1 слайд
5555555555555555555-
============================
=6ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖДДДДДД
ДДДДДДДДДДДДДААААААААААААААААААА
АААААААААААААААААААААААААААААААААА
АА Мұнайлы ауданы
№ 8 жалпы білім беру орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Елешова Айшахан Рахматуллаевна Қазақ әдебиеті. 8- сынып.
Мен балаң жарық күнде сәуле қуған
Сабақтың тақырыбы : С. Торайғыров
«Шығамын тірі болсам адам болып»
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар орындай алады:
Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсінеді.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға
орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жаза алады.Оқу мақсаты:
Т/Ж 6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы
арқылы түсіндіру;
А/И 6.2.4.1 - әдеби көркемдегіш құралдарды
пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін,
оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап
жазу. Оқу мақсаттары
төмендегідей сабақ
мақсаттарымен
нақтыланды. Сабақ мақсаттарын
оқушылардың
қажеттіліктерін, жас
ерекшеліктерін ескере
отырып, SMART
мақсаттарға сай
құрастырдым.
2 слайд
«Мәңгілік ел»
идеясы
бойынша
ұлттық
құндылықтар-
ды бойына
сіңірген елінің
тағдыры үшін
жауапкершілік
сезімі бар ұрпақ
тәрбиелеу Белсенді оқыту әдістері
«Сократ
шеңбері»
«Жұ мба қ зат»
«Кім не түсінді ? »
«Крест-нөл» Оқушының айтылым,
тыңдалым дағдысы
қалыптасады. Бір-бірінің
ойын толықтырады.
Оқушының тыңдалым,
айтылым дағдысы
қалыптасады. Бір-бірінің
ойын толықтырады.
Оқушының айтылым,
тыңдалым дағдысы
қалыптасады. Бір-бірінің
ойын толықтырады.
Оқушының жазылым
дағдысы қалыптасады.
Туған жер, кейіпкер
бейнесін сипаттап
жазады. Оқушылар ішкі, сыртқы шеңбер
жасап, дайындаған сұрақтарын
қойып, бір-бірін мұқият тыңдайды.
Өткен тақырып бойынша ойларын
анық, нақты, толық жеткізеді.
Оқушылардың алдына сандықшаға
салып бір зат әкелінеді. Мұғалім
сол заттың жауабын айтпай сөзбен
сипаттайды. Оқушылар жұмбақ-
тың шешімін тауып топқа бөлінеді
О қушылар шығармада көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық мәселені
идеясы арқылы түсіндіреді. Келесі
оқушы оған пікір айтады.
Тақырыпқа сәйкес деректерді
таңдай алады. Өз
көзқарастарын дәлелдеп
сипаттап жаза алады, ойды
нақты, дәл жеткізуді үйренеді .
3 слайд
Саралап оқыту – оқушының жеке тұлғасы дамып, қалыптасуын көздейтін дидактикалық үдеріс.
«Крест - нөл» ойын
элементтері
Төмен деңгей Орта деңгей Жоғары деңгей
Әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-
қоғамдық мәселені
түсінеді . Шығармада көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық
мәселені идеясы арқылы
түсіндіреді . Әдеби көркемдегіш
құралдарды пайдаланып
шығармадағы табиғат
көрінісін, оқиға орнын,
кейіпкер бейнесін сипаттап
жазады .
4 слайд
+ Критериалды бағалау
Оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру
мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, нақты
анықталған критерийлерге негізделген
бағалау үдерісі.Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау
Оқу мақсаты :
А/И 6.2.4.1 - әдеби көркемдегіш
құралдарды пайдаланып шығарма-
дағы табиғат көрінісін, оқиға
орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап
жазу.
Тапсырма:
«Крест-нөл» ойыны элементтері
- Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы
табиғат көрінісін және өз өмірің мен кейіпкер өміріндегі маңызды
жерлерді сипаттап жазу.
- Шығармадағы оқиға орны мен өзің тұратын ауылды зерттеп
сипаттап жазу.
- Шығарманың тақырыбымен ұқсас тарихта болған әйгілі адам
жайлы немесе ағымдағы оқиға жайлы мәлімет табыңыз. Олардан
қандай сабақ алғаныңыз жайлы сипаттап жазыңыз. Дескриптор:
- Өз өмірі мен кейіпкер өміріндегі маңызды
жерлерді сипаттап жаза алады;
- Шығармадағы оқиға орны мен өзі тұратын
ауылды зерттеп сипаттап жаза алады;
- Шығармадағы кейіпкер бейнесін (өз бейнесін)
сипаттап жаза алады.
- Шығарма тақырыбымен ұқсас тарихта болған
адам және ағымдағы оқиға жайлы мәлімет келтіріп
жаза алады.
Қалыптастырушы бағалау
кері байланыс арқылы
жүргізіледі
Кері байланыс:
Жазбаша: кейіпкер бейнесін
көркемдегіш құралдар
арқылы сипаттап жазу керек,
кейіпкер бейнесін жаза
алғансың, табиғат бейнесін
сипаттап жаза алғансың,
ойыңды нақтылап жаз,
қосымша мәліметтер
жазылмаған, т.б.
Нәтиже:
Оқушы өз жетістіктеріне
бақылау жасай алады, өлең
идеясын ашып, өз ойларымен
ұштастырады. Кейіпкер
бейнесін, оқиға орнын, оқиға
жайлы сипаттап жаза алады. Бағалау критерийі:
- әдеби көркемдегіш
құралдарды пайдала-
нып шығармадағы
табиғат көрінісін, оқиға
орнын, кейіпкер бейне-
сін сипаттап жазады. Ойлау дағдылары:
Талдау, жинақтау,
бағалау
5 слайд
Тренердің кері байланысы:
Курс барысында тренерімн ің
жаңартылған білім мазмұнын
тереңдетіп оқытуынан оқу
бағдарламасының құрылымын, оқу
үдерісін жоспарлауды, қысқа мерзімді
сабақ жоспарын құруды, түрлі
педагогикалық әдіс-тәсілдерді, кері
байланыс, рефлексия жасауды, соның
ішінде, тренерім ұсынған «Крест-нөл»
ойыны элементтерін өз тәжірибемде
қолдандым. Білім мазмұнын жаңарту
мақсатындағы басты талап «Мәңгілік
ел» идеясы арқылы ұлттық
құндылықтарды насихаттай отырып,
сабақ үдерісін сыни тұрғыдан ойлау
әрекетіне негіздеу қажеттігін түсіндім. Әріптестің кері
байланысы:
Әріптесім Галя
Сағымбайқызының кері
байланысы нәтижесінде
сабақ жоспарлауда
«Сократ шеңбері» әдісі
мен «Кім, не біледі?»
әдісін ықшамсабағымда
тиімді қолдандым.
Тренерім мен
әріптестерімнің кері
байланысы негізінде
бағалау критерийлері мен
дескриптор құрастыруды
тәжірибеме енгіздім.
Қысқа мерзімді жоспарды
әзірлеуде дамыту жоспарым:
Ықшамсабақ өткізгенде
оқушылардың қажеттілігін,
жас ерекшеліктерін ескеру
қажет екенін түсіндім.
Белсенді оқу тәсілдерін қысқа
мерзімді сабақ жоспарын
жасауда қолданамын. Білім
алушылардың сөйлеу және
сыни тұрғыдан ойлау
дағдыларын дамытамын.
Салыстыру, талдай білу,
зерттеу дағдыларын дамыту
үшін әдіс-тәсілдерді қолдана
отырып, белсенді оқытуға
бейімдеймін.Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы
қорытындылар
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз