Материалдар / Презентация "Санды және әріпті өрнектер" 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация "Санды және әріпті өрнектер" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдерімен тәжірибе алмасу мақсатында ұсынып отырмын. Жас мамандарға пайдасы тиеді деген ойдамын. Мұнда оқушыларды санды және әріпті өрнектермен таныстыра отырып, пәнге деген қызығушылығын арттыру. санды өрнек пен әріпті өрнекті ажырата білу мақсаттары көзделген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2018
2019
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Пәні: МАТЕМАТИКА

1 слайд
Пәні: МАТЕМАТИКА

(Дауыссыз ұяң дыбыстардың екі әріпін сызып оқы) бжсвдағзнбжджғы (Дауыссыз

2 слайд
(Дауыссыз ұяң дыбыстардың екі әріпін сызып оқы) бжсвдағзнбжджғы (Дауыссыз үнді дыбыстардың екі әріпін сызып оқы) лмәнурмніулплмтурі

Тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер

3 слайд
Тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер

Мақсаты:Санды және әріпті өрнек мән - мағынасын түсіне отырып, оларды ажырата білуге үйрету; Әріпті өрнекте әріп орнына сан қ

4 слайд
Мақсаты:Санды және әріпті өрнек мән - мағынасын түсіне отырып, оларды ажырата білуге үйрету; Әріпті өрнекте әріп орнына сан қою арқылы өрнектің мәнін табу тәсілін есептеуде қолдана білуге жаттығады.

Оқушыларды топқа бөлу (геометриялық фигуралар арқылы) І топ « Санды өрнектер». ІІ топ « Әріпті өрнектер»

5 слайд
Оқушыларды топқа бөлу (геометриялық фигуралар арқылы) І топ « Санды өрнектер». ІІ топ « Әріпті өрнектер»

Мейірімді ж үрекпен , А қпейілді тілекпен , Амандасып алайы қ, Бір жадырап қалайы қ!

6 слайд
Мейірімді ж үрекпен , А қпейілді тілекпен , Амандасып алайы қ, Бір жадырап қалайы қ!

“ Кім жылдам ойыны?” 1 . Білім ордасы не? 2. Тәуліктің үштен бір бөлігі неше сағатқа тең? 3. Оңынан да, солынан да бірдей оқ

7 слайд
“ Кім жылдам ойыны?” 1 . Білім ордасы не? 2. Тәуліктің үштен бір бөлігі неше сағатқа тең? 3. Оңынан да, солынан да бірдей оқылатын, жазылатын сандар қайсы? 4. 9-дан 100-ге дейінгі сандарда қанша 9 саны кездеседі? 5. Ұшақтың жылдамдығы 850км. Ол 3сағатта неше км ұшады? 5 сағатта ше? 6. 5 тоннаның екіден бір бөлігінде қанша килограмм бар? 7. 1000теңгенің 711 теңгесіне сауда жасасаң, қанша теңгең қалады? 8. 1килограмм алма 360 теңге тұрса, 3кг алма қанша тұрады?

1.

8 слайд
1. Түсіну Әріпті өрнек деп қандай өрнекті айтамыз? - Әріптер мен сандар амал таңбалары арқылы байланысқан өрнекті әріпті өрнек дейміз. Әріпті өрнекте латын әріптері қолданылады. Ал санды өрнек, сандар амал таңбаларымен байланысады.

II. « Ой қозғау» Оқулықпен жұмыс. № 1. а+5 ; (34+10)*2 ;

9 слайд
II. « Ой қозғау» Оқулықпен жұмыс. № 1. а+5 ; (34+10)*2 ; 23*4+9 ; х+9 = 17*6 ; 72: х = 24: 3; (45+25): 5; 90 - 10*5; х - 3; в*6; 1972: 9+20; 12: х+24: 8; (х+2)+16*4; 34 - 8 = 13*2 . Жазулардың ішінен санды өрнектерді теріп жаз және оны оқы. Әріпті өрнектерді теріп жаз және оны оқы.

1 топ: № 2. Санды өрнек түрінде жазып көрсет және оқы: 2 топ: № 3. Әріпті өрнек түрінде жазып көрс

10 слайд
1 топ: № 2. Санды өрнек түрінде жазып көрсет және оқы: 2 топ: № 3. Әріпті өрнек түрінде жазып көрсет және оқы:

№ 4. Санды өрнектің мәнін тап: 1 топ: а) (318*5+1052)- 2210= ә) (5256: 6+1250)- 408= б) 74612: 4+3072

11 слайд
№ 4. Санды өрнектің мәнін тап: 1 топ: а) (318*5+1052)- 2210= ә) (5256: 6+1250)- 408= б) 74612: 4+3072= 2 топ: в) 39207: 3 - 4017= г) 55200: 3+80316: 4= ғ) 7890*6 - 6548*5=

№ 5. «Кім жылдам?» ойыны. Әріпті өрнектің мәнін тап: а*3019; мұндағы а=2, 3, 4, 5

12 слайд
№ 5. «Кім жылдам?» ойыны. Әріпті өрнектің мәнін тап: а*3019; мұндағы а=2, 3, 4, 5  

Тақтамен жұмыс: 1 топ: № 6. Есепті шығар: 2 топ: № 7. Есепті шығар:

13 слайд
Тақтамен жұмыс: 1 топ: № 6. Есепті шығар: 2 топ: № 7. Есепті шығар:  

III.Ой толғаныс: Ең тиімді тәсілмен есепте: 10 021+10 022+10 023+10 024+10 025+10 026+10 027+10 028+10 029+10 030=?

14 слайд
III.Ой толғаныс: Ең тиімді тәсілмен есепте: 10 021+10 022+10 023+10 024+10 025+10 026+10 027+10 028+10 029+10 030=?

Үйге тапсырма № 8 тапсырма, 102 бет.

15 слайд
Үйге тапсырма № 8 тапсырма, 102 бет.

Ж ү йріктен ж ү йрік озар, шабыс қ анда Ба ғ алау

16 слайд
Ж ү йріктен ж ү йрік озар, шабыс қ анда Ба ғ алау

17 слайд

18 слайд