Материалдар / Құжаттың құрылымы. Беттердің нөмерленуі. Колонтитулдар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Құжаттың құрылымы. Беттердің нөмерленуі. Колонтитулдар

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сынып гуманитарлық бағытына сабақта қолдану мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2019
585
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Құжаттың құрылымы. Беттердің нөмерленуі. Колонтитулдар.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Құжаттың құрылымы. Беттердің нөмерленуі. Колонтитулдар.

Сабақтың мақсаттары:Сабақтың мақсаттары:  Оқушыларға мәтіндік редакторында құжаттың Оқушыларға мәтіндік редакторында құжат

2 слайд
Сабақтың мақсаттары:Сабақтың мақсаттары:  Оқушыларға мәтіндік редакторында құжаттың Оқушыларға мәтіндік редакторында құжаттың құрылымын, беттің нөмерленуін сипаттай құрылымын, беттің нөмерленуін сипаттай отырып жалпы білім беру.отырып жалпы білім беру.  Құжаттың құрылымының, беттердің Құжаттың құрылымының, беттердің нөмерлеудің, колонтитулды пайдаланудың нөмерлеудің, колонтитулды пайдаланудың маңыздылығын және қай жерде қолдану маңыздылығын және қай жерде қолдану керектігін үйренеді.керектігін үйренеді.  Құжаттың құрылымы, беттердің нөмерленуін Құжаттың құрылымы, беттердің нөмерленуін түсініп, тәжірибеде қолдана біледі.түсініп, тәжірибеде қолдана біледі.

3 слайд

4 слайд

Топ ережесімен таныстыруТоп ережесімен таныстыру  Жұмыла жұмыс істеуЖұмыла жұмыс істеу  Бір-біріне көңіл бөлуБір-бі

5 слайд
Топ ережесімен таныстыруТоп ережесімен таныстыру  Жұмыла жұмыс істеуЖұмыла жұмыс істеу  Бір-біріне көңіл бөлуБір-біріне көңіл бөлу  Бастаған істі аяқтауБастаған істі аяқтау  Бірін – бірі тыңдауБірін – бірі тыңдау  Бір шешімге келуБір шешімге келу

6 слайд

Техникалық диктантТехникалық диктант  Құрылым режіміне өту үшін ..... мәзірінен..... Құрылым режіміне өту үшін .....

7 слайд
Техникалық диктантТехникалық диктант  Құрылым режіміне өту үшін ..... мәзірінен..... Құрылым режіміне өту үшін ..... мәзірінен..... режімдері тобынан ..... батырмасын режімдері тобынан ..... батырмасын басу қажет.басу қажет.  Беттерді нөмірлегенде ..... бойынша ... Беттерді нөмірлегенде ..... бойынша ... бастап,.... сандарының көмегімен бастап,.... сандарының көмегімен нөмерлене бастайды.нөмерлене бастайды.  Колонтитулдармен жұмыс режімінен шығу Колонтитулдармен жұмыс режімінен шығу үшін ..... мәзіріндегі ..... терезесін үшін ..... мәзіріндегі ..... терезесін жабу батырмасына шертеміз.жабу батырмасына шертеміз.

8 слайд

І деңгейІ деңгей  Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың елімізде үш тұғырлы Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың елімізде үш тұғырлы тіл

9 слайд
І деңгейІ деңгей  Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың елімізде үш тұғырлы Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың елімізде үш тұғырлы тілдің дамуына баса назар аударылып отырғандығын тілдің дамуына баса назар аударылып отырғандығын баршамыз білеміз. Сондықтанда осы мәтінді үш тілде баршамыз білеміз. Сондықтанда осы мәтінді үш тілде жазып шығуларыңыз қажет. Мәтіннің атауы жазып шығуларыңыз қажет. Мәтіннің атауы “Менің туған “Менің туған жерім Қазақстан”. Мәтінді жерім Қазақстан”. Мәтінді қатесіз, шапшаң теріп қатесіз, шапшаң теріп пішімдеңіздер. пішімдеңіздер.  Менің туған жерім Қазақстан. Қазақстан жері кең байтақ. Менің туған жерім Қазақстан. Қазақстан жері кең байтақ. Ол жерінің үлкендігі жөнінде тоғызыншы орында тұр. Ол жерінің үлкендігі жөнінде тоғызыншы орында тұр. Біздің отанымызда жүзге жуық ұлттар мен халықтар Біздің отанымызда жүзге жуық ұлттар мен халықтар өмір сүреді. Қазақстан Еуразия құрылығында орналасқан. өмір сүреді. Қазақстан Еуразия құрылығында орналасқан. Олар Қазақстанды туған жеріміз, Отанымыз деп Олар Қазақстанды туған жеріміз, Отанымыз деп есептейді.есептейді.  Мой родной край Казахстан. Земля Казахстана огромная и Мой родной край Казахстан. Земля Казахстана огромная и большая. Казахстан является девятой большой страной большая. Казахстан является девятой большой страной во всем мире. В нашей стране живут больше ста во всем мире. В нашей стране живут больше ста национальностей и нации Казахстан рассположена на национальностей и нации Казахстан рассположена на Евразийском материке.Евразийском материке.  My native land is Kazakstan. The land of Kazakstan is lange. My native land is Kazakstan. The land of Kazakstan is lange. Kazakstan is the langest country in the world. In Kazakstan Kazakstan is the langest country in the world. In Kazakstan there are 100 nations and nationalities. Kazakstan is situated in there are 100 nations and nationalities. Kazakstan is situated in the continent of Eurasiathe continent of Eurasia

ІІ деңгей

10 слайд
ІІ деңгей

ІІІ деңгейІІІ деңгей  Эссе жазуЭссе жазу  ““ Болашақ Қазақстан”Болашақ Қазақстан”

11 слайд
ІІІ деңгейІІІ деңгей  Эссе жазуЭссе жазу  ““ Болашақ Қазақстан”Болашақ Қазақстан”

1.Сабақтың жағымды түстары қандай болды? 1.Сабақтың жағымды түстары қандай болды? 2.Саған не ұнады?2.Саған не ұнад

12 слайд
1.Сабақтың жағымды түстары қандай болды? 1.Сабақтың жағымды түстары қандай болды? 2.Саған не ұнады?2.Саған не ұнады? 3. Сіздерде қандай идеялар бар?3. Сіздерде қандай идеялар бар? 4.Қандай ақпаратты алу қажет?4.Қандай ақпаратты алу қажет? 5. Сабақта не кедергі , не түсініксіз болды?5. Сабақта не кедергі , не түсініксіз болды? 6. Біз не аштық? Тағы не ашылған жоқ? 6. Біз не аштық? Тағы не ашылған жоқ? Тақырыпты сабаққа сәйкес аша алдық па?Тақырыпты сабаққа сәйкес аша алдық па? 7. Интерактивті тақтамен сабақ өтудің 7. Интерактивті тақтамен сабақ өтудің артықшылығы?артықшылығы? Сабақты бекіту

Бағалау парағыБағалау парағы ОқушыныОқушыны ң аты жөнің аты жөні Сұрақ Сұрақ жауапжауап 1 - 5 1 - 5 баллбалл Сәйкестендір

13 слайд
Бағалау парағыБағалау парағы ОқушыныОқушыны ң аты жөнің аты жөні Сұрақ Сұрақ жауапжауап 1 - 5 1 - 5 баллбалл Сәйкестендіру Сәйкестендіру тестітесті 1-71-7 баллбалл Жаңа Жаңа сабақсабақ 1 – 5 1 – 5 баллбалл Постер Постер қорғауқорғау 1 – 5 1 – 5 баллбалл Техникалық Техникалық диктантдиктант 1 – 31 – 3 баллбалл Деңгейлік Деңгейлік тапсырматапсырма 1 – 51 – 5 баллбалл БекітуБекіту 1 – 51 – 5 баллбалл БағалауБағалау

Бағалау парағыБағалау парағы ОқушыныОқушыны ң аты жөнің аты жөні Сұрақ Сұрақ жауапжауап Сәйкестендіру Сәйкестендіру тесті

14 слайд
Бағалау парағыБағалау парағы ОқушыныОқушыны ң аты жөнің аты жөні Сұрақ Сұрақ жауапжауап Сәйкестендіру Сәйкестендіру тестітесті Жаңа Жаңа сабақсабақ Постер Постер қорғауқорғау Техникалық Техникалық диктантдиктант Деңгейлік Деңгейлік тапсырматапсырма БекітуБекіту БағалауБағалау

Үй тапсырмасы Үй тапсырмасы  І деңгейІ деңгей  §§ 14 оқу, түйін жаттау 14 оқу, түйін жаттау  ІІ деңгей І

15 слайд
Үй тапсырмасы Үй тапсырмасы  І деңгейІ деңгей  §§ 14 оқу, түйін жаттау 14 оқу, түйін жаттау  ІІ деңгей ІІ деңгей §§ 14 оқу №98 беттегі бақылау сұрақтары 14 оқу №98 беттегі бақылау сұрақтары және тапсырмаларжәне тапсырмалар  ..  ІІІ деңгей ІІІ деңгей §§ 14 оқу №98 беттегі бақылау сұрақтары 14 оқу №98 беттегі бақылау сұрақтары және тапсырмалар және тапсырмалар  ““ Болашақ Қазақстан” тақырыбына құнды реферат Болашақ Қазақстан” тақырыбына құнды реферат жасаужасау