1 слайд
LOGO
8 сынып биология пәні § 41 Шартты ж әне шартсыз рефлекстер
C onditional and unconditioned reflex
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу
бағдарламасына сілтеме )
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to
Шартты ж әне шартсыз рефлекстер ді түсіндіру
3 слайд
Сабақтың типі
Аралас.
Іс-әрекет түрлері:
жеке жұмыс, топтық жұмыс,
4 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, түгендеу
Ынтымақтастық атмосферасын тудыру:
« Desires» стратегиясы strategy
I wish you good and very interesting lesson
Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді
5 слайд
Ү й тапсы рмасы н тексеру:
«Т ерм и н дер турал ы ек і сұрақ » тәсіл і
тақы ры п бойы нш а тақтаға 2 терм ин ж азы лады .
О қуш ы лар осы терм индердің м ағы насы н, м әнін, өзара
қаты насы н, байланы сы н аш ады .
1 сұрақ.Н е? –Реф лекс дегенім із не?
2 сұрақ .Н е?, Қ ан дай ? –Реф лекс доғасы деген не?ол
қандай бөліктерден тұрады ?
6 слайд
ІІ. Үй тапсырмасы:
І. Қызығушылықты ояту:
Мына сөздерді есіңізге түсіріп, анықтама беріңіздер.
Термин сөздер Анықтамасы
Нейрон
Аксон
Дендрит
Рецептор
Рефлекс
7 слайд
Биологиялық диктант
1.Нейрон денелері мен қысқа өсінділердің
топтасуы ........................................................ құрайды.
2.Ақ май қабығымен қапталған ұзын өсінділер –
аксондар ........................................... түзеді.
3.Нейронның ұзын өсінділерінің тармақталуы жүйке
ұштарын – ............................................ құрайды.
4. Нейрондар: ........................................ бөлінеді.
5. Жүйке
жасушалары: ........................ .................... ......... ...........
.......................... ...................................... ...тұрады.
8 слайд
Жаңа сабақ
Жүйке жүйесінің бөлімдері
Орталық жүйке жүйесі Шеткі жүйке жүйесі
ми
жұлын жүйкелер
Жүйке түйіндері
Жүйке ұштары
9 слайд
Жаңа тақырыпты меңгерту
Топтарға тапсырма беру:
І топ. Сілтеме табушылар. « Жұлынның құрылысы мен
қызметі » (мәтінді оқып, жаңа ұғымдарды табыңыздар)
ІІ топ. Баяндаушы топ. « Жұлынның
қызметі » (оқулықтан мәтінді оқып, топпен талқылап, әр
оқушы өз ойын ортаға сала отырып, флипчартпен ортаға
қорғау)
ІІІ топ. Ізденуші топ. « Жұлынның құрылысы »
(оқулықтағы 27-26 суретті талдау, қосымша мәліметтермен
жұмыс)
10 слайд
І топ. Сілтеме табушылар.
Термин сөздер
11 слайд
ІІ топ. Баяндаушы топ.
«Жұлынның қызметі»
12 слайд
Жұлынның
құрылысыІІІ топ. Ізденуші топ.
13 слайд
Ойланып жауап беріңдер
Сұрақ: (Жұптық тапсырма)
Жұлынның артқы түбірлері зақымданғанда
адам өзін қалай сезінеді?
Алдыңғы түбірлері зақымданса ше?
Жұлын жарақатының салдары қандай?
(Жұптасып сұрақтың жауабын іздеп, талқылау, дәлелдеу)
14 слайд
Сұрақ парақшаларын дайындау
Әр топ тақырып бойынша сұрақ құрастырады.
Құрастырылған сұрақтарын парақшаға жазып,
қарсы топпен алмастырып орындайды.
15 слайд
Дәптерге кестені толтыру;
Жүйке жүйесінің бөлімі
немесе оның бөлігі Құрылысы мен атқаратын
қызметі
Ми
Жұлын
Шеткі жүйке жүйесі
Сұр зат
Ақ зат
Жұлын түбірлері
Аралас жұлын жүйкелері Бекіту:
16 слайд
Сәйкестігін анықтаңыз
Нейрондар қызметі Нейрон түрлері
1.Тітіркенуді жүйке импульстеріне
түрлендіреді. а)сезімтал
ә)аралық
б)қозғалтқыш2.Миға ішкі мүшелер мен сезім
мүшелерінен жүйке импульстерін
береді
3.Мида бір нейроннан екіншісіне
импульстерін беруді жүзеге асырады.
4.Жүйке импульстерін бұлшық етке,
бездерге және басқа атқарушы
мүшелерге береді.
17 слайд
Рефлексия
Сабақтың маған әсер еткен тұсы Оған менің көзқарасым
18 слайд
Бағалау
“ Екі жұлдыз, бір тілек” – топтардың бір-бірін өзара
бағалауы
Екі жұлдыз – топтың тапсырма орындау
барысында екі табысты сәтін бағалау
Бір тілек – топтық жұмысқа өзіндік ұсыныс
көзқарасын білдіру.
19 слайд
V. Үй тапсырмасы.
§ 13 оқып-білу, сұрақтарға жауап беру
Терминдерге анықтама жазу, жаттау
Шығармашылық жұмыс «Жұлының
зақымдануының адам өміріне қауіптілігі»
тақырыбында презентация жасап келу немесе
реферат дайындау
«Жұлынның адам ағзасы үшін маңызы» (эссе
жазу)
20 слайд
21 слайд
LOGO
К ө ң і л қ о й ы п
т ы ң д а ғ а н ы ң ы з ғ а
р а х м е т !
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз