Материалдар / сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
маған Алғыс хат керек аттестациядан өтуге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2019
307
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Бағалау критерийлері Бисолтан Хизирхан Қарағанды облысы, сенокосное ауылы информатика пәні мұғалімі • Сабақ тақырыбы Статист

1 слайд
Бағалау критерийлері Бисолтан Хизирхан Қарағанды облысы, сенокосное ауылы информатика пәні мұғалімі • Сабақ тақырыбы Статистикалық мәліметтер • Оқу мақсаты 8.2.2.2-абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану • Сабақ мақсаттары Оқушылардың барлығы - Электронды кестеде сілтемелер жүргізудің түрлерін білу Оқушылардың көпшілігі - статистикалық мәліметтерді абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді ажырату Оқушылардың кейбірі – абсолютті және салыстырмалы, аралас сілтемелерді қолдана алу • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; • Қарым-қатынас жасау қабілеті; • Өмір бойы білім алуҚұндылыққа баулу1. Экономикалық статистикаға мән бере отырып, кестелік редактормен жұмыс жасай біледі. 2.Электронды кестеде салыстырмалы, абсолютті және аралас сілтемені қолдана алады. 3. Электрондық кестеде есептік шешуді өңдейді.

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ МЕН БАҒАЛАУ Са ба қ • Психологиялық ахуал туғызып, топқа бөлу . “ Ақ тілек” әдісі . Ауызша кері ба

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ МЕН БАҒАЛАУ Са ба қ • Психологиялық ахуал туғызып, топқа бөлу . “ Ақ тілек” әдісі . Ауызша кері байланыс, ынталандыру ба сы • Алдыңғы білімді тексеру ширату сұрақтары “Сұрақты қағып ал” әдісі . “Қолпаштау” тәсілімен бағалау . • Жаңа сабақтың тақырыбын ашу . “ Ребусты шеш” әдісі . “5 ұпай” тәсілі арқылы бағалау (ауызша кері б/с) Са ба қ • Топтық жұмыс . “Ойлан-жұптас-бөліс” әдісі. “Бас бармақ” тәсілі арқылы топтық бағалау ор та • Сергіту сәті. “ Әдемі ойлай және демала біл”. Көңілдерін көтеріп, сенімділікті ұялату( ауызша кері б/с) сы . • Топтық жұмыс. АКТ, “Сәйкесін тап” әдісі. Өзін-өзі бағалау дескриптормен(жазбаша кері байланыс) • Ашық сұрақтар “Температураны өлшеу” әдісі. “ Қанағаттану ағашы” арқылы бағалау (ауызша кері б/с) • Жұптық жұмыс . Практикалық бөлім. l earningapps.org сілтемесі. Бірін-бірі бағалау дескриптормен(жазбаша кері байланыс) • Жеке жұмыс . Практикалық бөлім. Дереккөздермен. С майликтермен бағалау (ауызша кері байланыс) Инсерт кестесін стикерлер мен толтыру Сабақ басы Сабақ соңыСабақ ортас ы Са ба қ • Қорытынды. “Инсерт” кестесі. С абақ бойғы дескриптор ұпайлары арқылы бағалау(жазбаша кері б/с) со ң ы • Рефлексия. “ Шаршылар” тәсілі

САРАЛАУ Сабақ басы : Жіктеу, Қорытынды, Диалог және қолдау, Дереккөздер Сабақ ортасы: Тапсырма, Бағалау (кері байланыс), Диа

3 слайд
САРАЛАУ Сабақ басы : Жіктеу, Қорытынды, Диалог және қолдау, Дереккөздер Сабақ ортасы: Тапсырма, Бағалау (кері байланыс), Диалог және қолдау, Қарқын Сабақ соңы: Қорытынды Қалыптастырушы бағалау тапсырмасының үлгісі

Сабақ бойы «Инсерт» кестесіне толтырылған стикерлер – сабақ нәтижесін айқындап береді. Жазбаша кері байланыс Сабақ бойғы де

4 слайд
Сабақ бойы «Инсерт» кестесіне толтырылған стикерлер – сабақ нәтижесін айқындап береді. Жазбаша кері байланыс Сабақ бойғы дескриптор бойынша өзін-өзі бағалау Рефлексия “Шаршылар” тәсіліV- білемін -Мен үшін түсініксіз + мен үшін жаңа ақпарат ? –мені таң қалдырды