1 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және
ғылым министрлігі
2 слайд
3 слайд
Білім берудегі
басқару және
көшбасшылық . Білім беру мен
білім алудағы
жаңа әдіс-
тәсілдер.
Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету .
Білім беру
үшін бағалау
және оқуды
бағалау.
Талантты және
дарынды
балаларды
оқыту . Ақпараттық
коммуникациялық
технологияларды
қолдануЖас
ерекшеліктерін
е сәйкес білім
беруБілім берудегі
басқару және
көшбасшылық . Білім беру мен
білім алудағы
жаңа әдіс-
тәсілдер. Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету . Білім беру
үшін бағалау
және оқуды
бағалау. Талантты және
дарынды
балаларды
оқыту . Ақпараттық
коммуникациялық
технологияларды
қолдану Жас
ерекшеліктерін
е сәйкес білім
беру
4 слайд
Сыни тұрғыдан ойлауСыни тұрғыдан ойлау
1. Қызығушылықты ояту;
2. Мағынаны ашу;
3. Ой толғаныс.
“ Топтастыру”, “Синквейн”, “Кубизм”, “Ирек”,
“Болжам”, “Пікір алысу” әдістері
- мотивация артады;
- дербес іс - әрекет артады;
- оқушылардың ойлауы белсенді болады;
- білігі мен біліктілігі жан - жақты дамиды;
- логикалық ойлаудың жүйелілігін меңгереді.
5 слайд
•
Оқушылар өздерінің негізгі дағдыларын және тіл білу
дағдысын ескере отырып, бір - біріне көмек көрсетеді .
•
Өзара тапсырмаларды бөлісіп, мәселені шешуге
тырысады.
•
Ынтымақтастығы артады, сыни тұрғыдан ойланады.
•
Топ құрамындағы үлгермейтін оқушылар үздік
оқушыларға қарап тартылады, белсенділігі артады.
6 слайд
Жобалау әдісі
– информатика пәнін оқытуда өздік жұмыс ретінде жоба әдісін қолдану
арқылы оқушының ізденуші, зерттеуші әрекеттерін қамтып, оқудың сапасын
көтеріледі.
– оқытуды ұйымдастыруда оқушының интеллектуалды, шығармашылық,
коммуникативтік қабілеттері дамиды.
– топпен бірлесіп, шығармашылық жұмысын артқанда әрбір топта нақты
көшбасшы айқындалады.
Білім берудегі басқару және
көшбасшылық
7 слайд
•
Тиімді кері байланыс арқылы оқушылардың өз күші мен осал
жерлерін анықтап, оларды білім сапасын жақсартуға қолдануға
болады;
•
Оқушылардың берген кері байланысы ескерусіз қалмайды, сол
арқылы сабақ жоспарланады;
•
Қателер бұдан әрі оқу үшін маңызды мүмкіндік ретінде
қарастырылады.
•
Егер оқушылардың білім алу үшін жұмсаған күш жігерлері
атап өтілсе, олар өз оқуларын жақсарта алатындығына сенетін
болады.
8 слайд
•
Оқушылар диалог әдісін қолдана отырып :
- талқылау, өзара талқылау;
-білімді бірлесіп құру,
-түсіну мен дағдыларды қалыптастыру
арқылы білім алады.
•
Сұхбаттасу арқылы өз ойларын дәлелдеуге тырысады.
Оқушылардың қандай деңгейде екенін түсінуге көмектеседі.
•
Диалогтік тәсілдің оқушылардың ашылуына, ойын жеткізуіне, сөздік
қорының молаюына әсері үлкен.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз