Материалдар / Развитие способности размышлять у учащихся с помощью прикладных задач на уроках математики
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Развитие способности размышлять у учащихся с помощью прикладных задач на уроках математики

Материал туралы қысқаша түсінік
В статье рассматривается вопрос развития способности размышлять у учащихся путем представления прикладных задач. Раскрывается значение и содержание исследования урока методом Lesson Study. Были проведены три последовательных уроков по методу Lesson Study, изучена результативность их применения. Для раскрытия работы предоставлен урок 2 цикла
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қырқүйек 2021
276
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Әнапияев Нұрбол Раманқұлұлы- математика пәні мұғалімі

1 слайд
Әнапияев Нұрбол Раманқұлұлы- математика пәні мұғалімі

Өз тәжірбиемді диагностикалау ПЛАНИРОВАНИЕ Минисектора Баллы по шкале 1-10 1 Формулиру ю цели в формате SMART, формирую ч

2 слайд
Өз тәжірбиемді диагностикалау ПЛАНИРОВАНИЕ   Минисектора Баллы по шкале 1-10 1 Формулиру ю цели в формате SMART, формирую четкую структуру урока. 5 2 Планирую д ифференцир ованные приемы обучения в соответствии с потребностями и способностями учащихся . 5 3 Планирую развитие исследовательских и проектно-исследовательских навыков. 3 4 Планирую эффективные ресурсы, в том числе самостоятельно разработанные. 5 5 Планирую применение критериального оценивания. 6 ПРЕПОДАВАНИЕ 1 Демонстрирую знание содержания программы, межпредметных связей . 6 2 Демонстрирую умение обучать учащихся с разными потребностями и способностями с использованием дифференцированных заданий. 5 3 Использую эффективные методы преподавания для достижения обучающимися целей обучения . 6 4 Эффективно использую ресурсы для развития способностей, навыков учащихся . 5 5 Использую индивидуальную, парную, групповую формы работы. 5 УЧЕНИЕ 1 Создаю учащимся условия для проявления активности в ходе урока . 7 2 Оказываю поддержку учащимся для проявления творчества в ходе выполнения заданий . 5 3 Совершенствую опыт самооценивания, взаимооценивания учащихся . 5 4 Создаю условия учащимся для развития критического мышления . 7 5 Предоставляю возможность учащимся использовать предыдущий опыт и знания для обучения . 6 ОЦЕНИВАНИЕ 1 Использую различные виды формативного оценивания, в том числе самооценивание, взаимооценивание . 5 2 Разрабатываю критерии оценивания самостоятельно и совместно с учащимися . 3 3 Предоставляю учащимся конструктивную обратную связь по достижению целей урока . 6 4 Использую результаты формативного оценивания для планирования урока . 3 5 Прово жу мониторинг успешности обучения учащихся . 4

Қолданбалы есептер арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдысын дамыту Зерттеу мақсаты : Қашықтықтан оқытуда ақпараттық коммуника

3 слайд
Қолданбалы есептер арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдысын дамыту Зерттеу мақсаты : Қашықтықтан оқытуда ақпараттық коммуникациялық технологиялардың көмегімен білім сапасына қалай көтеруге болады? Зерттеудің маңыздылығы: Қашықтықтан оқыту ерекшелігін ескере отырып, оқушының құрылымдық тапсырманы жан-жақты зерттеп, тиянақты ортақ талдау жасау қабілетін жетілдіру ! Зерттеу міндеттері: • Оқушылардың логикалық және сыни ойлау дағдыларын дамыту. • Оқушылардың білім деңгейіне лайық бағалау. Проблемалық оқыту Зерттеу сұрағыНәтижелері: • әр баланың білім деңгейі айқындалады. • әр оқушы өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады; • оқушының жеке қабілеті айқындалады; • тапсырманың күрделену деңгейіне сәйкес оқушының ойлау қабілеті артады; • әр бала өз деңгейіне, қабілетіне қарай бағаланады; Қорытынды: • Сыни ойлау дағдыларын дамытатын материалдар оқушыларды емтиханға дайындайды. • Өмірлік есептерді шығару дағдыланады. • Білім сапасы мен үлгерімі артады.