Материалдар / «Сабақ берудегі BOPPPS моделін пайдаланудың тиімділігі» шеберлік сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Сабақ берудегі BOPPPS моделін пайдаланудың тиімділігі» шеберлік сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған үш тілді меңгерту негізінде өткізілген шеберлік сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2020
410
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«АРНАЙЫ ПӘНДЕРДІ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ CLIL, TBLT ӘДІСТЕМЕЛЕРІ BOPPPS МОДЕЛЬДЕРІНІҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ НЕГІЗІНДЕ ОҚЫТУ »

1 слайд
«АРНАЙЫ ПӘНДЕРДІ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ CLIL, TBLT ӘДІСТЕМЕЛЕРІ BOPPPS МОДЕЛЬДЕРІНІҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ НЕГІЗІНДЕ ОҚЫТУ »

«САБАҚ БЕРУДЕГІ BOPPPS МОДЕЛІН ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ»

2 слайд
«САБАҚ БЕРУДЕГІ BOPPPS МОДЕЛІН ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ»

BOPPPS моделі МАҚСАТЫ: • Педагогикалық шеберлікті дамыту; • BOPPPS моделінің сатылары мен кезеңдерін тәжірибе тұрғысынан түсі

3 слайд
BOPPPS моделі МАҚСАТЫ: • Педагогикалық шеберлікті дамыту; • BOPPPS моделінің сатылары мен кезеңдерін тәжірибе тұрғысынан түсіндіру; • Жалпы кәсіби және арнайы пәндер мұғалімдеріне BOPPPS моделін сабақты жоспарлау кезінде қолдануды үйрету

4 слайд

Сыйлық беру арқылы тілек айту

5 слайд
Сыйлық беру арқылы тілек айту

Сабақтың классикалық сатылары: -Кіріспе бөлім (тапсырманы анықтау, алдын-ала бағалау) -Негізгі бөлім (белсенді оқыту, негізгі іс

6 слайд
Сабақтың классикалық сатылары: -Кіріспе бөлім (тапсырманы анықтау, алдын-ала бағалау) -Негізгі бөлім (белсенді оқыту, негізгі іс-әрекет) -Қорытынды бөлім (қорытынды баға және қорытынды) BOPPPS КЕЗЕҢДЕРІ B- Bridging-in -Кіріспе бөлім- Наведение мостов (Н) О- Outcome- Тапсырма және нәтиже- Задача и ожидаемый результат (З) Р- Pre-assessment- Алдын-ала бағалау- Предварительная оценка (П) Р- Participatory Learning- Негізгі бөлім- Активное обучение (А) Р- Post-assessment- Қорытынды баға- Пост-оценка (И) S - Summary- Қорытындылау- Подведение итогов/заключение (П)BOPPPS ЖОСПАРЛАУ МОДЕЛІ РЕТІНДЕ

1 Кіріспе бөлім Оқу циклын ашып, тыңдаушылардың назарын аударады. Мотивацияны қалыптастырады және сабақтың маңыздылығын түсінд

7 слайд
1 Кіріспе бөлім Оқу циклын ашып, тыңдаушылардың назарын аударады. Мотивацияны қалыптастырады және сабақтың маңыздылығын түсіндіреді 2 Тапсырмалар мен нәтижелер Сабақтың мақсаттарын түсіндіреді және жазады түсіндіреді; Тыңдаушы білуі керек Не туралы ойлану керек Жаттығудың соңында не бағалануы керек Қандай жағдайда және қандай дәрежеде 3 Алдын-ала бағалау Сұраққа жауап беру “ Сабақ тақырыбы туралы студент не біледі?” 4 Белсенді оқыту Бұл сабақтың негізгі кезеңі, оның барысында тыңдаушылар оқу үрдісіне белсенді қатысады. Іс әрекеттердің немесе оқиғалардың дәйектілігін жасаңыз 5 Қорытынды бағалау Бұл бөлім оқытудың мақсаттары мен нәтижелеріне тікелей қатысты 6 Қорытындылау\ Қорытынды Оқудың соңғы сатысында студенттерге алған білімін қайталауға және қорытындылауға мүмкіндік бередіBOPPPS ЖОСПАРЛАУ МОДЕЛІ РЕТІНДЕ

8Тема 2.2 Поэтапная инструкция разработки урока. Постановка целей, задач и результатов обучения 1. Bridge - In ( Наведение м

8 слайд
8Тема 2.2 Поэтапная инструкция разработки урока. Постановка целей, задач и результатов обучения 1. Bridge - In ( Наведение мостов ) СТРАТЕГИЯ ДЛЯ НАВЕДЕНИЯ МОСТА : Расска зать историю, связанную с темой урока; Рассказать личную релевантную историю ; Создать и задать провокационный вопрос, связанн ый с текущей темой или жизнью учащихся ; Свя зат ь текущую тему с уже изученным материалом или чем то новым ; Обрат ить внимание на что- то знакомое студентам при этом ссылаясь на предмет урока;Использовать юмор;

92. Outcomes ( Ожидаемый результат ) Цель – это ожидаемый результат урока, заданный конкретно и определенный во времени

9 слайд
92. Outcomes ( Ожидаемый результат ) Цель – это ожидаемый результат урока, заданный конкретно и определенный во времени в соответствии с необходимостью и возможностью его достижения . Ожидаемый результат – это утверждения, определяющие, что студенты должны будут уметь выполнять после завершения урока , то есть уточняет, каких результатов добьется обучаемый или какие задания он будет выполнять, чтобы продемонстрировать приобретенные знания и навыки.

10 слайд

3. Pre - Assessment ( Предварительная оценка ) Возможность группового обсуждения/мозгового штурма: «Что вы уже знаете о

11 слайд
3. Pre - Assessment ( Предварительная оценка ) Возможность группового обсуждения/мозгового штурма: «Что вы уже знаете о ...?» Инструкторы заранее оценивают существующие знания по причинам важным для обучения: 1. Сконцентрируете внимание учащихся на уроке; 2. Поможете учащимся поделиться своими знаниями и интересами; 3. Подготовите планы уроков в согласии со знанием учащихся, при необходимости отрегулируйте; 4. Определите активных студентов, которые могут служить примерами/источниками информации другим; 5. Выявите сильные и слабые стороны учащихся относительно темы.

Другие техники предварительной оценки Стена графити Карточки «Да/Нет» ПС/С/ Н/ПН Консенсограмы Всплеск слов С НП С П Н Активити

12 слайд
Другие техники предварительной оценки Стена графити Карточки «Да/Нет» ПС/С/ Н/ПН Консенсограмы Всплеск слов С НП С П Н Активити 9 . Предварительная оценка 1. Сообщите информацию, которую вы получили в модуле BOPPPS, отобразив ее на бумаге

Активное обучение – это способ сохранить у учащихся активное участие в процессе обучения, предоставление студентам возмож

13 слайд
Активное обучение – это способ сохранить у учащихся активное участие в процессе обучения, предоставление студентам возможности активно с оч е та ть лекци и с действиями, чередование знаний прошедших и новых . Стратегии активного обучения в процессе презентации новой темы Используйте метод кейс-стади, мини-проектов, дебатов, и презентаций.Делайте паузы в презентациях для размышлений учащихся, обсуждения или короткие задачи; Дайте отзывы, общие и конкретные; Результаты работы и взаимодейст вия; Используйте рефлективные вопросы, чтобы вызвать критическое мышление;Используйте визуальные медиа - фильмы, видео, фотографии, графику; Содействуйте групповому обсуждению, руководствуясь провокационными вопросами Оставляйте время на «вопрос и ответ» после панельных дискуссий и презентаций.Попросите студентов подумать об аналогичных вопросах, проблемах, ситуациях;

14 слайд

Другие техники активного обученния BRAINSTOR MING (Мозговой штурм) МАСТЕРСКАЯ AQUARIUM РОЛЕВЫЕ ИГРЫРЕШЕНИ Е К ИНЦИДЕ НТУ ЛАБИ

15 слайд
Другие техники активного обученния BRAINSTOR MING (Мозговой штурм) МАСТЕРСКАЯ AQUARIUM РОЛЕВЫЕ ИГРЫРЕШЕНИ Е К ИНЦИДЕ НТУ ЛАБИРИНТ

16Тема 2.2 Поэтапная инструкция разработки урока. Постановка целей, задач и результатов обучения Пост-оценка – это оценка

16 слайд
16Тема 2.2 Поэтапная инструкция разработки урока. Постановка целей, задач и результатов обучения Пост-оценка – это оценка того, достигнуты ли ожидаемые результаты обучения урока и насколько . Подведение итогов ключевых моментов, связь прошлого и будущего обучения, а также укрепление результатов обучения. 5. Post - Assessment ( Пост-оценка) Пост-оценка отвечает на два вопроса: Чему студент научился? Достигнуты ли результаты обучения ?

17Техники пост-оценки Когнитивные: низкоуровневые формы оценки - Вопросы по множественному выбору - Правда/ложь (True/false) -

17 слайд
17Техники пост-оценки Когнитивные: низкоуровневые формы оценки - Вопросы по множественному выбору - Правда/ложь (True/false) - Согласование ( Matching ) - Короткий ответ (письменный или устный) Психомоторные формы оценки - Лист проверки ( Checklist ) - Рейтинговая шкала Когнитивные: высокоуровневые формы оценки - Решение проблемы - Примеры использования - Критическое эссе Аффективные формы оценки - Ролевая игра - Рефлективный журнал

18Активити 9 . Пост-оценка 1. Работая индивидуально, выберите технику п ост-оценке для урока по своей дисциплине. 2.

18 слайд
18Активити 9 . Пост-оценка 1. Работая индивидуально, выберите технику п ост-оценке для урока по своей дисциплине. 2. Поделитесь с группой и узнайте мнения других слушателей.

6. Summary . Заключение урока Заключение по модели BOPPPS может включать: - Обзор контента с преподавателем, отмечающим к

19 слайд
6. Summary . Заключение урока Заключение по модели BOPPPS может включать: - Обзор контента с преподавателем, отмечающим ключевые моменты; - Время для размышлений и обсуждения группового обучения; - Возможность дать и получить обратную связь; - Возможность укрепить важность пройденного контента, возможность его использования в реальной жизни; - Быстрый круглый стол, где каждый имеет возможность высказаться; - Анализ того, что было запланировано, и что осталось не выполненным.

6Плюсы и минусы (10 минут ) Активити 10 . 1. Индивидуально дайте определение модели BOPPPS , затем отметьте преимущества и

20 слайд
6Плюсы и минусы (10 минут ) Активити 10 . 1. Индивидуально дайте определение модели BOPPPS , затем отметьте преимущества и недостатки модели для вас. 2. Далее сравните свои ответы с человеком, сидящим рядом с вами. Обсудите: 1. Какие ответы у вас были общие? 2. Какие ответы были похожие и где вы были не согласны с партнером? Почему? 3. Затем поделитесь ответами с аудиторией.

Критериалды бағалау • Критериалды бағалау артықшылықтары: • Студенттің жеке басы емес, тек қана жұмысы бағаланады; • Студентті

21 слайд
Критериалды бағалау • Критериалды бағалау артықшылықтары: • Студенттің жеке басы емес, тек қана жұмысы бағаланады; • Студенттің жұмысы дұрыс орындалған жұмыс үлгісімен (эталон) салыстырылады; • Үлгі (эталон) студенттерге алдын-ала белгілі; • Студентке бағалау алгоритмі алдын-ала белгілі; • Білім берудің сапасы артады; • Критериалды бағалау міндеттері: Оқу үрдісінің әрбір кезеңінде студенттік дайындық деңгейін анықтау; Оқу бағдарламасына сәйкес оқытудың мақсаты мен нәтижелерінің жетістіктерін студенттердің өздерінің талдауы; Әрбір студенттің жеке даму траекториясын бақылау; Оқу бағдарламасын меңгерудегі олқылықтарды жою үшін студенттерді ынталандыру; Оқу бағдарламасының тиімділігін бақылау; Оқу үрдісін ұйымдастырудың және оқу материалын меңгерудің ерекшеліктерін анықтау үшін оқытушы, студент және ата- ана арасында кері байланысты қамтамасыз ету.

Критериалды бағалау • Студентке үш сұраққа жауап береді: 1. Тренингтің қандай кезеңіндемін? 2. Нәтижеге қалай қол жеткіземін?

22 слайд
Критериалды бағалау • Студентке үш сұраққа жауап береді: 1. Тренингтің қандай кезеңіндемін? 2. Нәтижеге қалай қол жеткіземін? 3. Бос орындарын толтыру үшін не істеу керек? • Қалыптастырушы баға -үздіксіз бағалау -студент пен оқытушы арасындағы кері байланыс қамтамасыз етеді -оқу үдерісін ұпайлар мен бағалар қоюсыз уақытылы реттеуге мүмкіндік береді Қалыптастырушы бағалау қағидаттары • Оқыту және оқыту бөлімі (“оқу үшін бағалау”) • Барлық оқу мақсаттарын қамту (оқу мақсаттарын оқу жоспарында және әр пән бойынша оқу жоспарында көрсетілген) • Бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асырылады • Әр студенттің жетістіктері туралы пікір білдіру • Оқыту мен оқыту сапасын жақсарту үшін нәтижелерді пайдалану, оқу жоспарын жетілдіру

Жиынтық бағалау Академиялық кезең Ақталғаннан кейін өткізіледі (семестр, пәннің соңында, оқу жылы) Секцияның соңында және оқу

23 слайд
Жиынтық бағалау Академиялық кезең Ақталғаннан кейін өткізіледі (семестр, пәннің соңында, оқу жылы) Секцияның соңында және оқу жоспарының критерийлік тақырыптарымен баллдарымен және бағалармен жүзеге асырылады Курстың, тақырыптың немесе тақырыптың соңында жиынтық бағалау • Әртүрлі бақылау және тексеру жұмыстарын жүргізуді көздейді • Білімге, түсінуге және қолдануға арналған танымдық дағдыларды тексеретін сұрақтар мен тапсырмалар • Жоғары деңгейдегі ойлау деңгейлерін тестілеу үшін сұрақтар мен тапсырмалар: талдау, синтездеу және бағалау

Рубрикак – Критерий – Дескриптор Рубрикалар оқушылар не үшін оқитынын көрсетеді Критерий оқушы нені үйр

24 слайд
Рубрикак – Критерий – Дескриптор Рубрикалар оқушылар не үшін оқитынын көрсетеді Критерий оқушы нені үйрену керектігін байқатады Дискрипторлар оқушы қалай жоғары нәтижеге жете алатындығын көрсетеді

Рубрика Өтілген тақырып бойынша оқушылар білімін бағалау критерийлері жиынтығы. Ол қандай да бір тақырыпты зерттеу м

25 слайд
Рубрика Өтілген тақырып бойынша оқушылар білімін бағалау критерийлері жиынтығы. Ол қандай да бір тақырыпты зерттеу мақсаттарымен анықталады және мазмұндық жағынан сол рубриканы ашатын критерийлермен толықтырылады.

Критерий оқыту міндеттерімен анықталады және оқушылардың жұмыс барысында жасайтын , соның нәтижесінде жақсы

26 слайд
Критерий оқыту міндеттерімен анықталады және оқушылардың жұмыс барысында жасайтын , соның нәтижесінде жақсы меңгеруге тиіс әр түрлі іс-әрекеттерінің тізімін құрайды. Дескрипторлар оқушының әр критерий бойынша (сатылы түрде) нәтижеге жету деңгейін сипаттайды және оны белгілі бір ұпайлармен бағалайды: жетістік жоғары болған сайын сол критерий бойынша ұпай да жоғары болады.

Бағалау критерийі Тапсырма Дискриптор Балл Білім алушы жинаған баллБілім алушы Өз идеясын, сезімін нақты материалдар м

27 слайд
Бағалау критерийі Тапсырма Дискриптор Балл Білім алушы жинаған баллБілім алушы Өз идеясын, сезімін нақты материалдар мен техникалар арқылы көрсетеді 1 Үйдің корпусының пішінін таңдайды; иллюминаторын(дөңгелек терезесін) таңдайды; Төбе жабынын таңдайды; Қаптау материалын таңдайды; Үйді қосымша элементтермен толықтырады; 1 1 1 1 Құралдар мен материалдар арқылы эксперимент өткізеді 2 Суреттің контурын балауыз қарындаштармен ұқыпты бастырып сызады; суретті акварель бояуларымен бояйды; эксперименттің қорытындысын дұрыс тұжырымдайды; 1 1 1 Барлығы

28 слайд

29 слайд

Сыйлық сыйлау  Сіздің бірінші әрекетіңіз?  5 минутта сыйлық қорабын өз қолыңызбен жасап білесіз бе?

30 слайд
Сыйлық сыйлау  Сіздің бірінші әрекетіңіз?  5 минутта сыйлық қорабын өз қолыңызбен жасап білесіз бе?

31 слайд

Распределите в правильном порядке план урока и опишите каждый этап S P P O B P

32 слайд
Распределите в правильном порядке план урока и опишите каждый этап S   P   P   O   B   P  

Шеберлік сыныпқа қатысушылармен бірге

33 слайд
Шеберлік сыныпқа қатысушылармен бірге