1 слайд
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі: 7.4 А
Шеңбер және
салулар
Оқу
мақсаты 7. 1 .2. 18 берілген ү ш элементі бойынша үшбұрыш
салу
Сабақ
мақсаттары -Үшбұрышты екі қабырғасы мен арасындағы бұрышы
бойынша салуды үйрену;
-Үшбұрышты қабырғасы мен іргелес жатқан бұрыштары
бойынша салуды үйрену;
-Үшбұрышты үш қабырғасы бойынша салуды үйрену.
Бағалау
критерийлері 7-сынып
Салу есептері
-Үшбұрышты екі қабырғасы мен арасындағы бұрышы
бойынша салуды біледі ;
-Үшбұрышты қабырғасы мен іргелес жатқан бұрыштары
бойынша салуды біледі;
-Үшбұрышты үш қабырғасы бойынша салуды біледіТақырып 19.04.2019 Мұғалім:Азизов Рахат
Маликович
2 слайд
Тілдік
мақсаттар - Математикалық тілде сөйлеу мәнерін қалыптастырады.
Үшбұрыштарды салуда салу алгоритміне сипаттама береді.
Пәнге қатысты лексика мен терминология
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
-тең кесінділерді салу үшін ... керек;
-берілген бұрышқа тең бұрышты салу үшін ... керек;
Құндылықтар
ға баулу «Зайырлы қоғам және жоғарғы руханият» құндылығы бойынша
салуларды күнделікті өмірмен байланыстыра отырып, өмір бойы
білім алуға баулу; жақсы қарым-қатынас орнату, тиімді оқыту
арқылы оқушыларға жауапкершілікті сезіндіру ,
Пәнаралық
байланыс Технология, сызу
Бастапқы
білім Берілген бұрышқа тең бұрыш салу ды біледі.
Бұрыштың биссектрисасын салу ды біледі.
Бер і лген кесіндіні қақ бөлу ді біледі.Қазақша Русский English
бұрыш угол angle
үшбұрыш треугольник triangle
Шеңбер окружность circumference
3 слайд
Оқу мақсатын ашу үшін bilimland.kz сайтынан
тақырыпқа байланысты видеоролик көрсетіледі Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар мен
амандасып және
жағымды көңіл күй
орнату мақсатында
«Шаттық шеңбер» құру
арқылы бір-біріне
аттарының бас әрпі
бойынша тілек білдіру.
Стикерлерге “Шеңбер”
«Тік төртбұрыш» « Шаршы » «
үшбұрыш» суреттерін қойып
оқушыларға солардың біреуін
қарамай таңдату арқылы
топтарын құру Үй тапсырмасын
«Алмастыру»
әдісі арқылы тексереді
оқушылар бірін бірі
бағалайды.
4 слайд
Топтық жұмыс ДЖИГСО
әдісі
Үш қабырғасы
бойынша
үшбұрыш салу
а= 2 см b=3c м
с = 4 см Бір қабырғасы
және оған іргелес
жатқан бұрышы
бойынша
үшбұрыш салу
АВ = 6см
<А=60 ° , <В=70 ° Екі қабырғасы
және арасындағы
бұрышы
бойынша
үшбұрыш салу
АВ= 5 см,
АС=6см, А
бұрышы 80° I топ II топ III топ
Дескриптор
Берілген кесіндіге тең кесінді салады
Берілген бұрышқа тең бұрышты
салады
циркуль, транспортир және
сызғышты тиімді Б үйір
қабырғалары 10
см және олар
арасындағы
бұрышы 70 °
болатын тең
бүйірлі
үшбұрыш
салыңыз IV топБелсенді оқу
5 слайд
Оқулықтан № 4.39 ,
1) PQ кесінді мен ( hk ) бұрышы
берілген
АВ = PQ < АВС= < ( hk ),
< ВАС=1/2 < ( hk )
2) АВ = PQ < АВС= < ( hk ),
< ВАС=1/4 < ( hk )
болатындай етіп АВС
үшбұрышын салыңдар
Ұзындықтары а,b және с-ға тең кесінділер
берілген.
АВ =2а, ВС= b , АС =2с бо латындай етіп АВС
үшбұрышын салыңдар
Дескриптор
- тең кесінділерді
салуды біледі;
-берілген бұрышқа тең
бұрышты салуды
біледі;
-циркуль, транспортир
және сызғышты
тиімді қолдануды
біледі; Дескриптор
Берілген кесіндіге тең кесіндіні салады
- Берілген кесіндіден екі есе үлкен кесіндіні
салады Саралау
тапсырмасыЖұптық жұмыс
6 слайд
Бағалау
парағы
Назарларыңызға рақмет! Үйге
тапсырма
«Салу есептері” өмірде
қай жерде
қолданылады?
(шағын ақпарат)
Оқулықтағы
№ 4.44 есепті орындау;Бүгінгі сабаққа белсене қатысқандары арқылы
мадақтаймын "Жарайсың", "Белсене қатыстың!"
Сабаққа белсене алмаған оқушыларға "Осы
сұрақтарды қайта қарап кел, толықтыр" деп
айтамын.
Аты жөні Үй тапсыр
масы № 1 Топтық
жұмыс № 2 Жұптық
жұмыс № 3 Жеке
жұмыс Қоры
тынды
Кері
байланыс «Мен сізге,
сіз маған!»
әдісі
бойынша
оқушылар
бір-біріне
сұрақ қояды
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз