Материалдар / Қоршаған орта және энергия ресурстары. Синтаксис
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қоршаған орта және энергия ресурстары. Синтаксис

Материал туралы қысқаша түсінік
Қоршаған орта және энергия ресурстары. Синтаксис тақырыбында ашық сабақ. Презентация, сабақ жоспары, бағалау парағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2022
1059
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мына суреттер топтамасын не байланыстырады? “ Болжау” әдісі

1 слайд
Мына суреттер топтамасын не байланыстырады? “ Болжау” әдісі

6-бөлім Қоршаған орта және энергия ресурстары Синтаксис Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның қазба байлықтары

2 слайд
6-бөлім Қоршаған орта және энергия ресурстары Синтаксис Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның қазба байлықтары Бірыңғай бастауыштар мен баяндауыштар Оқу мақсаты: 8.2.4.1 тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау; 8.4.4.3 сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана білу. Бағалау критерийі:  Тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдайды;  Сөйлем ішінде бірыңғай мүшелерді қолдана біледі.

Оқылым А мәтіні Мәтінді егжей-тегжейлі оқыңдар. Қазақстан қазына, қазба байлығы ж

3 слайд
Оқылым А мәтіні Мәтінді егжей-тегжейлі оқыңдар. Қазақстан қазына, қазба байлығы жағынан дүниежүзіндегі ең бай деген он елдің қатарына кіреді және енеді. Қазақстан әлемде қазба байлықтар қорынан мынадай орын алады (180 елдің ішінде): вольфрам, қорғасын, барий - бірінші орын, хромит, күміс және мырыш - екінші орын, марганец - үшінші орын, мыс - төртінші орын, уран - бесінші орын, алтын - алтыншы орын, темір - жетінші орын, қалайы мен никель - сегізінші орын, көмір, газ - тоғызыншы орын, мұнай - он үшінші орын. Арал аймағындағы мұнай қоры – 350 миллион тонна. Көмір қоры 200 миллиард тоннадан асады. 1-тапсырма. А

Ә мәтіні Ата - бабамыздың қыруар күшімен, найзаның ұшымен

4 слайд
Ә мәтіні Ата - бабамыздың қыруар күшімен, найзаның ұшымен қорғап, тұтастығын сақтап қалған қасиетті жеріміз қазына - байлыққа бай да жомарт. Сарыарқа мен Атырау, Алтай мен Қаратау қойнаулары нағыз алтын сандық екен. Соның кілті енді еліміздің қолына еркін тиді. Бұл — ғажап. Бұл — ғаламат байлық. Тәуелсіз Қазақстан әлем қауымдастығына, XXI ғасырға ғаламат қыруар қазына байлығымен кіреді. Жаңа ғасырдағы қазақ елінің қуатын да, қанат қағысын да анықтайтын - осы байлық, осы қазына. Дескриптор  Мәтінді егжей-тегжейлі оқыңдар.

А мәтіні Ә мәтіні Тақырыбы Мәтіндер қандай стильде жазылған? Мәтіндер қандай типте жазылған (баяндау, сипаттау, талқылау)? Мәтін

5 слайд
А мәтіні Ә мәтіні Тақырыбы Мәтіндер қандай стильде жазылған? Мәтіндер қандай типте жазылған (баяндау, сипаттау, талқылау)? Мәтіндердің құрылымы толық сақталған ба? Оқылымнан кейін 1-топ Балл 2-топ Балл Мәтіндердің тақырыбын анықтайды. 1 Мәтіндердің тақырыбын анықтайды. 1 Түрлерін ажыратады. 1 Түрлерін ажыратады. 1 Құрылымын салыстыра талдайды. 1 Құрылымын салыстыра талдайды. 1 Барлығы 3 31-тапсырма. Ә Дескриптор

Кім? Не? Қандай? Қашан? Қалай? Сұрақтар топтамасын пайдалана отырып, мәтін мазмұнына сай сұрақтар құрастырыңдар. 1-топ: А мәті

6 слайд
Кім? Не? Қандай? Қашан? Қалай? Сұрақтар топтамасын пайдалана отырып, мәтін мазмұнына сай сұрақтар құрастырыңдар. 1-топ: А мәтіні 2-топ: Ә мәтіні Айтылым Топтық жұмыс Дескриптор Балл Сұрақтар топтамасын пайдаланады. 2 Мәтін мазмұнына сай сұрақтар құрастырады. 2 Барлығы 41-тапсырма. Б

Тілдік бағдар Сөйлемнің бірыңғай мүшесі Бір сұраққа жауап беретін, бір сөйлем мүшесінің қызметін атқараты

7 слайд
Тілдік бағдар Сөйлемнің бірыңғай мүшесі Бір сұраққа жауап беретін, бір сөйлем мүшесінің қызметін атқаратын, кем дегенде екі сөзден тұратын сөздер тобы. Кейде интонация арқылы,,кейде шылаулар арқылы байланысады.. Бастауыш – сөйлемде атау септікте тұрып,іс- оқиғаның иесін білдіретін тұрлаулы мүше . Мысалы: Білім, тәрбие - адам үшін басты құндылық. Баяндауыш – бастауыштың жай-күйін ,оқиғаның қай шақта болғанын білдіріп, сөйлемді тиянақтап тұратын тұрлаулы мүше. Ол әңгімені оқыды,түсіндірді.

Жазылым . Мәтін ішінен бірыңғай бастауыштар мен баяндауыштарды ажыратып, шартты белгісімен сызыңдар. Дескриптор

8 слайд
Жазылым . Мәтін ішінен бірыңғай бастауыштар мен баяндауыштарды ажыратып, шартты белгісімен сызыңдар. Дескриптор Балл Бірыңғай бастауыштар мен баяндауыштарды ажыратады 2 Шартты белгісімен сызады 1 Барлығы 31-тапсырма. В

Бірыңғай бастауыш Мыс қорыту және трактор зауыттары – еліміздегі іргелі кәсіпорындардың бірі . Жер асты пайдалы қазбалары тү

9 слайд
Бірыңғай бастауыш Мыс қорыту және трактор зауыттары – еліміздегі іргелі кәсіпорындардың бірі . Жер асты пайдалы қазбалары түрлі әдістермен ғылыми зерттелді, өндірілді.Мұнай,алтын,мыс,темір-біздің қазба байлығымыз.Қазақстан жері өте кең ,өте бай. Бірыңғай баяндауыш « Ойлы жасқа » Сәйкестендір

Үйге тапсырма Оқулық, 120-бет Берілген сөйлемдерді бірыңғай мүше етіп аяқтаңдар. Кері байланыс 3-2-11 • С а б а қ т

10 слайд
Үйге тапсырма Оқулық, 120-бет Берілген сөйлемдерді бірыңғай мүше етіп аяқтаңдар. Кері байланыс 3-2-11 • С а б а қ т а ғ ы м а ң ы з д ы 3 а қ п а р а т 2 • К ө ң і л б ө л е т і н 2 ж а й т 3 • Е с к е р у к е р е к 1 н ә р с е2-тапсырма.