Материалдар / Презентация: «Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуде ата-ананың рөлі»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация: «Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуде ата-ананың рөлі»

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация, балабақша, ата-ана, бала-үштік одақ , балабақша мен ата-ана арасындағы байланыс, бала өмірінде ойнайтын рөлі, венн диаграммасы, пайыздық көрсеткіш
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Тамыз 2021
763
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Атырау облысы, Индер ауданы, “Балдәурен” мектепке дейінгі бөбекжайы Молдағалиева Гүлфайруз Қуаныш қызы тәрбиеші

1 слайд
Атырау облысы, Индер ауданы, “Балдәурен” мектепке дейінгі бөбекжайы Молдағалиева Гүлфайруз Қуаныш қызы тәрбиеші

«Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуде ата-ананың рөлі» Мақсаты: • Тәрбие жұмысын тәрбиеші-педагог м

2 слайд
«Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуде ата-ананың рөлі» Мақсаты: • Тәрбие жұмысын тәрбиеші-педагог мамандармен бірге ата-ана да бірлесе отырып жүргізу құзіреттілігін арттыру. • Баланы оқыту кезінде кездесетін қиындықтарда ата-аналарға көмек көрсету. Ата–аналармен тілдесіп, оларды ынталандыру, ортақ шешімді анықтау. • Болашақта баламен жұмыс істеу міндетін белгілеу, ата - аналармен бетпе - бет кездесе отырып, балаларды өнер, білімге баулып, тәрбиелеуде балалар әдебиетіндегі ертегілер мен аңыз - әңгімелердің, өлең – тақпақтармен, мақал - мәтелдердің, жаңылтпаштардың маңызын арттыру. • Балаға білім беруде кездесетін қиындықтан қашпай, бірігіп шешімін табуға шақыру. • Баламен үйде де бірге ойнап, бірге ертегілер тамашалап, ертегі- әңгімелерді оқи отырып, балаларды достыққа, еңбекқорлыққа баулу.

Өзара әрекеттестік алгоритмі 1қадам Алғашқы кездесу кезіндегі қарым-қатынастар, ата- аналарға шынайы құрмет, байсалдылық көрсет

3 слайд
Өзара әрекеттестік алгоритмі 1қадам Алғашқы кездесу кезіндегі қарым-қатынастар, ата- аналарға шынайы құрмет, байсалдылық көрсете отырып, ойланбаған сұрақтармен тығырыққа тіремеу.   2 қадам Баланың дербестігін ескере отырып,оны неге тәрбиелеу,бала бойында нені дамыту керектігін талқылау.   3қадам Баланы тәрбиелеуде жалпы талаптар белгілеу. Тәрбиеші ата-аналарды өз көзқарастарын білдіруге жұмылдыру,ата- аналар пайдаланатын әдістер туралы ойларын білу, пікірлер қате болған жағдайда да оны теріске шығармай, жаңаша тәсілдер ұсыну, бірігіп жұмыстануға шақыру.   4қадам Ортақ мақсатқа қол жеткізуде ынтымақтастықты нығайту, баланы тәрбиелеу құзіреттілігін дамытуда бірыңғай мақсаттар мен міндеттерді белгілеу. Даулар мен келіспеушіліктер болуы мүмкін, соған қарамай болашақта ортақ ынтымақтастықты дұрыс жолға қоя білу.

Ата-аналармен жұмыстың формалары Ашық есік күндері, қызықты отбасы лық кештер (туған күн тб) Ата - аналар жиналысы, трен

4 слайд
Ата-аналармен жұмыстың формалары Ашық есік күндері, қызықты отбасы лық кештер (туған күн тб) Ата - аналар жиналысы, тренингтер, дөңгелек үстелдер, кеңестер, үйге қатынау “ Менің қиялымда ғы ертегі” “ Сиқыр лы саусақ тар Сайыс тар, көрме лер, Ертеңгілк тер, мерекелер Тілдік үнқағаз “ Ата - аналар бізде қонақта” Қызығу шылық тары бойын ша үйірме лер

5 слайд

Отбасы Бала балабақшаҮштік одақ

6 слайд
Отбасы Бала балабақшаҮштік одақ

Міндеттері • Отбасы • -баланың дене және танымдық дамуы үшін максималды қауіпсіз жағдайлар мен түрлі мүмкіндіктер жасау; •

7 слайд
Міндеттері • Отбасы • -баланың дене және танымдық дамуы үшін максималды қауіпсіз жағдайлар мен түрлі мүмкіндіктер жасау; • - баланы эмоционалдық қолдауды қамтамасыз ету; • - баланың жақын және басқа адамдармен қарым- қатынас жасау олармен берік қарым-қатынас орнатудағы жеке талаптарын канағаттандыру; - балаларды өзіне-өзі кызмет етуге және жақындарына көмектесуге бағытталған қолданбалы дағдылар мен іскерлікке үйрету;  • - балаларды отбасы мен коғамның дәстүрлері мен құндылықтарына тәрбиелеу; Балабақша • тәрбиелеуші және дамытушы іс-әрекеттерді ұйымдастыру • дамыту, әр баланың жеке тұлғасының дамуына көмектесу, • әр баланың бейімділігі, қызығушылығы және қабілетінің дамуына жағдай жасау . • тілдік қатынастың дамуын қамтамасыз ету;

Отбасы мен балабақша арасындағы байланысты нығайту жолдары Дәстүрлі әдіс Ата-анамен жеке жұмыс Көрнекілік насихаты, көрмеле

8 слайд
Отбасы мен балабақша арасындағы байланысты нығайту жолдары Дәстүрлі әдіс Ата-анамен жеке жұмыс Көрнекілік насихаты, көрмелер Ата-аналар жиналысы Кеңестер Үйге қатынауАнкета, сауалнамалар, тест сұрақтары

Үйге қатынау “ Менің бақытты жанұям” Кеңес: “ Баланы қалай тәрбиелеу керек?” Ата-аналар жиналысы Көрме: “Сиқырлы саусақт

9 слайд
Үйге қатынау “ Менің бақытты жанұям” Кеңес: “ Баланы қалай тәрбиелеу керек?” Ата-аналар жиналысы Көрме: “Сиқырлы саусақтар”

Дәстүрлі емес, жаңашыл әдіс түрлері Тренингтер Рөлдік Іскер ойындарДөңгелек үст ел, акция

10 слайд
Дәстүрлі емес, жаңашыл әдіс түрлері Тренингтер Рөлдік Іскер ойындарДөңгелек үст ел, акция

11 слайд

Білім беру үрдісінде ата-анамен ұйымдастырылған жұмыс түрлері Инновациялық жаңа технологияны пайдалану Ақпараттық Монтессори

12 слайд
Білім беру үрдісінде ата-анамен ұйымдастырылған жұмыс түрлері Инновациялық жаңа технологияны пайдалану Ақпараттық Монтессори элементтерін пайдалану “ Тәй – тәй” бағдарламасы ның элементтері

Монтессори элементтерін қолдану

13 слайд
Монтессори элементтерін қолдану

Ақпараттық технологияны қолдану

14 слайд
Ақпараттық технологияны қолдану

“ Тәй – тәй” бағдарламасының элементтерін қолдану Орталықтарға бөлуАта-аналар театр бұрышында Ата-аналар желілі ойындар ор

15 слайд
“ Тәй – тәй” бағдарламасының элементтерін қолдану Орталықтарға бөлуАта-аналар театр бұрышында Ата-аналар желілі ойындар орталығында Ата-аналар таңғы жиында Ата-аналар өнер орталығында

16 слайд

Жаңа технологияны пайдаланғандағы қол жеткізген нәтижем 1. АТА-АНАМЕН БАЙЛАНЫСТЫ КҮШЕЙТТІМ , БАЛАБАҚША МЕН ОТБАСЫ АРАСЫНД

17 слайд
Жаңа технологияны пайдаланғандағы қол жеткізген нәтижем 1. АТА-АНАМЕН БАЙЛАНЫСТЫ КҮШЕЙТТІМ , БАЛАБАҚША МЕН ОТБАСЫ АРАСЫНДАҒЫ ЖҮЙЕЛІ ҚАРЫМ – ҚАТЫНАС НЫҒАЙДЫ. 2. БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗІНЕ ДЕГЕН СЕНІМДІЛІГІ АРТЫП, ҚАЙ САЛАҒА ЖАҚЫН ЕКЕНДІГІ АЙҚЫНДАЛДЫ, ӨЗ БЕТТЕРІНШЕ ЖҰМЫСТАР АТҚАРЫП, ЕРКІН ОЙЛАРЫН АЙТА БІЛУ ДАҒДЫЛАРЫ ҚАЛЫПТАСЫП, ОЙЛАРЫНЫҢ, ТІЛДЕРІНІҢ ДАМУЫНА ЫҚПАЛ ЕТТІМ

Тәрбиелеудің үш көзі Бала Отбасы Балабақша

18 слайд
Тәрбиелеудің үш көзі Бала Отбасы Балабақша

«Венн диаграммасы» Отбасы Уақыт бөлу Бағыттау Қадағалау Көмектесу Тұлға ретінде дамыту, бірігіп бала өмірін қорғау, әлеумет

19 слайд
«Венн диаграммасы» Отбасы Уақыт бөлу Бағыттау Қадағалау Көмектесу Тұлға ретінде дамыту, бірігіп бала өмірін қорғау, әлеуметтік ортаға бейімдеу, білім беру. Балабақша Ойлау қабілетін арттыру Тілдік құзіреттілігін дамыту Ұжымдық жұмықа үйрету Оқу – тәрбие жұмысын жүргізу

«Ертегілер елінде» үйірме жұмысы

20 слайд
«Ертегілер елінде» үйірме жұмысы

Жоба: “Менің қиялымдағы ертегі” Мақсаты: Баланың еркін шығармашылық жеке тұлғасын дамыта отырып, ата-аналармен бірге

21 слайд
Жоба: “Менің қиялымдағы ертегі” Мақсаты: Баланың еркін шығармашылық жеке тұлғасын дамыта отырып, ата-аналармен бірге балалардың тілдік құзіреттілігін арттыру. Дайындық кезеңі Балалардың қызметі: Мәселеге  ену.   Ата – аналардың қызметі: Жобаның мақсат – міндеттерін (не үшін), мерзімін, мәселесін қалыптастырады. Алдағы  істі  жоспарлайды.

Ата-аналар балалармен бірге үйден ертегі құрастырады, ертегі мазмұнын бейнелеп кітапша дайындайды, соған сәйкес атрибуттар, т

22 слайд
Ата-аналар балалармен бірге үйден ертегі құрастырады, ертегі мазмұнын бейнелеп кітапша дайындайды, соған сәйкес атрибуттар, түрлі жануарлардан қиып алынған суреттер дайындайды. Негізгі кезең

Қорытынды кезең Бейнематериал түрінде және де оны сахналау арқылы ертегімен топтағы балаларды таныстырады, ал балалар бос уақ

23 слайд
Қорытынды кезең Бейнематериал түрінде және де оны сахналау арқылы ертегімен топтағы балаларды таныстырады, ал балалар бос уақыттарында суреті арқылы ертегіні әңгімелеп айтуға үйренеді

24 слайд

25 слайд

Оқу жылы басында ата-аналар белсенділігінің пайыздық көрсеткіші ұяң ата-ана белсенді ата-ана 60 % 40 %

26 слайд
Оқу жылы басында ата-аналар белсенділігінің пайыздық көрсеткіші ұяң ата-ана белсенді ата-ана 60 % 40 %

27 слайд

28 слайд

29 слайд

30 слайд

ұяң ата-ана 20% белсенді ата-ана 80% Оқу жылы соңында ата-аналар белсенділігінің пайыздық көрсеткіші ұяң ата-ана белсенді

31 слайд
ұяң ата-ана 20% белсенді ата-ана 80% Оқу жылы соңында ата-аналар белсенділігінің пайыздық көрсеткіші ұяң ата-ана белсенді ата-ана

Қол жеткізген жетістігім Ата - аналарыммен жақсы байланыс орната алдымБ а л а л а р м ен о т ба сы т ур а л ы қ ы з

32 слайд
Қол жеткізген жетістігім Ата - аналарыммен жақсы байланыс орната алдымБ а л а л а р м ен о т ба сы т ур а л ы қ ы зы қ т ы м а ғл ұм а т т а р а л ды м А л дағы ж ұм ы с ж осп ары м д ы н ақт ы л ады м Алда мені биік ш ыңдар күт уде Ш ы ғарм аш ы лы қ т абы сқа ж ет т ім