту
Ұжымдық
жұмықа
үйрету
Оқу – тәрбие
жұмысын
жүргізу
20 слайд
«Ертегілер елінде» үйірме жұмысы
21 слайд
Жоба: “Менің қиялымдағы ертегі”
Мақсаты: Баланың еркін шығармашылық жеке
тұлғасын дамыта отырып, ата-аналармен бірге
балалардың тілдік құзіреттілігін арттыру. Дайындық кезеңі
Балалардың қызметі: Мәселеге ену.
Ата – аналардың қызметі: Жобаның мақсат –
міндеттерін (не үшін), мерзімін, мәселесін
қалыптастырады. Алдағы істі жоспарлайды.
22 слайд
Ата-аналар балалармен бірге үйден ертегі
құрастырады, ертегі мазмұнын бейнелеп
кітапша дайындайды, соған сәйкес
атрибуттар, түрлі жануарлардан қиып
алынған суреттер дайындайды. Негізгі кезең
23 слайд
Қорытынды кезең
Бейнематериал түрінде және де оны
сахналау арқылы ертегімен топтағы
балаларды таныстырады, ал балалар бос
уақыттарында суреті арқылы ертегіні
әңгімелеп айтуға үйренеді
24 слайд
25 слайд
26 слайд
Оқу жылы басында ата-аналар
белсенділігінің пайыздық көрсеткіші
ұяң ата-ана
белсенді ата-ана
60 % 40 %
27 слайд
28 слайд
29 слайд
30 слайд
31 слайд
ұяң ата-ана
20%
белсенді ата-ана
80%
Оқу жылы соңында ата-аналар
белсенділігінің пайыздық көрсеткіші
ұяң ата-ана белсенді ата-ана
32 слайд
Қол жеткізген
жетістігім Ата -
аналарыммен
жақсы
байланыс
орната алдымБ а л а л а р м ен
о т ба сы
т ур а л ы
қ ы зы қ т ы
м а ғл ұм а т т а р
а л ды м
А л дағы ж ұм ы с ж осп ары м д
ы н ақт ы л ады
м Алда мені
биік ш
ыңдар
күт
уде
Ш
ы ғарм аш ы лы қ
т абы сқа
ж ет т ім
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз