Материалдар / Сабақтарда қолданылатын әдіс тәсілдер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақтарда қолданылатын әдіс тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау әдіс тәсілдері арқылы оқушының ойлау қабілетін арттыру, сын тұрғыдан талдауға бейімдеу, іскерлік дағдысын қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2018
321
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

1 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

2 слайд

Білім берудегі басқару және көшбасшылық . Білім беру мен білім алудағы жаңа әдіс- тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету .

3 слайд
Білім берудегі басқару және көшбасшылық . Білім беру мен білім алудағы жаңа әдіс- тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету . Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау. Талантты және дарынды балаларды оқыту . Ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдануЖас ерекшеліктерін е сәйкес білім беруБілім берудегі басқару және көшбасшылық . Білім беру мен білім алудағы жаңа әдіс- тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету . Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау. Талантты және дарынды балаларды оқыту . Ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану Жас ерекшеліктерін е сәйкес білім беру

Сыни тұрғыдан ойлауСыни тұрғыдан ойлау 1. Қызығушылықты ояту; 2. Мағынаны ашу; 3. Ой толғаныс. “ Топтастыру”

4 слайд
Сыни тұрғыдан ойлауСыни тұрғыдан ойлау 1. Қызығушылықты ояту; 2. Мағынаны ашу; 3. Ой толғаныс. “ Топтастыру”, “Синквейн”, “Кубизм”, “Ирек”, “Болжам”, “Пікір алысу” әдістері - мотивация артады; - дербес іс - әрекет артады; - оқушылардың ойлауы белсенді болады; - білігі мен біліктілігі жан - жақты дамиды; - логикалық ойлаудың жүйелілігін меңгереді.

• Оқушылар өздерінің негізгі дағдыларын және тіл білу дағдысын ескере отырып, бір - біріне көмек көрсетеді . • Өзара тапсырмал

5 слайд
• Оқушылар өздерінің негізгі дағдыларын және тіл білу дағдысын ескере отырып, бір - біріне көмек көрсетеді . • Өзара тапсырмаларды бөлісіп, мәселені шешуге тырысады. • Ынтымақтастығы артады, сыни тұрғыдан ойланады. • Топ құрамындағы үлгермейтін оқушылар үздік оқушыларға қарап тартылады, белсенділігі артады.

Жобалау әдісі – информатика пәнін оқытуда өздік жұмыс ретінде жоба әдісін қолдану арқ

6 слайд
Жобалау әдісі – информатика пәнін оқытуда өздік жұмыс ретінде жоба әдісін қолдану арқылы оқушының ізденуші, зерттеуші әрекеттерін қамтып, оқудың сапасын көтеріледі. – оқытуды ұйымдастыруда оқушының интеллектуалды, шығармашылық, коммуникативтік қабілеттері дамиды. – топпен бірлесіп, шығармашылық жұмысын артқанда әрбір топта нақты көшбасшы айқындалады. Білім берудегі басқару және көшбасшылық

• Тиімді кері байланыс арқылы оқушылардың өз күші мен осал жерлерін анықтап, оларды білім сапасын жақсартуға қолдануға болады;

7 слайд
• Тиімді кері байланыс арқылы оқушылардың өз күші мен осал жерлерін анықтап, оларды білім сапасын жақсартуға қолдануға болады; • Оқушылардың берген кері байланысы ескерусіз қалмайды, сол арқылы сабақ жоспарланады; • Қателер бұдан әрі оқу үшін маңызды мүмкіндік ретінде қарастырылады. • Егер оқушылардың білім алу үшін жұмсаған күш жігерлері атап өтілсе, олар өз оқуларын жақсарта алатындығына сенетін болады.

• Оқушылар диалог әдісін қолдана отырып : - талқылау, өзара талқылау; -білімді бірлесіп құру, -түсіну мен дағдыларды

8 слайд
• Оқушылар диалог әдісін қолдана отырып : - талқылау, өзара талқылау; -білімді бірлесіп құру, -түсіну мен дағдыларды қалыптастыру арқылы білім алады. • Сұхбаттасу арқылы өз ойларын дәлелдеуге тырысады. Оқушылардың қандай деңгейде екенін түсінуге көмектеседі. • Диалогтік тәсілдің оқушылардың ашылуына, ойын жеткізуіне, сөздік қорының молаюына әсері үлкен.