1 слайд
М әтін
2 слайд
Сабақтың тақырыбы : Мәтін
Сабақтың білімділігі :
Оқушылардың өз бетімен
жұмыс жасауы арқылы
теориялық ойлауын, сөйлеу
тілін дамыту.
3 слайд
Сабақтың дамытушылығы : Мәтін
туралы берілген түсінікті кеңейту.
Мәтіндегі азат жолдың рөлін байқату.
Мәтінге сөйлем қосып толықтыру,
берілген тақырып бойынша мәтін
құрастыру.
Сабақтың тәрбиелілігі: Ұйымшылдыққа,
еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, талдау,
жинақтау, ой қозғау, мағынасын ашу.
4 слайд
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
(Ана тілі, қазақ тілі, дүниетану)
Принциптері: Біртұтастық,
жүйелілік, ғылымилық.
Көрнекілігі: слайдтар,сюжетті
суреттер, үлестірме қағаздар,
интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
5 слайд
І Бағдарлау кезеңі
а) сәлемдесу
ә) оқушы қызығушылығын ояту
Мұғалім
Әрбір адам?
Әрбір сабақ?
Әрбір ісің?
Әрбір сөзің?
Балалар(хормен)
Туысым, досым, жұрағат.
Үйрену, ұғу, ұлағат.
Тірлік, тірек, адамдық.
Шындық, бірлік, адалдық.
— Олай болса, балалар бүгінгі сабағымызды бастаймыз,
әрбір ісімізге мұқият болайық
6 слайд
ІІ-өткен сабақ бойынша істелетін жұмыс
1. Кіріспе
— Оқушылар, біз қыркүйек айынан бастап оқыған «Дыбыс
пен әріп» тарауын бітірдік. Олай болса, мен қазір сұрақтар
арқылы сендердің осы тақырыпты қалай меңгергендеріңді
тексеріп көрейін.
2. Сұрақ-жауап
— Дыбыс пен әріптің айырмашылығы қандай?
— Қазақ тілінде қанша дыбыс, қанша әріп бар?
— Орыс тілінен енген сөздерде қандай әріптер болады?
7 слайд
3. Ой қозғау
І топ
Дыбыс түрлері
ІІ топ
Дауысты дыбыстар
ІІІ топ
Дауыссыз дыбыстар
8 слайд
Дыбыстық талдау жасау
Фонтан Вокзал Футбол
9 слайд
Сонымен сөз
неден құралады?
Сөйлем неден
құралады?
10 слайд
Орындаушылық кезең
— Мен сіздерге бос қол келгенім жоқ. Өзіммен бірге
Әлиханның хатын ала келдім. Енді мен сендерге сол
хатты оқып берейін, ал сендер оны мұқият тыңдандар!
Әлиханның анасы — мұғалима. Ол да Әлихан тәрізді оқиды,
жазады. Әрине, Әлихан үй тапсырмасын күндіз орындап қояды.
Ал анасы жазу үстеліне кешкісін отырады.
Әлихан түнде оянып кетті. Қарсы бөлменің шамы жанып тұр.
Қараса анасы дәптерлерді тексеріп отыр. Сірә, шаршаған. Көзі
кіртиіп кетіпті. Маңдайын уқалап қояды.
«Тү-у, демалыс тезірек келсе екен, анам демалар еді», — деп
ойлады Әлихан.
11 слайд
— Балалар хат та мәтінге
жатады.
Не оқыдық?
Мәтін екенін қайдан білдіңдер?
Мәтін дегеніміз не?
Мәтін құрамындағы сөйлемдердің орнын
ауыстырып айтуға бола ма?
Оқыған мәтін неше бөліктен тұрады?
Әр бөлік қандай әріптен бастап жазылған?
Бұл мәтінге қандай ат қоюға болады?
12 слайд
Сергіту сәті.
Гүл өсірсең терлеп (қимылмен
көрсету)
Мұның аты (еңбек)
Кесте тіксең зерлеп,
Мұның аты (еңбек)
Қиындықтың бәрін,
Еңбек қана жеңбек.
13 слайд
Дәптермен жұмыс
— Мәтінің қай түріне жатады?
— Бұл сипаттау мәтіні. Ол қандай? — деген сұраққа жауап береді.
— Дұрыс, балалар, мәтінде лашынның түр-түсі, денесінің көлемі
сипатталған. Сонымен бұл шығарма — мәтін деген қорытындыға келдік
14 слайд
Естеріңде болсын!
— Мәтіннің құрамындағы
сөйлемдердің өз орны болады.
— Бір-бірімен байланысты
сөйлемдер ғана мәтінді құрайды
15 слайд
Суреттерге қара
Суреттегі заттарды ауызша
сипаттап бер де, сөйлем құр
16 слайд
.
Мәтінді оқы
— Бұл мәтінді өз ойыңмен
жалғастыр.
17 слайд
Сұрақтарға ауызша жауап беру .
Ердостың атасы кім?
Қойлар неге маңырайды?
Ердос атасына қалай көмектесті ?
— Адамдар ғана еңбекқор емес, жәндіктер де еңбекқор болады. Қай
жәндік Ердос сияқты еңбекқор еді?
Жұмбақты шеш.
Ине бел, қылқа мойын, қара батыр,
Қара тауды арқалап бара жатыр.
Бұл не?
18 слайд
Құмырсқа туралы шағын түсіні к
— Еңбек етуді құмырсқадан
үйрену керек. Өйткені
құмырсқа — еңбекқор жәндік.
Ол өз салмағынан он есе ауыр
жүкті оп-оңай сүйретеді.
Біреуінің әлі келмесе,
қалғандары көмектеседі.
19 слайд
Бағалау кезең
Біз бүгінгі қазақ тілі сабағында екінші
сыныпта өткен мәтін жайлы алған
мағлұматтарға сүйене отырып,
ұғымдарымызды кеңейте түстік. Бұл
сабақта шығармашылықпен жұмыс
істедіңдер. Бұл жұмыстарды келесі сабақта
жалғастырамыз. Сабаққа белсене қатысқан
барлық оқушыларға рахмет!
20 слайд
V Бағалау
ҮІ Үй жұмысы
21 слайд
Назарларыңызға
көп рахмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз