Материалдар / сабақ жоспары мәтін
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

сабақ жоспары мәтін

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі пәні бойынша дайын сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2019
464
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
М әтін

1 слайд
М әтін

Сабақтың тақырыбы : Мәтін Сабақтың білімділігі : Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауы арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін

2 слайд
Сабақтың тақырыбы : Мәтін Сабақтың білімділігі : Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауы арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту.

Сабақтың дамытушылығы : Мәтін туралы берілген түсінікті кеңейту. Мәтіндегі азат жолдың рөлін байқату. Мәтінге сөйлем қосып

3 слайд
Сабақтың дамытушылығы : Мәтін туралы берілген түсінікті кеңейту. Мәтіндегі азат жолдың рөлін байқату. Мәтінге сөйлем қосып толықтыру, берілген тақырып бойынша мәтін құрастыру. Сабақтың тәрбиелілігі: Ұйымшылдыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. Сабақтың әдісі: Түсіндіру, талдау, жинақтау, ой қозғау, мағынасын ашу.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ (Ана тілі, қазақ тілі, дүниетану) Принциптері: Біртұтастық, жүйелілік, ғылымилық. Көрнекілігі:

4 слайд
Сабақтың түрі: Аралас сабақ (Ана тілі, қазақ тілі, дүниетану) Принциптері: Біртұтастық, жүйелілік, ғылымилық. Көрнекілігі: слайдтар,сюжетті суреттер, үлестірме қағаздар, интерактивті тақта. Сабақтың барысы:

І Бағдарлау кезеңі  а) сәлемдесу  ә) оқушы қызығушылығын ояту Мұғалім Әрбір адам? Әрбір сабақ? Әрбір ісің? Әрбір сөзің? Бала

5 слайд
І Бағдарлау кезеңі  а) сәлемдесу  ә) оқушы қызығушылығын ояту Мұғалім Әрбір адам? Әрбір сабақ? Әрбір ісің? Әрбір сөзің? Балалар(хормен) Туысым, досым, жұрағат. Үйрену, ұғу, ұлағат. Тірлік, тірек, адамдық. Шындық, бірлік, адалдық. — Олай болса, балалар бүгінгі сабағымызды бастаймыз, әрбір ісімізге мұқият болайық

ІІ-өткен сабақ бойынша істелетін жұмыс  1. Кіріспе — Оқушылар, біз қыркүйек айынан бастап оқыған «Дыбыс пен әріп» тарауын б

6 слайд
ІІ-өткен сабақ бойынша істелетін жұмыс  1. Кіріспе — Оқушылар, біз қыркүйек айынан бастап оқыған «Дыбыс пен әріп» тарауын бітірдік. Олай болса, мен қазір сұрақтар арқылы сендердің осы тақырыпты қалай меңгергендеріңді тексеріп көрейін. 2. Сұрақ-жауап — Дыбыс пен әріптің айырмашылығы қандай? — Қазақ тілінде қанша дыбыс, қанша әріп бар? — Орыс тілінен енген сөздерде қандай әріптер болады?

3. Ой қозғау  І топ Дыбыс түрлері  ІІ топ Дауысты дыбыстар  ІІІ топ Дауыссыз дыбыстар

7 слайд
3. Ой қозғау  І топ Дыбыс түрлері  ІІ топ Дауысты дыбыстар  ІІІ топ Дауыссыз дыбыстар

Дыбыстық талдау жасау Фонтан Вокзал Футбол

8 слайд
Дыбыстық талдау жасау Фонтан Вокзал Футбол

 Сонымен сөз неден құралады?  Сөйлем неден құралады?

9 слайд
 Сонымен сөз неден құралады?  Сөйлем неден құралады?

Орындаушылық кезең  — Мен сіздерге бос қол келгенім жоқ. Өзіммен бірге Әлиханның хатын ала келдім. Енді мен сендерге сол хат

10 слайд
Орындаушылық кезең  — Мен сіздерге бос қол келгенім жоқ. Өзіммен бірге Әлиханның хатын ала келдім. Енді мен сендерге сол хатты оқып берейін, ал сендер оны мұқият тыңдандар! Әлиханның анасы — мұғалима. Ол да Әлихан тәрізді оқиды, жазады. Әрине, Әлихан үй тапсырмасын күндіз орындап қояды. Ал анасы жазу үстеліне кешкісін отырады. Әлихан түнде оянып кетті. Қарсы бөлменің шамы жанып тұр. Қараса анасы дәптерлерді тексеріп отыр. Сірә, шаршаған. Көзі кіртиіп кетіпті. Маңдайын уқалап қояды. «Тү-у, демалыс тезірек келсе екен, анам демалар еді», — деп ойлады Әлихан.

— Балалар хат та мәтінге жатады.  Не оқыдық?  Мәтін екенін қайдан білдіңдер?  Мәтін дегеніміз не?  Мәтін құрамындағы сөй

11 слайд
— Балалар хат та мәтінге жатады.  Не оқыдық?  Мәтін екенін қайдан білдіңдер?  Мәтін дегеніміз не?  Мәтін құрамындағы сөйлемдердің орнын ауыстырып айтуға бола ма?  Оқыған мәтін неше бөліктен тұрады?  Әр бөлік қандай әріптен бастап жазылған?  Бұл мәтінге қандай ат қоюға болады?

 Сергіту сәті.  Гүл өсірсең терлеп (қимылмен көрсету) Мұның аты (еңбек) Кесте тіксең зерлеп, Мұның аты (еңбек) Қиындықтың бәр

12 слайд
 Сергіту сәті.  Гүл өсірсең терлеп (қимылмен көрсету) Мұның аты (еңбек) Кесте тіксең зерлеп, Мұның аты (еңбек) Қиындықтың бәрін, Еңбек қана жеңбек.

Дәптермен жұмыс — Мәтінің қай түріне жатады? — Бұл сипаттау мәтіні. Ол қандай? — деген сұраққа жауап береді. — Дұрыс, балалар

13 слайд
Дәптермен жұмыс — Мәтінің қай түріне жатады? — Бұл сипаттау мәтіні. Ол қандай? — деген сұраққа жауап береді. — Дұрыс, балалар, мәтінде лашынның түр-түсі, денесінің көлемі сипатталған. Сонымен бұл шығарма — мәтін деген қорытындыға келдік

Естеріңде болсын!  — Мәтіннің құрамындағы сөйлемдердің өз орны болады.  — Бір-бірімен байланысты сөйлемдер ғана мәтінді қ

14 слайд
Естеріңде болсын!  — Мәтіннің құрамындағы сөйлемдердің өз орны болады.  — Бір-бірімен байланысты сөйлемдер ғана мәтінді құрайды

Суреттерге қара Суреттегі заттарды ауызша сипаттап бер де, сөйлем құр

15 слайд
Суреттерге қара Суреттегі заттарды ауызша сипаттап бер де, сөйлем құр

. Мәтінді оқы — Бұл мәтінді өз ойыңмен жалғастыр.

16 слайд
. Мәтінді оқы — Бұл мәтінді өз ойыңмен жалғастыр.

Сұрақтарға ауызша жауап беру .  Ердостың атасы кім?  Қойлар неге маңырайды?  Ердос атасына қалай көмектесті ?  — Адамдар

17 слайд
Сұрақтарға ауызша жауап беру .  Ердостың атасы кім?  Қойлар неге маңырайды?  Ердос атасына қалай көмектесті ?  — Адамдар ғана еңбекқор емес, жәндіктер де еңбекқор болады. Қай жәндік Ердос сияқты еңбекқор еді?  Жұмбақты шеш.  Ине бел, қылқа мойын, қара батыр, Қара тауды арқалап бара жатыр. Бұл не?

 Құмырсқа туралы шағын түсіні к — Еңбек етуді құмырсқадан үйрену керек. Өйткені құмырсқа — еңбекқор жәндік. Ол өз салмағына

18 слайд
 Құмырсқа туралы шағын түсіні к — Еңбек етуді құмырсқадан үйрену керек. Өйткені құмырсқа — еңбекқор жәндік. Ол өз салмағынан он есе ауыр жүкті оп-оңай сүйретеді. Біреуінің әлі келмесе, қалғандары көмектеседі.

Бағалау кезең Біз бүгінгі қазақ тілі сабағында екінші сыныпта өткен мәтін жайлы алған мағлұматтарға сүйене отырып, ұғымдарым

19 слайд
Бағалау кезең Біз бүгінгі қазақ тілі сабағында екінші сыныпта өткен мәтін жайлы алған мағлұматтарға сүйене отырып, ұғымдарымызды кеңейте түстік. Бұл сабақта шығармашылықпен жұмыс істедіңдер. Бұл жұмыстарды келесі сабақта жалғастырамыз. Сабаққа белсене қатысқан барлық оқушыларға рахмет!

V Бағалау ҮІ Үй жұмысы

20 слайд
V Бағалау ҮІ Үй жұмысы

Назарларыңызға көп рахмет!

21 слайд
Назарларыңызға көп рахмет!