1 слайд
Түркістан облысы
Төлеби ауданы
Абай ауылы
Қазығұрт ЖОМ
Көркем еңбек пәні мұғалімі
Оразымбетова Жанар
Сыныбы:8
Сабақтың тақырыбы:
Қазақ халқының ұлттық сәндік қолданбалы өнері (ши
току, киіз басу).Әр түрлі ұлттық бұйымдар.Құрал-
саймандар мен материалдар.
2 слайд
Оқу мақсаты:
8.1.2.1 - өнер, қолөнер және дизайн, әр түрлі
тарихи және мәдени шығу түсіну
ерекшеліктерін корсету
8.1.3.1 -шығармашылық идеяларды дамыту мен
іске асыруда өз бетінше таңдаған ақпарат
көздерін қолдану
Сабақ мақсаттары:
Барлығы: Қазақ халқының қолданбалы
өнерінің түрлерін біледі
Көпшілігі : Қазақ халқының қолданбалы
өнер шығармаларының ерекшеліктері
ажыратады
Қазақ халқының ұлттық ою-өрнек
түрлерінің айырмашылықтарын
айқындайды
Кейбіреуі : Алған білімдерін
шығармашылық идеяларын іске асыруда
тиімді пайдалану Бағалау критерийі
- Қазақ халқының
өнер туындылары
мен қолөнерін
айқындайды;
;
- Сабақ үстіндегі іс-
әрекетттерде
белсенділік
танытады
Топтық
жұмыстарда
зерттеу
тапсырмаларын
орындайды;
Алған білімдерін
шығармашылық
жұмыс барысында
тиімді қолданады
3 слайд
Бел сенді оқу әдістері
. Тәжірибелік жұмыс кезеңі.
Тапсырма :
Оқушылар 2 командаға
бөлінеді. Әр топ зерттеу
орындайтын болады.
•
Бірінші командаға киізден
жасалған бұйымдардын
атауларын анықтау қажет
•
Екінші команда қазақ
ұлттық ою-өрнек түрлерін
зерттейді: « Ашық микрофон» әдісі
бойынша екі топ бірі-біріне сұрақ
қою арқылы тақырыптарына
байланысты тапсырма беріледі.
•
Қандай сәндік қолөнер
бұйымдарын білесіңдер?
•
Қандай материалдардан жасауға
болады?
•
Қолданыста жұрген заттарды
айтып беріңіздер?
Осылай екі топ өзара бір-бірінің
қолө нер туындыларымен таныса
отырып ортақ білімдерін
жетілдіреді. .
4 слайд
« Диалог және қолдау
көрсету» - әдісінде
жауапты нақты бере
алмаған оқушыларға
ойларын жеткізе алу
үшін қарапайым
сұрақтармен жетелеу
арқылы, өмірдегі
қолданысы туралы
көрген таныстырылымды
еске ала отырып ойларын
жетілдіремін.
Тапсырманы орындау
кезінде сөзбен де қолдау
көрсетіп, ынталандырып
отырамын . «Қарқын»
-Кейбір оқушылар
басқаларға қарағанда
жылдам жұмыс істейді.
-Қосымша
тапсырмаларды көп күш
жұмсауды талап ететін
оқушылар үшін қолдау
жасалады.
-Негізгі тапсырмаларды
түсіндіруде көмек қажет
ететін оқушыларға
біршама уақыт беріледі .Саралау әдістері
5 слайд
1 – тапсырма:
Дискриптор
1.Сәндік бұйымдар
атауын атай алады.
2. Өмірде қандай
материалдарды
қолданады.
3. Бұйым
атауларын атайды
ҚБ : “Бағдаршам
әдісі”2-та псырм а Дискриптор
1ші топқа арналған дескрипторлар:
Киіз басу өнерін зерттейді;
Киізден орындалатын бұйымдардын атауларын анықтайды;
Киіздің емдік қасиеттерін анықтайды
Бұйымдардын атаулары мен суреттерін скетчбукке түсіреді;
Өзіңің зерттеу жұмысы туралы баяндайды;
Атқарылған жұмыстар туралы қорытындылар жасайды.
2 ші топқа арналған дескрипторлар:
Қазақ халқының ұлттық ою-өрнектерін зерттейді (космогониялық,
зооморфтық, өсімдік, геометриялық);
Қазақ халқының ұлттық ою-өрнек түрлерімен айырмашылықтарын
анықтайды;
Ою атауларымен суреттерін скетчбукке түсіреді;;
Өзіңің зерттеу жұмысы туралы баяндайды;
Атқарылған жұмыстар туралы қорытындылар жасайды.
Қалыптастырушы бағалауға: “Бес бармақ”Критериалды бағалау
Нені білдім, нені үйрендім?
- Не түсініксіз?
- Немен жұмыс істеу қажет?
-Келесі практикалық жұмыста мен қандай қабілеттерімді жетілдіруім қажет?
-Тағы қандай көңілді және тартымды жұмыс істегініз келеді?
6 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз