Материалдар / Презентация "Тұрлаулы мүшелер" 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация "Тұрлаулы мүшелер" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату;сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2019
2036
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Тұрлаулы мүшелер

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Тұрлаулы мүшелер

Сабақтың мақсаты: 1.Білімдік: 3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) ж ə не тұрлаусыз мүшелерін ажырату; 3.1.3.1

2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Білімдік: 3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) ж ə не тұрлаусыз мүшелерін ажырату; 3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық ə рекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу; Барлық оқушылар: Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін ажыратады. Оқушылардың көпшілігі: Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен м ə тіндегі негізгі ойды анықтай алады Ойлау дағдылары: Білу,түсіну, жинақтау Құндылықтарды дамыту: Оқушыларды бір –біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс: әдебиет, музыка Алдыңғы білім : Бастауыш пен баяндауыштың арасында қойылатын сызықша

Армысыздар, ұстаздарым , ардақты, Жас бүлдіршін білім қуған жан –жақты. Бүгінгі қазақ тілі пәні бойынша «Тұрлаулы мүшелер» ат

3 слайд
Армысыздар, ұстаздарым , ардақты, Жас бүлдіршін білім қуған жан –жақты. Бүгінгі қазақ тілі пәні бойынша «Тұрлаулы мүшелер» атты ашық Сабағымызға қош келіпсіздер! Топ капитандары топтың аты мен таныстыру Көктудың желбірегені Сабақтың басы

Біз дайынбыз бұл сабаққа достарым Көрсетеміз бізде қандай күш барын Алға қойған мақсатымыз бір екен Сәтті болсын сапарымыз әрдай

4 слайд
Біз дайынбыз бұл сабаққа достарым Көрсетеміз бізде қандай күш барын Алға қойған мақсатымыз бір екен Сәтті болсын сапарымыз әрдайым. Сиқырлы қоржын 1. Сұңқарлар тобы: 2. Ойшылдар тобы 3.Білімділер тобы 4.Тапқырлар тобы 5.Алғырлар тобы Шаттық шеңбері «Ашық микрофон»

Сұрақ - жауап 1. Желтоқсан оқиғалараының алғашқы құрбандары? 2. Тәуелсіздік деген не ? 3. Тәуелсіздікті қай жылы алдық ?

5 слайд
Сұрақ - жауап 1. Желтоқсан оқиғалараының алғашқы құрбандары? 2. Тәуелсіздік деген не ? 3. Тәуелсіздікті қай жылы алдық ? 4. Қазақстан Республикасының жері туралы не білеміз ? 5. Қазақстан қандай мемлекет? 6. Еліміздің халқы қай тілде сөйлеу керек? 7. Үштұғырлы тіл саясаты туралы не білеміз? 8. ҚР-сы өз тәуелсіздігін қашан алды? 9. Ұлттық рәміздерімізді атаңдар?

6 слайд

Үй жұмысы: Дыбыстық талдау

7 слайд
Үй жұмысы: Дыбыстық талдау

10 балдық бағалау шкаласы 0- балл – қанағаттанарлықсыз 1-2-балл – қанағаттанарлықтан төмен • 3- балл – қанағаттанарлық 4- балл

8 слайд
10 балдық бағалау шкаласы 0- балл – қанағаттанарлықсыз 1-2-балл – қанағаттанарлықтан төмен • 3- балл – қанағаттанарлық 4- балл – қанағаттанарлықтан жоғары Жиынтық баға 3 немесе 2 5- балл – жеткілікті жақсы 6- балл – өте жақсы 7- балл – өте жақсы Жиынтық баға 4 8- балл – үздікке жақын • 9- балл – үздік 10- балл – өте үздік. Жиынтық баға 5

1. Түбір сөзді тап. а) жаңалық ә) күй 2. Түбірге жалғанған бөлік не деп аталады? а) қосымша ә) түбір 3.

9 слайд
1. Түбір сөзді тап. а) жаңалық ә) күй 2. Түбірге жалғанған бөлік не деп аталады? а) қосымша ә) түбір 3. Қосымшаның неше түрі бар? а) 4 ә) 2 4. Жұрнақ деген не? а) сөз бен сөзді байланыстыратын қосымша ә) сөз мағынасын өзгертетін қосымша 5. Жалғау деген не? а) сөз бен сөзді байланыстыратын қосымша ә) сөз мағынасын өзгертетін қосымша 6. Сөз таптарын тап. а) жұрнақ, жалғау ә) зат есім, сын есім, сан есім, етістік. 7. Адамның көңіл-күйін, сезімін білдіретін сөйлем. А) сұраулы сөйлем. Ә) лепті сөйлем. 8. А – дыбысы А) Жуан дауысты дыбыс. Ә) Жіңішке дауысты дыбыс. Өткенді қайталау. Тесттің жауабын тауып көр

Тесттің кілті 1. Ә 2. А 3. Ә 4. Ә 5. А 6. Ә 7. Ә 8. А

10 слайд
Тесттің кілті 1. Ә 2. А 3. Ә 4. Ә 5. А 6. Ә 7. Ә 8. А

Желтоқсанның он екісі Сынып жұмысы Сөздік диктант. Мұғалім, дәрігер, балықшы, арба,аңдар,нағашы,Болат, емен, кітап, гүлдер

11 слайд
Желтоқсанның он екісі Сынып жұмысы Сөздік диктант. Мұғалім, дәрігер, балықшы, арба,аңдар,нағашы,Болат, емен, кітап, гүлдер

Бастауыш пен баяндауыш - сөйлемнің тұрлаулы мүшелері. Бастауыш деп сөйлемде атау септік тұлғасында тұрып, ойдың иесі болатын

12 слайд
Бастауыш пен баяндауыш - сөйлемнің тұрлаулы мүшелері. Бастауыш деп сөйлемде атау септік тұлғасында тұрып, ойдың иесі болатын тұрлаулы сөйлем мүшесін атаймыз . Баяндауыш деп сөйлемде бастауыштың қимылын, ісін, жай-күйін, кім, не екенін білдіріп тұратын тұрлаулы сөйлем мүшесін атаймыз.

Балықшының тапсырмасы

13 слайд
Балықшының тапсырмасы

17 – жаттығу. Оқы.Сөйлемдерді сызбамен сәйкестіріндер.Қай сызба қай сөйлемге сәйкес келетінін түсіндір Не? Не қылд

14 слайд
17 – жаттығу. Оқы.Сөйлемдерді сызбамен сәйкестіріндер.Қай сызба қай сөйлемге сәйкес келетінін түсіндір Не? Не қылды? _____________ Нелер? Қайтті? Бұл сөйлемдегі сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? Оқулықпен жұмыс: Қарылғаштар ұшты Жаңбыр жауды

Дәрігердің тапсырмасы

15 слайд
Дәрігердің тапсырмасы

18- жаттығу. Мәтінді түсініп оқы Отырар - көне қала. Қаланың орны Отырартөбе деп аталады.Бұл жерде қыш ыдыстардың қалдықтары

16 слайд
18- жаттығу. Мәтінді түсініп оқы Отырар - көне қала. Қаланың орны Отырартөбе деп аталады.Бұл жерде қыш ыдыстардың қалдықтары көп. Отырар қаласында ұлы ойшыл Әбу Насыр әл-Фараби туған . Отырарда сәулетті сарайлар мен мешіттердің бол- ғанын дәлелдейтін жәдігерлер көптен кездеседі. «Қазақстан тарихы» оқулығынан Мәтінде қандай қала туралы айтылған? Көкпен жазылған сөйлемнен тұрлаулы мүшелерді тап. Сызықшаның қойылуы себебін түсіндір.

17 слайд

18 слайд

«Жеті жұрттың тілін біл» 1.Жүз теңгең болғанша, Жүз …………. болсын. (Дос – Друг – Friend) Френд 2.Қабат-қабат қаттама, Ақылың бол

19 слайд
«Жеті жұрттың тілін біл» 1.Жүз теңгең болғанша, Жүз …………. болсын. (Дос – Друг – Friend) Френд 2.Қабат-қабат қаттама, Ақылың болса, аттама. (Кітап – Книга – Book) Бук 3.Көз қорқақ, … батыр. (Қол – Рука – Hand) Хенд 4. Жеті қазынаның бірі, адамды қорғап жүретін досы. (Ит – Собака – Dog)Дог 5.…………….. алма, білім ал. (Алтын – Золото — Gold) Голд 6. Мұрты бар, иегінде сақалы жоқ, Тоны бар, киеріне шапаны жоқ. Пайдасы үй ішінен табылған соң, Далаға кіріп-шығар сапары жоқ. (Мысық – Кошка – Cat) Кэт 7. Көңіл сырын ………………. білдіреді. (Көз – Глаза – Eye) Ей 8. ……………… дос үшін жан пида. (Жақсы – Хорошо – Good) Гуд 9…………… басы – бұлақ, сөздің басы – құлақ. (Су – Вода – Water) Уатер 10.Айдың он бесі …………….. , он бесі қараңғы. (Жарық – Свет – Light )Лайт

«Жеті жұрттың тілін біл» 1.Жүз теңгең болғанша, Жүз …………. болсын. (Дос – Друг – Friend) Френд 2.Қабат-қабат қаттама, Ақылың бол

20 слайд
«Жеті жұрттың тілін біл» 1.Жүз теңгең болғанша, Жүз …………. болсын. (Дос – Друг – Friend) Френд 2.Қабат-қабат қаттама, Ақылың болса, аттама. (Кітап – Книга – Book) Бук 3.Көз қорқақ, … батыр. (Қол – Рука – Hand) Хенд 4. Жеті қазынаның бірі, адамды қорғап жүретін досы. (Ит – Собака – Dog)Дог 5.…………….. алма, білім ал. (Алтын – Золото — Gold) Голд 6. Мұрты бар, иегінде сақалы жоқ, Тоны бар, киеріне шапаны жоқ. Пайдасы үй ішінен табылған соң, Далаға кіріп-шығар сапары жоқ. (Мысық – Кошка – Cat) Кэт 7. Көңіл сырын ………………. білдіреді. (Көз – Глаза – Eye) Ей 8. ……………… дос үшін жан пида. (Жақсы – Хорошо – Good) Гуд 9…………… басы – бұлақ, сөздің басы – құлақ. (Су – Вода – Water) Уатер 10.Айдың он бесі …………….. , он бесі қараңғы. (Жарық – Свет – Light )Лайт

Шығармашылық жұмыс 19- жаттығу. Ребусты шеш. 130 қар - аққала

21 слайд
Шығармашылық жұмыс 19- жаттығу. Ребусты шеш. 130 қар - аққала

(Отырар – қала). «Қала» сөзімен екі сөйлем құрап жазады. Ол сөз бірінде бастауыш, екіншісінде баяндауыш болуына назар аударты

22 слайд
(Отырар – қала). «Қала» сөзімен екі сөйлем құрап жазады. Ол сөз бірінде бастауыш, екіншісінде баяндауыш болуына назар аудартылады.Бір сөздің екі сөйлемде екі түрлі сөйлем мүшесінің қызметін атқару себебін түсіндіріп, талдайды.Екінші сөйлемде сызықшаның қойылу себебін түсіндіріп,д ə лелдейді. 1. Мысылы: (Отырар – қала). Бірінші сөйлемде бастауышты сипаттайды,өйткені өзі де бастауыш. Екінші сөйлем толық тұрлаулы болып табылады . 2. Мысылы: Қалаға барамыз. Бұл сөйлемде сызықша қойылмайды. Себебі, екеуі де әр түрлі мүшелер, ал екі сөзде бастауыштан тұратын болса ондпа сызықша қойылады.

Музыканттың тапсырмасы

23 слайд
Музыканттың тапсырмасы

.Топтық жұмыс. Көп нүктенің орнына бастауыштарды қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. Тұрлаулы мүшелерді тап. Жолаушылар, Жанар, же

24 слайд
.Топтық жұмыс. Көп нүктенің орнына бастауыштарды қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. Тұрлаулы мүшелерді тап. Жолаушылар, Жанар, жер, сиыр, тапсырма, Дархан, Аян, Бөдене. Әсем, Күн ... аттанды ... сауылды ... оқыды ... тегістеді. ... орындалды. ... келді ... биші. ... ұшады ... тігінші ... батты.

Суретшінің тапсырмасы

25 слайд
Суретшінің тапсырмасы

«Ойлан, тап» 1- топ «Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан, Күз болып дымқыл тұман жерді басқан» — деген өлең жолдарын қай ақын

26 слайд
«Ойлан, тап» 1- топ «Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан, Күз болып дымқыл тұман жерді басқан» — деген өлең жолдарын қай ақын жырлаған? (Абай Құнанбаев) 2- топ Қазақтың атақты палуаны (Қажымұқан) 4 – топ 1925жылы Парижді таң қалдырған  атақты әнші? (Әміре Қашаубаев)3- топ Абай Құнанбаевтың «Ғылым таппай мақтан ба» өлеңіндегі бес асыл істі ата?(Талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым) 5 -топ Абай Құнанбаевтың «Ғылым таппай мақтан ба» өлеңіндегі бес дұшпан істі ата?(Өсек, өтірік,мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ)

Аспазшының тапсырмасы

27 слайд
Аспазшының тапсырмасы

20 –жаттығу «Кім келіспейді ?» ойыны 1-топ. Арман Тәуелсіздік сарайына бармақшы. 2- топ Апасы Түркіста

28 слайд
20 –жаттығу «Кім келіспейді ?» ойыны 1-топ. Арман Тәуелсіздік сарайына бармақшы. 2- топ Апасы Түркістанда тұрады. 3-топ Ол таңертең Баянауылға соқты. 4 – топ Біэ Астананы араладық. 5 – топ Балалар мұз айдынына келді.

Адасқан суреттерді орнына қой Кім? Не?

29 слайд
Адасқан суреттерді орнына қой Кім? Не?

О ушыларды ба алау. қ ғ № Оқушылард ың аты- жөні Белсен ділігі Қызығу шы- лығы Топпе н жұмы с Өзіндік жұмыс- тарды орындай а

30 слайд
О ушыларды ба алау. қ ғ № Оқушылард ың аты- жөні Белсен ділігі Қызығу шы- лығы Топпе н жұмы с Өзіндік жұмыс- тарды орындай алуы Жетістігі 1             2             3             4             5            үздік -жақсы - орташа

Мен күткендей болмады Маған қызықты, үйрендімҰнады, бірақ ұсынысым

31 слайд
Мен күткендей болмады Маған қызықты, үйрендімҰнады, бірақ ұсынысым

«Үміт» ағашы: ҚортындыМ ен...... Т Ү С ІН Е М ІН М ен.............. БІЛЕМ ІН М ен............. Ж А С А Й А Л А М Ы Н

32 слайд
«Үміт» ағашы: ҚортындыМ ен...... Т Ү С ІН Е М ІН М ен.............. БІЛЕМ ІН М ен............. Ж А С А Й А Л А М Ы Н

Үйге тапсырма Күнделікті енді ашайық Үй тапсырмасын жазайық. Бүгінгі алған білімді, Ұмытпай есте сақтайық . 4 - жаттығу. К

33 слайд
Үйге тапсырма Күнделікті енді ашайық Үй тапсырмасын жазайық. Бүгінгі алған білімді, Ұмытпай есте сақтайық . 4 - жаттығу. Кім? сұрағына жауап беретін зат есімдерді бір бағанға, не? сұрағына жауап беретін зат есімдерді екінші бағанға бөліп жазу.Ереже жаттау 104 бет Қыс –эссе жазу

Қатысқандарыңызға рахмет!!! Сау болыңыздар!!!

34 слайд
Қатысқандарыңызға рахмет!!! Сау болыңыздар!!!