Материалдар / Қыстырма сөздер 3- сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қыстырма сөздер 3- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация Қыстырма сөздер 3 сыныпқа арналған слайдтар. Қыстырма сөздер дегеніміз не? Мысалдар келтіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2021
699
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Қазақ тілі» пәні 3-сынып 2-бөлім Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен Сабақ тақырыбы : Қаратпа сөз ( «Қазақ тілі» оқу жоспары

1 слайд
«Қазақ тілі» пәні 3-сынып 2-бөлім Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен Сабақ тақырыбы : Қаратпа сөз ( «Қазақ тілі» оқу жоспары 3-сынып. «НЗМ» ДББ Ұ , 2018 ж.) Құрастырған: Каирова К.У.

 қаратпа, қыстырма сөздерді ажырату және тыныс белгілерін дұрыс қою;  өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегім

2 слайд
 қаратпа, қыстырма сөздерді ажырату және тыныс белгілерін дұрыс қою;  өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;  мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру Оқу мақсаттары

 қаратпа сөздерді ажыратады және тыныс белгілерін дұрыс қояды;  өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізг

3 слайд
 қаратпа сөздерді ажыратады және тыныс белгілерін дұрыс қояды;  өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды;  мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және сұрақтарға жауап береді Бағалау критерийлері

 Өз ісімен шұғылданып отырған көршіңді қалай өзіңе қаратуға болады?  Жағдаятты қалай шештің? Не дедің?  Қай сөз сенің оған

4 слайд
 Өз ісімен шұғылданып отырған көршіңді қалай өзіңе қаратуға болады?  Жағдаятты қалай шештің? Не дедің?  Қай сөз сенің оған қарауына себеп болды? Талдау. Ой бөлісу. Қаратпа сөз ұғымын енгізу. Үлгі: Досым, сен маған айтшы.... Аслан, екеуіміз дос едік қой...т.с.с Рөлдік ойын: «Тыңдашы мені»

Сөздерді зерттеу Сөйлемдерді оқы. Қарамен берілген сөздерді түсіріп оқып салыстыр. Не байқадың? Үтір неліктен қойылған? 1.Бал

5 слайд
Сөздерді зерттеу Сөйлемдерді оқы. Қарамен берілген сөздерді түсіріп оқып салыстыр. Не байқадың? Үтір неліктен қойылған? 1.Балақай, гүлдерді жұлма! 2.Егін басына барғың келе ме, Дәурен ? 3. Құлыным, мәдени өсімдіктерге не жататынын айта қойшы. 4. Биыл егін жинау науқанын, Дархан, сәтті аяқтай аламыз ба?

Қаратпа сөз біреудің назарын аударту мақсатында айтылады. Қаратпа сөз сөйлем басында келсе, одан кейін үтір қойылады. - Диқан

6 слайд
Қаратпа сөз біреудің назарын аударту мақсатында айтылады. Қаратпа сөз сөйлем басында келсе, одан кейін үтір қойылады. - Диқандар , астықты жауын- шашынға қалдырмай жинап алайық! Қаратпа сөз сөйлем ортасында келсе, үтір екі жағынан үтір, қойылады. - Астықты, диқандар, жауын- шашынға қалдырмай жинап алайық! Қаратпа сөз сөйлем соңында келсе, алдынан үтір қойылады. - Астықты жауын-шашынға қалдырмай жинап алайық, диқандар! .Кестеден мәлімет алу Кестені оқы. Қандай ақпарат алдың? Жасаған қорытындыңмен сәйкес пе?

Тірек сөздер мен сөз тіркестері: орап алу, өкпе қысу, кесір, өсірмей тастау, мақсатына жету, жамандық ойлау. Тірек с

7 слайд
Тірек сөздер мен сөз тіркестері: орап алу, өкпе қысу, кесір, өсірмей тастау, мақсатына жету, жамандық ойлау. Тірек сөздер Кейіпкерлерді салыстыру

 Неліктен шырмауық және бидай сөздері бас әріптен жазылған?  Мысалдан сұраулы сөйлемдерді теріп оқы.  Екі кейіпкердің сөзі, я

8 слайд
 Неліктен шырмауық және бидай сөздері бас әріптен жазылған?  Мысалдан сұраулы сөйлемдерді теріп оқы.  Екі кейіпкердің сөзі, яғни диалогін жазуда қандай тыныс белгі қолданылған? Пунктуациялық ширату

Терме диктанты Мәтіннен қаратпа сөзі бар екі сөйлемді теріп жазу.

9 слайд
Терме диктанты Мәтіннен қаратпа сөзі бар екі сөйлемді теріп жазу.

 Бидайға шырмауықтың қатар өсуінің пайдасы бар ма? Неліктен?  Сен Шырмауықтың пікіріне қосыласың ба? Не себепті?  Шырмауықтың

10 слайд
 Бидайға шырмауықтың қатар өсуінің пайдасы бар ма? Неліктен?  Сен Шырмауықтың пікіріне қосыласың ба? Не себепті?  Шырмауықтың іс-әрекеті туралы не айтар едің? Сұрақ құрастыруда қолдан  Ал сен ... туралы не ойлайсыз?  Тағы қандай пікір қосасың?  Сен ... пікіріне қосыласың ба?  Шыныңды айтшы ... сенің көңіліңнен шықты ма? Ойлан, жұптас, пікірлес

 Қаратпа сөздерді қандай мақсатта айтылады?  Қаратпа сөз сөйлемнің басында келсе, тыныс белгі қалай қойылады?  Қаратпа сөз сө

11 слайд
 Қаратпа сөздерді қандай мақсатта айтылады?  Қаратпа сөз сөйлемнің басында келсе, тыныс белгі қалай қойылады?  Қаратпа сөз сөйлемнің ортасында келсе, тыныс белгі қалай қойылады?  Қаратпа сөз сөйлемнің соңында келсе, тыныс белгі қалай қойылады?  Қаратпа сөзі бар сөйлем айтшы. Ішкі және сыртқы шеңбер

Критерийлер Үйрендім Сенімді емеспін Қаратпа сөздерді ажыратамын, тыныс белгілерін түсіндіре аламын Өз бетінше мәтіннің та

12 слайд
Критерийлер Үйрендім Сенімді емеспін Қаратпа сөздерді ажыратамын, тыныс белгілерін түсіндіре аламын     Өз бетінше мәтіннің тақырыбын, негізгі ойды анықтай аламын     Пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырамын және сұрақтарға жауап бере аламын    Өзіндік бағалау Үйге тапсырма: Сөйлем құрамында қаратпа сөзді пайдаланып, шырмауыққа арналған 2 кеңес жазу