Материалдар / Қазіргі сатиралық театрлар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазіргі сатиралық театрлар

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жаңартылған бағдарма бойынша қажет ететін барлық қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдеріне және жас мамандарға өте қажетті дүние.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қырқүйек 2019
2890
10 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Түркістан облысы Қазығұрт ауданы « Шарбұлақ » жалпы орта білім беретін мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Су

1 слайд
Түркістан облысы Қазығұрт ауданы « Шарбұлақ » жалпы орта білім беретін мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Суттибаева Улбосын Калмухамбетовна 8-сынып Пәні: қазақ тілі 8 - бөлім : Театр өнері мен мәдениеті. Синтаксис. Жай сөйлемнің түрлері. Сабақтың тақырыбы: Қазіргі сатиралық театрлар

тақырып бойынша материал жинақтайды.Жай сөйлемнің түрлерін анықтайды.8.3.1.1.-тақырып бойынша материал жинақтап,тезистік жос

2 слайд
тақырып бойынша материал жинақтайды.Жай сөйлемнің түрлерін анықтайды.8.3.1.1.-тақырып бойынша материал жинақтап,тезистік жоспар құру. 8.4.4.4.-жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану Барлық оқушылар орындай алады: Кейбір оқушылар орындай алады: тақырып бойынша материал жинақтайды,тезистік жоспар құрады.Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тезистік жоспар құрастырады. Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігін ажыратады.Бағалау критерий- лері  тақырып бойынша материал жинақтайды;  тезистік жоспар құрады;  жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады. Сабақ мақсаттары

Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Ширату жаттығуы: «Артығын алып таста» әдісін қолдану арқылы оқушылардың ойлау дағдылары дамиды.

3 слайд
Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Ширату жаттығуы: «Артығын алып таста» әдісін қолдану арқылы оқушылардың ойлау дағдылары дамиды. 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Мәтінді мұқият тыңдап, «Жүзім шоқтығы» әдісімен материал жинақтаңыздар тапсырмасын орындай отырып оқушылардың зерттеу, қарым-қатынас дағдылары артады. 2-тапсырма. Жеке жұмыс. Мәтінді оқып, жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшеліктерін тауып , «Семантикалық кестені» толтырыңыздар. Бұл тапсырмады сыни ойлау дағдысы дамиды. 3-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ақпаратты сүзіп алу» әдісімен мәтіннен анықталған жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігін қолданып, « Қазіргі сатиралық театрлар » тақырыбында тезистік жоспар жазыңыздар. Бұл тапсырмада білімді шығармашылықпен ұштастыру дағдысы қалыптасады. Рефлексия: «3Қ»әдісі арқылы оқушыларым сабақ барысында құнды, қызық, қиын болған ақпараттарды жазады.

Критериалды бағалау 3-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ақпаратты сүзіп алу» әдісімен мәтіннен анықталған жай сөйлемдерді айтылу мақ

4 слайд
Критериалды бағалау 3-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ақпаратты сүзіп алу» әдісімен мәтіннен анықталған жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігін қолданып, «Қазіргі сатиралық театрлар» тақырыбында тезистік жоспар жазыңыздар.   Дескриптор: - Мәтінен ақпаратты сүзіп алады; - Тақырып бойынша өз көзқарасын білдіреді; - Тезис жазу барысынды жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігін еркін қолданады.   ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды .

Қолдауымды қажет ететін оқушыма Қабілеті жоғары оқушыма Көп нүктенің орнына қажетті сөйлемдерді толықтырады. РАПТ әдісімен «Қ

5 слайд
Қолдауымды қажет ететін оқушыма Қабілеті жоғары оқушыма Көп нүктенің орнына қажетті сөйлемдерді толықтырады. РАПТ әдісімен «Қазіргі сатиралық театрларға» жарнама жасайды.Саралап оқыту тәсілі

- Болашақта мен жаңартылған оқу бағдарламасының негізгі идеясы «Мәңгілік Ел» патриоттық актісін жүзеге асыруда септігімді ти

6 слайд
- Болашақта мен жаңартылған оқу бағдарламасының негізгі идеясы «Мәңгілік Ел» патриоттық актісін жүзеге асыруда септігімді тигіземін. - Оқу үрдерісінде белсенді оқу әдістерін қолданамын. - Критериалды бағалау қағидаттарына сүйенемін. - Оқушылардың тілдік дағдыларын дамытуға қолдау көрсетемін. Келешекте осы кері байланыстарды ескеріп SMART мақсатта сабақты жоспарлаймын.- Оқу мақсаттарын анық,түсінікті түрде тұжырымдауды ұқтым; - Оқу үрдерісінде белсенді оқу әдістерін қолдан уды түсіндім; - Оқушылардың тілдік дағдыларын дамытуды білдім; - Оқу мақсаттарына сай келетін тапсырмалар ұсынуды үйрендім.Әріптестерім мен тренердің кері байланысынан ЫҚШАМСАБАҚТЫҢ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ

Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!

7 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!