Материалдар / «Робототехника ойындары арқылы баланың ойлау қабілетін дамыту»

«Робототехника ойындары арқылы баланың ойлау қабілетін дамыту»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл мақала мектепке дейінгі ұйымдарға және үлкен көмегі болатынына сенемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2020
949
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Робототехника үйірмесі №19 «Балдәурен» бөбекжай-бақшасында 2019 жылдан бері жұмыс істеп келеді.Үйірме жұмысы орта жә

1 слайд
Робототехника үйірмесі №19 «Балдәурен» бөбекжай-бақшасында 2019 жылдан бері жұмыс істеп келеді.Үйірме жұмысы орта және ересек топтарға жүргізіледі. Балалар екі топқа бөлініп, жұмыс жасайды. «Робототехника ойындары арқылы баланың ойлау қабілетін дамыту» Үйірме жетекшісі: Оспанов Ақылбек Әр бала қиялына ерік беріп, түрлі робот машиналар құрастырады. Үйірмеде әрбір балаға жеке көңіл бөлінеді. Баланың жан-жақты дамуына, қабілетін арттыруға барлық жағдай жасалынған. Конструкторларда құрастыру арқылы баланың дамуына жол ашып, шығармашылықпен айналысуына мүмкіндік береміз.Балалар бірінші қадамда олар конструкторлық түрлерімен танысады. Өздері роботтарын шығарады. Мұнда механизмдерді бір-біріне келтіре отырып өздерінің белгілі бір роботтарын шығарады. Бұл бөлімде балалар өздерінің қол маторикасын дамыта отырып, конструкторлық білімдерін дамытады.Сонымен қатар балалардың тілі, қиялын ұштастырамыз. Балалар өздері құрастырған роботтармен бірлесіп ойнағанды ұнатады. Күшік және қоян құрастырады.(видео) үзінді. Бала оқу қызметі барысында құрастыру, бағдарламалау, датчик, механика негіздерімен танысады. Әр түрлі модельдермен танысып, матормен (датчикпен) қарапайым жұмыс жасап үйренеді.Құрастыру үлгісін планшеттерге орнатамын. Планшеттерді қолдану арқылы бала ақпараттық техникамен жұмыс жасауға машықтанады. Лего құрастыру бойынша (робототехника) ұйымдастырылған жұмыс кезінде тәрбиеленушілердің математикалық қабілеті дамиды. Олар бөлшектерді, блоктарды және бекіткіштерді санау арқылы, қажетті бөлшек санын шығаруды үйренеді және олардың түсін, пішінін, ұзындығын ажырата алады.

1 слайд

Робототехника үйірмесі №19 «Балдәурен» бөбекжай-бақшасында 2019 жылдан бері жұмыс істеп келеді.Үйірме жұмысы орта және ересек топтарға жүргізіледі. Балалар екі топқа бөлініп, жұмыс жасайды. «Робототехника ойындары арқылы баланың ойлау қабілетін дамыту» Үйірме жетекшісі: Оспанов Ақылбек Әр бала қиялына ерік беріп, түрлі робот машиналар құрастырады. Үйірмеде әрбір балаға жеке көңіл бөлінеді. Баланың жан-жақты дамуына, қабілетін арттыруға барлық жағдай жасалынған. Конструкторларда құрастыру арқылы баланың дамуына жол ашып, шығармашылықпен айналысуына мүмкіндік береміз.Балалар бірінші қадамда олар конструкторлық түрлерімен танысады. Өздері роботтарын шығарады. Мұнда механизмдерді бір-біріне келтіре отырып өздерінің белгілі бір роботтарын шығарады. Бұл бөлімде балалар өздерінің қол маторикасын дамыта отырып, конструкторлық білімдерін дамытады.Сонымен қатар балалардың тілі, қиялын ұштастырамыз. Балалар өздері құрастырған роботтармен бірлесіп ойнағанды ұнатады. Күшік және қоян құрастырады.(видео) үзінді. Бала оқу қызметі барысында құрастыру, бағдарламалау, датчик, механика негіздерімен танысады. Әр түрлі модельдермен танысып, матормен (датчикпен) қарапайым жұмыс жасап үйренеді.Құрастыру үлгісін планшеттерге орнатамын. Планшеттерді қолдану арқылы бала ақпараттық техникамен жұмыс жасауға машықтанады. Лего құрастыру бойынша (робототехника) ұйымдастырылған жұмыс кезінде тәрбиеленушілердің математикалық қабілеті дамиды. Олар бөлшектерді, блоктарды және бекіткіштерді санау арқылы, қажетті бөлшек санын шығаруды үйренеді және олардың түсін, пішінін, ұзындығын ажырата алады.

Қазан айында «Қызғалдақ», «Бәйтерек» екі топ арасында инновациялық сайыс ұйымдастырылды. Бұл сайыс балалар үшін өте қ

2 слайд
Қазан айында «Қызғалдақ», «Бәйтерек» екі топ арасында инновациялық сайыс ұйымдастырылды. Бұл сайыс балалар үшін өте қызықты болды. Ойын алаңында олар тышқанмен бағдарламалық тапсырманы орындады.Сайыстың басты мақсаты тышқанмен бағдарламалау дағдысын бұлжытпай орындауға, лабиринтті құрастыруға негізделген. Сайыс барысында «Бәйтерек» және «Қызғалдақ» тобының балалары өз біліктіліктерін ортаға салды.Тапқырлықпен, ұйымшылдықпен командада жұмыс жасай отырып, «Қызғалдақ» тобы ойын жеңімпазы атанды. Лего- құрастыру балалардың сөйлеу дағдысында дамытады.Сабаққа пайдаланатын жиынтыққа байланысты жаңа Лего-бөлшектермен және құрастыру тәсілдерімен теориялық таныстыру жүргізеді. Орта топтарда- «Дупло» жиынтығы, үлкен мектеп жасына дейінгі топтарда-«Дакта» жиынтығы пайдаланады.Алдымен балалар қайықтардың, көпірлердің, машинкалардың, ұшақтардың, адамдардың қарапайым құрылымдарын жасайды.Содан кейін өз моделдерін ойлап табуды растайды.

2 слайд

Қазан айында «Қызғалдақ», «Бәйтерек» екі топ арасында инновациялық сайыс ұйымдастырылды. Бұл сайыс балалар үшін өте қызықты болды. Ойын алаңында олар тышқанмен бағдарламалық тапсырманы орындады.Сайыстың басты мақсаты тышқанмен бағдарламалау дағдысын бұлжытпай орындауға, лабиринтті құрастыруға негізделген. Сайыс барысында «Бәйтерек» және «Қызғалдақ» тобының балалары өз біліктіліктерін ортаға салды.Тапқырлықпен, ұйымшылдықпен командада жұмыс жасай отырып, «Қызғалдақ» тобы ойын жеңімпазы атанды. Лего- құрастыру балалардың сөйлеу дағдысында дамытады.Сабаққа пайдаланатын жиынтыққа байланысты жаңа Лего-бөлшектермен және құрастыру тәсілдерімен теориялық таныстыру жүргізеді. Орта топтарда- «Дупло» жиынтығы, үлкен мектеп жасына дейінгі топтарда-«Дакта» жиынтығы пайдаланады.Алдымен балалар қайықтардың, көпірлердің, машинкалардың, ұшақтардың, адамдардың қарапайым құрылымдарын жасайды.Содан кейін өз моделдерін ойлап табуды растайды.

Жасаған Лего құрылыстарын балалар сюжетті-рөлдік ойынында, театрланған қойылымда, дидактикалық ойындарда, сергіту сәтінде

3 слайд
Жасаған Лего құрылыстарын балалар сюжетті-рөлдік ойынында, театрланған қойылымда, дидактикалық ойындарда, сергіту сәтінде, сауат ашумен, қоршаған әлемді тану оқу-қызметтерінде пайдалана алады. Лего құрастыру және робототехника оқу қызметін ұйымдастыру үшін жылдық жұмыс жоспарларын мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес жасалады. Лего құрастыру және робототехниканы пайдалану арқылы педагог-психолог, логопед-мұғалім даярлық тобының тәрбиешілерімен және ата-аналарымен бірлескен, түзету-дамыту жұмыстарында жүргіземіз. Балалардың жасаған дайын жұмыстарын робототехника көрмесіне қоямыз.

3 слайд

Жасаған Лего құрылыстарын балалар сюжетті-рөлдік ойынында, театрланған қойылымда, дидактикалық ойындарда, сергіту сәтінде, сауат ашумен, қоршаған әлемді тану оқу-қызметтерінде пайдалана алады. Лего құрастыру және робототехника оқу қызметін ұйымдастыру үшін жылдық жұмыс жоспарларын мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес жасалады. Лего құрастыру және робототехниканы пайдалану арқылы педагог-психолог, логопед-мұғалім даярлық тобының тәрбиешілерімен және ата-аналарымен бірлескен, түзету-дамыту жұмыстарында жүргіземіз. Балалардың жасаған дайын жұмыстарын робототехника көрмесіне қоямыз.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ