1 слайд
5.1.4.1-тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы
негізгі ойды анықтау. Батыргалиева Дария Еркиновна
Раздольный ЖОББМ, 5-сынып, қазақ тіл і
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3-бөлім.
Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер.Лексика
Тақырыбы: “Отбасылық мерекелердің тәрбиелік мәні.”
Сөз және оның мағынасы
Барлық оқушылар : Тыңдалған мәтін бойынша тірек сөздер мен жетекші
сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады.
Оқушылардың көпшілігі : Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жетекші
сұрақтарды құрастыра отырып, негізгі ойды анықтайды.
Кейбір оқушылар: Тыңдалған мәтін бойынша негізгі ойды анықтап, өз
пікірін тұжырымдайды.
- тыңдалған мәтін бойынша тірек сөздер арқылы негізгі ойды
анықтайды.
-
тыңдалған мәтін бойынша негізгі ойды жетекші сұрақтар
арқылы анықтайды . Сабаққа негізделген
оқу мақсаты
Сабақ
мақсаттары
Бағалау
критерийлері Ойлау
деңгейлері:
Білу, түсіну,
қолдану
5.1.4.1-тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы
негізгі ойды анықтау
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
Ширату
жатты ғуы Тыңдалым
алдындағы
тапсырма Тыңдалым
кезіндегі
тапсырма Тыңдалымнан
кейінгі
тапсырма
«Суреттер
сөйлейді» әдісі «Зуылдақ»
әдісі «Серпілген
сауал» әдісі «Ойлан.
Бірік.Бөліс» әдісі
«Зуылда
қ» «Үш
минут
тық
әңгіме»
әдісі
3 слайд
5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау
«Серпілген сауал»
әдісі
Тақырыптың түсіну
деңгейін арттыруға
және талқылау
дағдыларын дамы-
туға қол жеткізу
үшін сыныптағы
оқушылардың
арасында бірінен-
бірі сұрақтарды қою Дескриптор:
-мәтінді мұқият
тыңдаңыз;
-тірек сөздерді
пайдалана отырып
жетекші сұрақтар
құрастырыңыз;
-жұбыңыздың
құрастырған
сұрағына жауап
беріңіз. Тыңдалым
кезіндегі тапсырма
4 слайд
«Құпия зат»
әдісі
«Бір минут» әді сі«Сөзді тап»
әдісі
«Сөзі жоғалған
сұрақтар» әдісі іС
А
Р
А
Л
А
У
Ә
Д
І
С
Т
Е
Р
І Оқушыларға тақырыпқа қатысты
затты көрсету арқылы олардың не
екенін және сабақпен қалай
байланысқанын анықтауды сұрайды.
Карточкада сөздер беріледі.Бір
оқушы бір карточканы алып,
онда жазылған суретті сыныпқа
дене қимылдары арқылы көрсетеді.
Сыныптағы оқушылар сол көрсеткен
суретті табуы керек
Сұрақтар беріледі.Ішінен кейбір сөздер
түсіп қалады.Сол түсіп қалған сөздерді
оқушылар таба білуі керек.
Оқушылар кезек бойынша
бір минут ішінде сабақ тақырыбы
Бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз
және қатесіз сөйлейді. Қолдауды
барынша қажет
ететін
оқушыларға
жүргіземін .
Қолдауды
орташа қажет
ететін
оқушыларға
жүргіземін.
5 слайд
4-тапсырма
Оқушылар кезек бойынша
бір минут ішінде сабақ
тақырыбы бойынша тоқтау-
сыз, қайталаусыз және қате-
сіз сөйлейді . Дескриптор:
- -өз ойыңызды мысал келтіре
отырып дәлелдеңіз;
-өз пікіріңізді өмірмен бай-
ланыстыра отырып
тұжырымдаңыз . - 5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау
«Бір минут» әдісі
6 слайд
Критериалды бағалау
Критериалды бағалау
сабақтың өн бойында жүреді
Дескриптор:
-мәтінді мұқият тыңдаңыз;
-мәтіннен тірек сөздерді табыңыз;
-тірек сөздердің антонимдерін айтыңыз. «Жапондық
бағалау» әдісі
Смайликтер» әдісі
«Геометриялық фигуралар»
әдісіБағалау критерийі
-ты ңдалған мәтін бойынша негізгі ойды
анықтай алады
-тыңдалған мәтін бойынша жетекші сұрақтар
арқылы негізгі ойды анықтайды
«Шапалақтау» әдісі
«Көңіл күй букеті»
әдісі
7 слайд
5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау
«Жапондық бағалау»
әдісі Ортақ тақырып
беріледі.Тақырып
бойынша берілген уа-
қыт ішінде ойларына
келген сөздерді айтып
шығады.Тез, түсінікті
сөйлеуге үйренеді,
қорлары дамиды, ой-
лау қабілеттері артады Дескриптор:
-мәтінді мұқият
тыңдаңыз;
-мәтіннен тірек
сөздерді табыңыз;
-тірек сөздердің
антонимдерін
айтыңыз.
8 слайд
Қмж құруда сабақта
қолданатын әдіс-тәсілдер-
ді тиімді пайдалануды,
қалыптастырушы
бағалауды жүйелі жүргізіп,
қолдауды қажет ететін
оқушыларға саралау
тапсырмаларын әр түрлі
әдіс-тәсілдермен беремін. Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
туралы қорытындылар
Кері байланыс Үйренгенім
Қмж құру барысында
белсенді әдіс-тәсілдерді
оқу мақсаттарына сай
тиімді қолданамын;
МАН-ды және
критериалды бағалау
туралы нұсқаулықты
басшылыққа аламын;
Қалыптастырушы
тапсырмаларды тілдік
дағдыларға негіздеп
құрастырамын;Тренерімнен
ҚМЖ құрылымы
туралы толық
мәлімет алып, оқу
мақсатына сай
сабақтың SMART
мақсатын қоюды
үйрендім. Әріптес-
терімнен белсенді
әдіс-тәсілдерді тиімді
қолдануды үйреніп,
«Баяндау» әдісін «Үш
Минуттық әңгіме» әді-
Сіне өзгерттім.Себебі,
өз ойын еркін жеткізуге
тиімді әдіс екенін айтты. Алдағы жоспарым
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз