1 слайд
Түркістан облысы Сарыағаш
ауданы №13 жалпы орта
мектебі
қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі Ш.А. Билибекова
Оқу мен оқытудағы
жаңа тәсілдерСын тұрғысынан
ойлау
Оқуды бағалау және
оқу үшін бағалауЖас ерекшеліктері
бойынша оқыту
АКТ қолдануДарынды және
талантты
балаларды оқыту
Оқу мен оқудағы
көшбасшылықМақсаты:
оқушыларды
білім сапасын
арттыруда сын
тұрғысынан
ойлау қабілетін
қалыптастыру,
алған білімдерін
өмірде
пайдалануға
дағдылау
Нәтиже:
оқушылардың алған
білімдерін өмірде
пайдалану, креативті
ойлау дағдылары
арқылы ойларын еркін
жеткізуге дағдыланды «Ішкі-сыртқы
шеңбер» әдісі
«Миға шабуыл»
әдісі
« Ыстық орындық» әдісі
«ДЖИГСО» әдісі«Ой қозғау» әдісі
Видео роликтер«Күтпеген сұрақтар»
2 слайд
Бірден пайдалануға
мүмкіндік болу үшін
коучинг тәжірибесі
мәнмәтінде болу керек Ақпарат пен
ұсынымдар мұғалім
үшін де және олар
өткізетін оқу
сабақтары үшін
барынша өзекті болуы
керек. Мұғалімдерге
жақында алған
дағдыларын
бейімдеуде қолдау
көрсетіп, олардың
табысқа ұмтылуын
қамтамасыз етуі
керек .Мәнмәтін Өзектілік Жүйелі тәлімгерлікК
о
у
ч
и
н
г
т
і
к
ү
д
е
р
і
с оучинг тақырыбы:Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың
сын тұрғысынан ойлауын қалай дамытамыз? Түрткі болатын ойлар
арқылы сыни ойлау
қабілеттерін ашу керек
екенін түсінді
Білім сапасын арттыру
кезіндегі мұғалімдер тап
болатын кедергілерді
анықтау
Сын
тұрғысынан
ойлаудың
түрлі әдіс
тәсілдерінің
тиімділігін
мұғалімдер
білді, іс
жүзінде
қолдана алады.
ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІК ДЕҢГЕЙІНДЕ ӨЗГЕРІС ЕНГІЗУ, НЕГІЗДЕУІ ЖӘНЕ КОУЧИНГ САБАҚ
ТИІМДІЛІГІ
3 слайд
БІР ӘРІПТЕСІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІНЕ ӨЗГЕРІС ЕНГІЗУ ҚАЖЕТТІЛІГІН
НЕГІЗДЕУІ ЖӘНЕ ТӘЛІМГЕРЛІК ҮДЕРІСІНІҢ ЖҮЗЕГЕ АСЫРЫЛУЫН СИПАТТАУЫ
•
Тәжірибені
талдау
•
Өзекті
проблемаларға
көңіл бөлу
Проблеманы
анықтау •
Күтілетін
нәтижелерді
анықтау
•
Мақсаттың
тиімділігін
анықтау Мақсат қою
•
Әрекеттері
талдау
•
Іс –әрекет
жоспарын
әзірлеу
Тиісті
стратегияны
таңдауІ кезең
Не болып
жатыр?
ІІ кезең
Мен үшін
қандай
шешім
маңызды? ІІІ кезең
Маған
қажетті және
қалайтын
нәтижені
қалай алуға
болады?Құнды нәтижеге қол жеткізетін іс-
әрекет
Иган бойынша тәжірибелі көмекшінің моделі
Билибекованың тәлім алушысы- Диляра Тәлімгерлік
түзету
қағидатына
емес, даму
қағидасына
негізделген.
( Oxley, 2003 )Тәлімгер тәліпке күрделі
тапсырмалар беріп қолдау
көрсетуге;соның
ішінде:қажетті түйінді
қасиеттерді:сенімділік,орт
ақтастық,шынайылық,адал
дық танытуға дайын
болады.(Гаррит-
Харрис,Гарвей)
4 слайд
Тәлімгерлік
дағдыларына үйрету Тәлімгерлік жүйесін құру
4-қадам
Сабағына ену.
Кері байланыс:
Тәлімгер
Оқушы Тәліп 3-қадам
Жаңа
форматты
сабақ
жоспарын
жасауға
көмектесу 2-қадам
Дәстүрлі
сабағына ену 1 -қадам
Тәліппен
кездесу
Оқушылар өз пікірін
айтып, толымды жауап
беретініне көз жеткізді.
Бағалау оқушылардың
сабаққа деген
қызығушылығын
арттыратынын білді.
Топпен бірлескен жұмыс
істеу, бірін-бірі қолдау
арқылы оқушының
білімін көтеруге
болатынын түсіндіТ
әл
ім
герТәлімгер тәліп арасында сенімді қарым
қатынас үдерісі қалыптасты
Тәліптің педагог ретінде
қалыптасуына ықпал етті
Өзінің кәсіби дағдыларын дамытып, өз
тәжірибесін арттырды
Тәлімгерліктің тиімділігін бағалау және тәлім алушы
тәжірибесінің өзгерісінің дәлелдемелері
5 слайд
М
ект
еп
іш
іл
і
к
қоғам
даст
ы
қ «Ү
ш
т
ік
б
ім
-зам
ан
т
ал
аб
ы
»•
«Үштік білім-заман
талабы»
•
Мақсаты: мұғалімдердің
кәсіби біліктілігін арырудағы
жаңа әдіс- тәсілдерді
сабақтарда тиімді
пайдалану
М
ект
еп
іш
іл
і
к «Ү
ш
т
ік
б
іл
ім
-зам
ан
т
ал
аб
ы
»
қоғам
даст
ы
ғы
ж
ан
ы
н
ан
құры
л
ған
т
оп
•
«Қыран»кәсіби
қоғамдастық
•
Мектептің даму
жоспарына
жаңашыл бағыт
енгізу
М
ект
еп
арал
ы
қ, ж
ел
іл
ік
қоғам
даст
ы
қ •
«Көшбасшы»
•
Нәтижеге жетуде
мектепаралық
барлық мүдделі
топтарды
қатыстыру
№ 13 ЖОМ « Қабілет» мектепішілік
қоғамдастығының кезекті к e ңесі «Қабілет» қоғамдастық тобы Кәсіби қоғамдастықтар
барлық балалардың жетістігін
құрайтын жоғарғы
стандарттарға және теңдікке
қол жеткізу әдістерінің бірі
болып тадылады.
Кәсіби қоғамдастықтар
біздің мектептегі жекелеген
оқушылардың қажеттіліктеріне
жауап беруге мүмкіндік береді. Чапман
мен
Аспин
Фуллан,
2004
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОҒАМДАСТЫҚТЫҢ ЖҰМЫС
ЖОСПАРЫ ЖӘНЕ ЖОСПАРЛАУ ҮДЕРІСІНІҢ ЖҮЗЕГЕ
АСЫРУДЫ ТАЛДАУ
6 слайд
№ 29
жалпы
орта
мектеп№ 143
ЖО
М № 137
ЖО
М № 13
ЖОМБізге экономикалық және
қоғамдастық жаңару қажеттілігіне
сай келетін заманауи білім беру
жүйесі қажет. Н.Ә. НазарбаевМұғалімдердің
құзіретін
арттырып, іс-
тәжірибелеріне
өзгеріс енгізу
Оқыту
тәжірибесімен
алмасудың
тікелей тетігін
қамтамасыз
етуі
Мектеп аралық
жұмыстарды
жандандырып,
кемшіліктерді дер
кезінде түзету Инновациялық
әдістерді
дамытуОқушылардың
алған білімдерін
өз орнымен
пайдалануға
дағдылау “ Қабілет”
желілік
қоғамдас-
тығы № 55
ЖОМ БАСҚА МЕКТЕПТЕРДЕН ӘРІПТЕСТЕРДІ ТАРТУ АРҚЫЛЫ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОҒАМДАСТЫҚТЫ КЕҢЕЙТУ БОЙЫНША
ҰСЫНЫСТАР
№ 64
ЖОМ
№ 17
ЖОМ№ 82
ЖО
М № 25
ЖОМ
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз