1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Құжаттың құрылымы.
Беттердің нөмерленуі.
Колонтитулдар.
2 слайд
Сабақтың мақсаттары:Сабақтың мақсаттары:
Оқушыларға мәтіндік редакторында құжаттың Оқушыларға мәтіндік редакторында құжаттың
құрылымын, беттің нөмерленуін сипаттай құрылымын, беттің нөмерленуін сипаттай
отырып жалпы білім беру.отырып жалпы білім беру.
Құжаттың құрылымының, беттердің Құжаттың құрылымының, беттердің
нөмерлеудің, колонтитулды пайдаланудың нөмерлеудің, колонтитулды пайдаланудың
маңыздылығын және қай жерде қолдану маңыздылығын және қай жерде қолдану
керектігін үйренеді.керектігін үйренеді.
Құжаттың құрылымы, беттердің нөмерленуін Құжаттың құрылымы, беттердің нөмерленуін
түсініп, тәжірибеде қолдана біледі.түсініп, тәжірибеде қолдана біледі.
3 слайд
4 слайд
5 слайд
Топ ережесімен таныстыруТоп ережесімен таныстыру
Жұмыла жұмыс істеуЖұмыла жұмыс істеу
Бір-біріне көңіл бөлуБір-біріне көңіл бөлу
Бастаған істі аяқтауБастаған істі аяқтау
Бірін – бірі тыңдауБірін – бірі тыңдау
Бір шешімге келуБір шешімге келу
6 слайд
7 слайд
Техникалық диктантТехникалық диктант
Құрылым режіміне өту үшін ..... мәзірінен..... Құрылым режіміне өту үшін ..... мәзірінен.....
режімдері тобынан ..... батырмасын режімдері тобынан ..... батырмасын
басу қажет.басу қажет.
Беттерді нөмірлегенде ..... бойынша ... Беттерді нөмірлегенде ..... бойынша ...
бастап,.... сандарының көмегімен бастап,.... сандарының көмегімен
нөмерлене бастайды.нөмерлене бастайды.
Колонтитулдармен жұмыс режімінен шығу Колонтитулдармен жұмыс режімінен шығу
үшін ..... мәзіріндегі ..... терезесін үшін ..... мәзіріндегі ..... терезесін
жабу батырмасына шертеміз.жабу батырмасына шертеміз.
8 слайд
9 слайд
І деңгейІ деңгей
Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың елімізде үш тұғырлы Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың елімізде үш тұғырлы
тілдің дамуына баса назар аударылып отырғандығын тілдің дамуына баса назар аударылып отырғандығын
баршамыз білеміз. Сондықтанда осы мәтінді үш тілде баршамыз білеміз. Сондықтанда осы мәтінді үш тілде
жазып шығуларыңыз қажет. Мәтіннің атауы жазып шығуларыңыз қажет. Мәтіннің атауы
“Менің туған “Менің туған
жерім Қазақстан”. Мәтінді жерім Қазақстан”. Мәтінді
қатесіз, шапшаң теріп қатесіз, шапшаң теріп
пішімдеңіздер. пішімдеңіздер.
Менің туған жерім Қазақстан. Қазақстан жері кең байтақ. Менің туған жерім Қазақстан. Қазақстан жері кең байтақ.
Ол жерінің үлкендігі жөнінде тоғызыншы орында тұр. Ол жерінің үлкендігі жөнінде тоғызыншы орында тұр.
Біздің отанымызда жүзге жуық ұлттар мен халықтар Біздің отанымызда жүзге жуық ұлттар мен халықтар
өмір сүреді. Қазақстан Еуразия құрылығында орналасқан. өмір сүреді. Қазақстан Еуразия құрылығында орналасқан.
Олар Қазақстанды туған жеріміз, Отанымыз деп Олар Қазақстанды туған жеріміз, Отанымыз деп
есептейді.есептейді.
Мой родной край Казахстан. Земля Казахстана огромная и Мой родной край Казахстан. Земля Казахстана огромная и
большая. Казахстан является девятой большой страной большая. Казахстан является девятой большой страной
во всем мире. В нашей стране живут больше ста во всем мире. В нашей стране живут больше ста
национальностей и нации Казахстан рассположена на национальностей и нации Казахстан рассположена на
Евразийском материке.Евразийском материке.
My native land is Kazakstan. The land of Kazakstan is lange. My native land is Kazakstan. The land of Kazakstan is lange.
Kazakstan is the langest country in the world. In Kazakstan Kazakstan is the langest country in the world. In Kazakstan
there are 100 nations and nationalities. Kazakstan is situated in there are 100 nations and nationalities. Kazakstan is situated in
the continent of Eurasiathe continent of Eurasia
10 слайд
ІІ деңгей
11 слайд
ІІІ деңгейІІІ деңгей
Эссе жазуЭссе жазу
““
Болашақ Қазақстан”Болашақ Қазақстан”
12 слайд
1.Сабақтың жағымды түстары қандай болды? 1.Сабақтың жағымды түстары қандай болды?
2.Саған не ұнады?2.Саған не ұнады?
3. Сіздерде қандай идеялар бар?3. Сіздерде қандай идеялар бар?
4.Қандай ақпаратты алу қажет?4.Қандай ақпаратты алу қажет?
5. Сабақта не кедергі , не түсініксіз болды?5. Сабақта не кедергі , не түсініксіз болды?
6. Біз не аштық? Тағы не ашылған жоқ? 6. Біз не аштық? Тағы не ашылған жоқ?
Тақырыпты сабаққа сәйкес аша алдық па?Тақырыпты сабаққа сәйкес аша алдық па?
7. Интерактивті тақтамен сабақ өтудің 7. Интерактивті тақтамен сабақ өтудің
артықшылығы?артықшылығы? Сабақты бекіту
13 слайд
Бағалау парағыБағалау парағы
ОқушыныОқушыны
ң аты жөнің аты жөні Сұрақ Сұрақ
жауапжауап
1 - 5 1 - 5
баллбалл Сәйкестендіру Сәйкестендіру
тестітесті
1-71-7
баллбалл Жаңа Жаңа
сабақсабақ
1 – 5 1 – 5
баллбалл Постер Постер
қорғауқорғау
1 – 5 1 – 5
баллбалл Техникалық Техникалық
диктантдиктант
1 – 31 – 3
баллбалл Деңгейлік Деңгейлік
тапсырматапсырма
1 – 51 – 5
баллбалл БекітуБекіту
1 – 51 – 5
баллбалл БағалауБағалау
14 слайд
Бағалау парағыБағалау парағы
ОқушыныОқушыны
ң аты жөнің аты жөні Сұрақ Сұрақ
жауапжауап Сәйкестендіру Сәйкестендіру
тестітесті Жаңа Жаңа
сабақсабақ Постер Постер
қорғауқорғау Техникалық Техникалық
диктантдиктант Деңгейлік Деңгейлік
тапсырматапсырма БекітуБекіту
БағалауБағалау
15 слайд
Үй тапсырмасы Үй тапсырмасы
І деңгейІ деңгей
§§
14 оқу, түйін жаттау 14 оқу, түйін жаттау
ІІ деңгей ІІ деңгей
§§
14 оқу №98 беттегі бақылау сұрақтары 14 оқу №98 беттегі бақылау сұрақтары
және тапсырмаларжәне тапсырмалар
..
ІІІ деңгей ІІІ деңгей
§§
14 оқу №98 беттегі бақылау сұрақтары 14 оқу №98 беттегі бақылау сұрақтары
және тапсырмалар және тапсырмалар
““
Болашақ Қазақстан” тақырыбына құнды реферат Болашақ Қазақстан” тақырыбына құнды реферат
жасаужасау
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз