Материалдар / қмж "Өзара кері сандар" 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қмж "Өзара кері сандар" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзара кері сандар ұғымымен таныстыру және кері сандарды пайдаланып есептер шығару дағдыларын қалыптастыру Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту. Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу. Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды өзара кері сандар деп аталады. Мысалы: және сандары өзара кері сандар. Себебі ∙ ═ 1 Жай бөлшекке кері санды табу үшін оның алымы мен бөлімінің орындарын ауыстыру керек. Араласа с анға кері санды табу үшін, оны бұрыс бөлшекке айналдырып, сол бұрыс бөлшектің кері санын табу керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2018
766
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Өзара кері сандар Оқу мақсаты: 5.1.1.12 Өзара кері сандар анықтамасын білу; 5.1.2.22 Берілген санның к

1 слайд
Өзара кері сандар Оқу мақсаты: 5.1.1.12 Өзара кері сандар анықтамасын білу; 5.1.2.22 Берілген санның кері санын табу; Сабақтың мақсаты: Берілген санның кері санын табу; Ө зара кері сан анықтамасын білу; Тілдік мақсаттар: • Кері санның анықтамасын ауызша тұжырымдай білу. • Есептерді талқылай білу, өз ойларын жеткізу, қорытынды жасау.Мұғалімнің аты-жөні: Меллатхан Ұлантай 5- сынып №109 ЖББМ Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5.2.A. Жай бөлшектерге амалдар қолдануҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУДЫҢ ТАНЫСТЫРЫЛЫМЫ

Кері сан ұғымын біледі. Өзара кері сандар анықтамасын біледі. Натурал санның кері санын жазуды біледі. Жай бөлшектің кері сан

2 слайд
Кері сан ұғымын біледі. Өзара кері сандар анықтамасын біледі. Натурал санның кері санын жазуды біледі. Жай бөлшектің кері санын жазуды біледі. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыруды біледі. Өзара кері сан болатын сандарды жаза біледі. Бағалау критерийлері Құндылықтарға баулу Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір- бірімен жақсы тіл табыса отырып, басқалардың пікірін тыңдауға, өз пікірін ашық айтыуға дағдыланады.

ОҚУ МАҚСАТТАРЫНА ҚОЛ ЖЕТКІЗУДЕ «БЕЛСЕНДІ ОҚУ» ӘДІСТЕРІН ҚАНШАЛЫҚТЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНДЫМ? САБАҚТА 5 ЖАТТЫҒУ ТҮ

3 слайд
ОҚУ МАҚСАТТАРЫНА ҚОЛ ЖЕТКІЗУДЕ «БЕЛСЕНДІ ОҚУ» ӘДІСТЕРІН ҚАНШАЛЫҚТЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНДЫМ? САБАҚТА 5 ЖАТТЫҒУ ТҮРІ САБАҚ БАСЫНДА : «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында шолу сұрақтары қойылып тақырыпты қайталайды. Тамаша!. Жарайсыздар!. Керемет! САБАҚ ОРТАСЫНДА: «Бірлескен топтық жұмыс» әдісі арқылы құрылған жоспар бойынша тақырыптың мазмұнын ашып баяндайды. Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі. Қалыптастырушы бағалау : топтық бағалау.«Белсенді оқу тәсілдері- оқушыларды белсенділікке жетелейді » САБАҚ СОҢЫНДА: Оқушылар сабақ соңында бүгінгі тақырып бойынша нені меңгергендері жайлы «5-5-1» рефлексиясын жасап кері байланыс береді.

САРАЛАУ – Оқушыларға жеке сараланған тапсырмалар беру арқылы тапсырманың нәтижесімен, жылдамдық, диалог, ресурстар а

4 слайд
САРАЛАУ – Оқушыларға жеке сараланған тапсырмалар беру арқылы тапсырманың нәтижесімен, жылдамдық, диалог, ресурстар арқылы талданып сараланды. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолдануға тиімді. Бағалау – Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін белсенді бағалау тәсілдеріне «Бас бармақ», «Смайликтер», «Мадақтау», «өзін-өзі бағалау», «өзара бағалау», «топпен бағалау», «жұппен бағалау» . Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Оқушылардың партада дұрыс отыруын қадағалау; АКТ-ны уақытылы қолдану; сергіту сәтін ұйымдастыру.

Жаңартылған білім беру бағдарламасынан Белсенді және бірлескен оқыту саралау түрлерімен таныстымБ ағдарлам а талаптар

5 слайд
Жаңартылған білім беру бағдарламасынан Белсенді және бірлескен оқыту саралау түрлерімен таныстымБ ағдарлам а талаптары н басш ы лы ққа ала оты ры п, қы сқа м ерзім ді ж оспар құруды үйрендім Сабақ барысында қалыптастырушы бағалаудың қою мақсатын үйрендімЖаңартылған білім беру бағдарламасы Сабақты тиімді өту үшін белсенді әдіс- тәсілдерді қолдану керек екенін түсіндім Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтыры мен таныстым РЕФЛЕКСИЯ Жаңартылған білім беру бағдарламасын ұйрену барысында маған тринерім мен әріптестерімнің көмегі зор болды