Материалдар / Презентация Қазақ тілі сабағында деңгейлік тапсырмалар арқылы дарынды оқушылармен істелетін жұмыс түрлерінің жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация Қазақ тілі сабағында деңгейлік тапсырмалар арқылы дарынды оқушылармен істелетін жұмыс түрлерінің жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентация жас ұстаздарға дарынды балалармен жұмыс істеу мүмкіншіліктерін арттыруға бағытталған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2019
680
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Су түбінде асыл тас Жел толқытса шығады Ой түбінде асыл сөз Шер толқытса шығады. (Асан Қайғы) «Дарын» сөзінің анықтамасы орысты

1 слайд
Су түбінде асыл тас Жел толқытса шығады Ой түбінде асыл сөз Шер толқытса шығады. (Асан Қайғы) «Дарын» сөзінің анықтамасы орыстың «дар» сый деген сөзінен шыққан. Кезінде Платонның өзі ақындықты “өнер мен білімнің арқасында емес, құдайдың анықтауы мен кернеген сезімнен” туындайды деген болатын. Ал Сократ өзінің ерекше қасиетін түсіндіргенде “маған көмекке әрдайым мейірімді перім – гений келеді” деген екен. Дарынды балаларды анықтау – арнайы бағдарлама мен білікті мамандардың қатысуын қажет ететін өте күрделі мәселе және дарынды балалармен жұмыс істеу қажетті кезең болып табылады.Сол себепті қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде дарынды оқушыларға арналған жұмыс түрлерінің жоспарын ,және қазіргі әдіс –тәсілдерді қолдана отырып осы жобамды ұсынамын

Жобаның тақырыбы: Қазақ тілі сабағында деңгейлік тапсырмалар арқылы дарынды оқушылармен істелетін жұмыс түрлерінің жоспары

2 слайд
Жобаның тақырыбы: Қазақ тілі сабағында деңгейлік тапсырмалар арқылы дарынды оқушылармен істелетін жұмыс түрлерінің жоспары Орындаған: Өскемен қаласы әкімдігінің «№35 орта мектебі» КММ-нің мұғалімі: Кабдульдинова Гульмира Марксовна

1.Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізудің негізгі мақсаттары,міндеттері,күтілетін нәтижелері 2.І.Кіріспе бөлім 3. ІІ. Н

3 слайд
1.Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізудің негізгі мақсаттары,міндеттері,күтілетін нәтижелері 2.І.Кіріспе бөлім   3. ІІ. Негізгі бөлім а)Қазақ тілі мен әдебиет пәнінен дарынды оқушылармен жұмыстың мазмұны б)Қазақ тілі мен әдебиет пәнінен дарынды оқушылармен жұмыс жоспары в) Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында дарынды оқушыларға берілетін деңгейлік тапсырмалар үлгісі   4.Қорытынды   5.Пайдаланылған әдебиеттер  

1.Дарынды оқушылардың шығармашылық жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру. 2.Өз бетінше шығармашылық і

4 слайд
1.Дарынды оқушылардың шығармашылық жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру. 2.Өз бетінше шығармашылық ізденісін дамыту. 3. Тіл сауаттылығы мен сөйлеу сауаттылығын, сөз байлығын, басқалармен еркін қарым-қатынасқа түсуін жетілдіру. 4.Оқушының белсенділігін арттыру мақсатында даму деңгейін,танымдық белсенділігін арттыра оқыту. 5.Оқушының бейімділік деңгейін анықтау (интеллектуалдық сайыстар,ойындар)

Міндеттері Міндеттері 1.Оқушыға таным белсенділігін қалыптастыру шығармашылық ізденістің тиімді жолдарын үйрету. 2.Жеке қа

5 слайд
Міндеттері Міндеттері 1.Оқушыға таным белсенділігін қалыптастыру шығармашылық ізденістің тиімді жолдарын үйрету. 2.Жеке қабілеттері мен бейімділігін ескере отырып, ұжымдық жұмыстан бөлінбеуін қадағалап, қолдау көрсету барысында әр деңгейдегі жеке тапсырмалар беруді жоспарлау. 3.Әр баланың шығармашылық белсенділігін арттыру,түрлі деңгейдегі олимпиадаларға, сайыстарға,ғылыми жобалар мен байқауларға қатысуларына қолдау көрсету. 4.Оқушыға сенімділік көрсету 5.Іс-әрекетіне ерік беру,көтермелеу

Күтілетін нәтиже: 1.Алдына қойған мақсатына жете алатын оқушы тәрбиелеу. 2.Әр дарынды оқушының өз білім деңгейін мүмкіндігі,

6 слайд
Күтілетін нәтиже: 1.Алдына қойған мақсатына жете алатын оқушы тәрбиелеу. 2.Әр дарынды оқушының өз білім деңгейін мүмкіндігі,іскерлігін біліп қана қоймай оны дамыту. 3.Оқушылардың ізденіс барысындағы табысы оларды қуанышқа бөлеп,ілгері ұмтыла түсуіне,кездескен кедергілерді жеңіп,күрделі қиындықтардан құтылудың тиімді жолын табуға үйрету. 4.Елбасының алға қойып отырған ұзақ мерзімге арналған жоспарына сәйкес « Мәңгілік ел » идеясын сіңірген тұлға қалыптастыру.

Жаңартылған білім беру мазмұны аясындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен дарынды оқушылармен жұмыстың кезеңдерін бөлеміз. 2017

7 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұны аясындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен дарынды оқушылармен жұмыстың кезеңдерін бөлеміз. 2017-2018 оқу жылы диагностикалау, бағдарламаның жоспарын жүйелі жүргізу арқылы зерттеу жұмысын жүргізу; 2018-2019 оқу жылы дарынды оқушылардың тілдік қабілеттерінің өзіндік дамуына бағыттау; 2019-2020 оқу жылы дарынды оқушылардың жетістіктерін неғұрлым жоғары деңгейге көтеру. 2020 жылы оқу жылының аяғында жаңартылған білім беру мазмұны аясындағы дарынды оқушылармен сыныпта және сыныптан тыс қатысқан шараларына талдау жүргізу;

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен дарынды оқушылармен жұмыс жоспары № Жұмыс түрі Шығармашылық, зерттеушілік жұмыс түрі Күт

8 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен дарынды оқушылармен жұмыс жоспары № Жұмыс түрі Шығармашылық, зерттеушілік жұмыс түрі Күтілетін нәтиже I бөлім. 1. Дарындылық түрлерін саралау жіктеуге негіз болған бірнеше критерийлер бойынша анықтау: * Іс-әрекет түрі *Қалыптастыру деңгейі. *Көрініс беру түрі. *Жас мөлшеріне қарай дамуының ерекшеліктеріінің сипаты Диагностика мен мониторинг жасау Сыныптар бойынша қазақ тілі мен әдебиетінен қабілетті оқушылар анықталады.

ІІ Бөлім Сабақтың үш кезеңінде қолдануға оңтайлы стратегиялардың тілдік дарындылықты дамытуға әсері: 1-кезең : қыз

9 слайд
ІІ Бөлім Сабақтың үш кезеңінде қолдануға оңтайлы стратегиялардың тілдік дарындылықты дамытуға әсері: 1-кезең : қызығушылықты ояту кезеңінде:”Тірек сөздер,үш қадамдық сұхбат,ыстық орындық,ой қозғау” стратегиялары ІІІ-кезең ой толғаныс кезеңінде қолдануға болатын стратегиялар: Т» кестесі Оқушы қарама-қарсы ұғымдарды дәл беру мақсатында керекті сөз қолданыстарын іздестереді. « Екі жақты түсініктеме күнделігі » Таңдап алған үзіндіге комментарий жасау барысында өзіндік сезімді үйлестіру үшін тілдік тәсілдерді таңдайды. «Пікірталас » Мәселені ұтымды шешуге, өз көзқарасын дәлелдей білуге талпына отырып, көпшілік ортада шешен сөйлеуге жаттығады. «Еркін жазу» Оқылған материалға байланысты өз ойын білдіру үшін жазудың түрлі құралдары мен тәсілдерін таңдауы оқушының өзіндік жазу стилін қалыптастырады. ІІ –кезең. Мағынаны ашу кезеңіндегі стратегиялар: «Кең ауқымды лекция», «ЖИГСО-1», «ЖИГСО-2», «Қабырғаға қарап оқу», «Автор орындығы», «Көнәз» (Бұрыштар), «Жұптасып пікір алысу», «Түртіп алу»тілдің танымдық іс-әрекетінің құралы, ойлау формасы және тілдік дарындылықты дамытудың негізі болып табылады.

Свныптан тыс Свныптан тыс ЖұмыстардыңЖұмыстардың моделімоделіӨнер конкурстары Ән,би,т.б Шығармашылық байқаулар Пәндік олимпи

10 слайд
Свныптан тыс Свныптан тыс ЖұмыстардыңЖұмыстардың моделімоделіӨнер конкурстары Ән,би,т.б Шығармашылық байқаулар Пәндік олимпиадаларПәндік олимпиадалар ИнтернетИнтернет олимпиадаларолимпиадалар Пікір сайыс Басылымдармен жұмыс Басылымдармен жұмыс Дарынды оқушылармен жүргізілетін

Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында дарынды оқушыларға берілетін деңгейлік тапсырмалар үлгісі Тыңдалым бойынша тапсырма. 8 сын

11 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында дарынды оқушыларға берілетін деңгейлік тапсырмалар үлгісі Тыңдалым бойынша тапсырма. 8 сынып “ Темірлі Теміртау” мәтінін үнтаспадан тыңдайды. Дискриптор : І деңгей .Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп,қосымша ақпараттар бере алады. «Постер қорғау» Оқылым бойынша тапсырма.6- сынып. «Қазақстанды аралайық» мәтіні бойынша Дискриптор : І деңгей.Оқыған мәтінді талдай отырып,АКТ- ның көмегімен мәліметтер жинақтап,жоба қорғайды. (Қазақстанның белгілі демалыс орындары)

Қорытынды Қорыта келгенде қабілетті оқушыларды таба біліп,әрқайсысына жеке тұлға ретінде қарап,олардың өздеріне деген сенімін

12 слайд
Қорытынды Қорыта келгенде қабілетті оқушыларды таба біліп,әрқайсысына жеке тұлға ретінде қарап,олардың өздеріне деген сенімін арттырып,ата-ана→мектеп→оқушы→ұстаз байланысын жоғары ұстап,шығармашылықпен жұмыс істеп,оқушының біліміне,өнерге ынтасын арттыру қажет.Ең бастысы адамзатқа берген тамаша сыйын одан әрі дамытып,ерекше қабілетті оқушыны дарынға айналдыра білейік дегіміз келеді.

Сіздер де Қазақстанның гүлденуіне үлес қосатын жас дарындар тәрбиелеңіздер!!!

13 слайд
Сіздер де Қазақстанның гүлденуіне үлес қосатын жас дарындар тәрбиелеңіздер!!!

14 слайд