Материалдар / "Ққ дыбысы мен əрпі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Ққ дыбысы мен əрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді жоспар жаңартылған білім беру аясында 1 сынып шеңберінде дайындалды. Және де жаңартылған білім беру шеңберінде ұйымдастырылған курсқа қатысу барысында осы қысқа мерзімді жоспарды сəтті қорғап шықтым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Шілде 2019
340
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру; Барлық оқушылар: Ққ әрпімен танысады, ажыратады және дыбыспен сә

1 слайд
1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру; Барлық оқушылар: Ққ әрпімен танысады, ажыратады және дыбыспен сәйкестендіреді; Көптеген оқушылар: Сөздердегі Қ дыбысының орнын анықтайды, сөздерді буындап оқиды, мағынасын ажыратады; Кейбір оқушылар: Қ дыбысы кездесетін сөздерді жазады, оларды қолданып сөйлем құрайды. Үш тілділік: Қоян-зайц- rabbit ; Қасқыр- волк- wolf ; Пікір алмасу сұрақтары: • Әріп пен дыбыстың айырмашылығы? • Ққ дыбысы кездесетін сөздерді айт, дыбыстық талдау жаса. • Сөйлем құрастыр...Еңбекші ауылындағы орта КММ Оразова Камила Есетовна Ынтамақтастық , ұқыпты болуға, жауапкершілікке тәрбиелеу (2- тапсырма суретпен жұмыс; 3тапсырма топпен жұмыс. Тақырыбы: Ққ дыбысы мен әрпі Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: Тілдік мақсат Құндылықтар Пәні: Сауат ашу Сынып: 1

• Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз» • Жұмбақ жасыру... Сабақтың ортасы : 1тапсырма. Сурет бойынша әңгіме құрау. (Оқулықпен

2 слайд
• Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз» • Жұмбақ жасыру... Сабақтың ортасы : 1тапсырма. Сурет бойынша әңгіме құрау. (Оқулықпен жұмыс 61бет) Белсенді оқу әдісі: «Суретті сөйлету» (Берілген сурет бойынша әңгімелей отырып, оқиғаның басын және соңын болжауға мүмкіндік береді) Саралау (дереккөз, талдау )Сабақтың басы : -Біз қандай әріппен таныстық? - Қ дыбысы дауысты ма? Әлде дауыссыз ба?Критериалды бағалау 1. Критерий: Кейіпкерлерді анықтайды. Дескриптор: А)Кейіпкерлерді атайды _1 балл; Ә) Кейіпкерлерге сипаттама береді _ 1б Б) Іс-әрекетін атайды _ 1балл; 2.Критерий: Суреттен Қ дыбысы кездесетін сөздерді айтады. Дескриптор: А ) 5-6сөз- 3балл; Ә) 3-4сөз -2балл; Б) 1-2сөз- 1балл; 3.Критерий: Сурет бойынша әңгіме құрастырады. Дескриптор: А )Суретке ат(тақырып) қояды_1балл; Ә) Сөздерді дұрыс байланыстырады_1балл; Б) Сурет бойынша әңгіме құрастырады _ 1 балл; Мақсатқа оралу: “ Үш шапалақ”Бағалау:

2тапсырма. «Қ» дыбысына байланысты сөздерді оқу. (Оқулықпен жұмыс. 61бет) ( Белсенді оқу әдіс

3 слайд
2тапсырма. «Қ» дыбысына байланысты сөздерді оқу. (Оқулықпен жұмыс. 61бет) ( Белсенді оқу әдісі: «Кім жылдам?» Саралау ( тапсырма, қарқын ) Критериалды бағалау 1.Критерий: Берілген сөздердегі дыбыстарды қатесіз оқу. Дескриптор: А)Дыбыстарды қатесіз айтады__ 1 Ә)Дыбысталу екпінін сақтайды__ 1 Б)Сөздерді нақты оқиды __1 2.Критерий: Сөздердің оқылуы. Дескриптор: А)Әріптеп оқиды __ 1балл Ә)Буындап оқиды __ 2балл Б)Тұтас оқиды __ 3балл 3.Критерий: Берілген сөздерді қатесіз оқуы. Дескриптор: А)4-5 сөз қате болса __ 1балл Ә)2-3сөз қате болса__2балл Б)қатесіз оқиды__3балл “ Жарайсың!” “Жақсы” “Талпын” (смайликтерБағалау: Мақсатқа оралу: • Қ дыбысы кездесетін сөздер? • «Қала» сөзіне дыбыстық талдау жаса.

3 тапсырма . Сәйкес суреттерді анықта. Сөйлемдерді толықтырып жаз. (ҚБ арналған тапсырмалар жинағы,42бет) Белсенді оқу әдісі

4 слайд
3 тапсырма . Сәйкес суреттерді анықта. Сөйлемдерді толықтырып жаз. (ҚБ арналған тапсырмалар жинағы,42бет) Белсенді оқу әдісі: «Ойлан, жұптас, бөліс» Саралау( диалог, қорытынды ) 1.Критерий: Сөйлемдерге сәйкес суреттерді анықтайды. Дескриптор: А) 4суретті сәйкестендіреді. – 3балл Ә) 3суретті сәйкестендіреді. – 2балл Б)1-2суретті сәйкестендіреді. – 1баллКритериалды бағалау 2.Критерий: Каллиграфиялық ережелерді сақтайды. Дескриптор: А) Әріп элементтерін дұрыс байланыстырады _1 Ә) Жазу жолымен, жоларалық кеңістікті сақтайды _1 Б) Сөздерді сауатты, әрі көркем жазады __1 3.Критерий: Сөйлемнің дұрыс оқылуы. Дескриптор: А) Сөйлемді тұтас оқиды __ 3балл Ә)Қате жіберіп оқиды__2балл Б)Сөз тастап оқиды __ 1 балл Бағалау: “ Бағдаршам ” (қызыл, сары, жасыл түстер) - Сөйлем құрастыру барысында, қай сөздерде «қ» дыбысын кездеседі? «Қонақ», «қымыз» сөзіне дыбыстық талдау жаса...Мақсатқа оралу:

Сабақтың соңы: «Менің сөзім» әдісі арқылы Сыныптан бір оқушы тұрып, сабақтан бүгінгі үйренгендерін бір сөйлеммен қорытындылап

5 слайд
Сабақтың соңы: «Менің сөзім» әдісі арқылы Сыныптан бір оқушы тұрып, сабақтан бүгінгі үйренгендерін бір сөйлеммен қорытындылап айтады. Айтып болған соң, басқа бір оқушының атын атайды. Сөзді сол оқушы жалғастырып, сабаққа рефлексия жасайды. Мысалы: Арай : “Мен бүгінгі сабақта “Қ” әрпімен таныстым”-деп келесі оқушының атын атайды. Камила: “Қ дауыссыз дыбыс”. Барлық оқушы сабақты қорытындылауға осы ретпен қатысады.

Пікір Бастауыш сынып пәндері бойынша оқу бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу мақсатында 15күндік кур

6 слайд
Пікір Бастауыш сынып пәндері бойынша оқу бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу мақсатында 15күндік курсқа қатыса отырып, орта мерзімді жоспармен ұзақ мерзімді жоспарға сүйеніп қысқа мерзімді сабақ жоспарын құруды, қысқа мерзімді жоспар құра отырып, SMART мақсат қоюды, “Ойлан, жұптас, бөліс”, “Ой қозғау”, “Дұрыс-Бұрыс”, “Кім жылдам?”, “Суретті сөйлету”, т.б. белсенді оқу әдістерін, саралаудың әр түрлі тәсілдерін, критериалды бағалауды құруды, оқушыларды бағалауда критерийлерге сүйене отырып әділ әрі нақты бағалауды үйрендім. Курс барысында жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша, әріптестерімнен және де тренерімізден алған білімімді болашақта қолданып, 21 ғасыр талабына сай оқушыларға білім беремін деген сенімдемін .