Материалдар / Санның бөлігін табу; Жай бөлшек; Жай бөлшектерге амалдар қолдану; Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту; Қызықты математика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Санның бөлігін табу; Жай бөлшек; Жай бөлшектерге амалдар қолдану; Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту; Қызықты математика

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа сабақ беретін ұстаздарға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Маусым 2019
455
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

Шараның мақсаты: Білімділігі: Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қабілетін дамыту, ал

2 слайд
Шараның мақсаты: Білімділігі: Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қабілетін дамыту, алған білімдерін тереңдету, кеңейту, есептеу дағдыларын жетілдіру. Дамытушылығы: Оқушылардың зейінін, ойлау, зерде процестерін дамыту. Қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау, шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелілігі: Дидактикалық, логикалық т.б. тапсырмалар арқылы оқушылардың ақыл –ой белсенділігін тәрбиелеу, ұйымшылдыққа, мәдениеттілікке, тиянақтылыққа баулу.

 Ұйымдастыру кезеңі * Оқушылармен амандасу; *Оқушыларды түгелдеу; *Сайысқа дайындығын тексеру; *Оқушыларды топқа бөлу.

3 слайд
 Ұйымдастыру кезеңі * Оқушылармен амандасу; *Оқушыларды түгелдеу; *Сайысқа дайындығын тексеру; *Оқушыларды топқа бөлу.

4 слайд

Барысы 1. «Кім жылдам?» сайысы 2. Тапқырлық сайысы (логикалық тапсырмалар) 3. Біліктілік сайысы (мақал-мәтелдер) 4. «Жүйрік бо

5 слайд
Барысы 1. «Кім жылдам?» сайысы 2. Тапқырлық сайысы (логикалық тапсырмалар) 3. Біліктілік сайысы (мақал-мәтелдер) 4. «Жүйрік болсаң, озып көр!» 5. «Жорға» (жұмбақтар шешу) 6. Қорытынды.

Математика сырлары, Қызықтырды біздерді. Ойынға бірге қатысуға, Шақырамын сіздерді!

6 слайд
Математика сырлары, Қызықтырды біздерді. Ойынға бірге қатысуға, Шақырамын сіздерді!

«Кім жылдам?» сайысы

7 слайд
«Кім жылдам?» сайысы

Үшбұрыш тобына: 2 бала көзін басты. 5 бала тұра қашты, Үшеуі сайға тығылды. 2 –уі ойға тығылды, Қанша бала тығылмақ. Ойнайды еке

8 слайд
Үшбұрыш тобына: 2 бала көзін басты. 5 бала тұра қашты, Үшеуі сайға тығылды. 2 –уі ойға тығылды, Қанша бала тығылмақ. Ойнайды екен, жылдам тап? 12

«Шеңбер» тобына Биік терек алда тұр. Басында көп алма тұр, Бұтақ сайын 5 алма. Қане ойлап бағайық, Шешімін тез табайық. 25

9 слайд
«Шеңбер» тобына Биік терек алда тұр. Басында көп алма тұр, Бұтақ сайын 5 алма. Қане ойлап бағайық, Шешімін тез табайық. 25

«Үшбұрыш» тобына: Портфелімде әуелі, 13 жаңғақ бар еді, Науат пен Сағатқа, Самат пен Маратқа, Апасына Қанаттың, 2-2 ден тарат

10 слайд
«Үшбұрыш» тобына: Портфелімде әуелі, 13 жаңғақ бар еді, Науат пен Сағатқа, Самат пен Маратқа, Апасына Қанаттың, 2-2 ден тараттым. Қанша жаңғақ қалғанын, айта қойшы шешімін? 3

«Шеңбер» тобына: Бір- бірімен жарасқан 4 аю, 1 арыстан, 2 қой мен 1 түлкі. Бәрі нешеу кім білді? 8

11 слайд
«Шеңбер» тобына: Бір- бірімен жарасқан 4 аю, 1 арыстан, 2 қой мен 1 түлкі. Бәрі нешеу кім білді? 8

Тапқырлық сайысы (логикалық тапсырмалар)

12 слайд
Тапқырлық сайысы (логикалық тапсырмалар)

1) Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар. Жанұяда қанша бала бар? 6 2) Асханаға 15 кг пи

13 слайд
1) Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар. Жанұяда қанша бала бар? 6 2) Асханаға 15 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? 45 3) Жоқ өзінде баста, қаста, мойында, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Сызғыш«Үшбұрыш» тобына:

1) Төрт қойдың неше аяғы бар? 16 2) Сенбіден кейін 2 күннен кейін қай күн келеді? сейсенбі 3) Өмірің сенің қызық, Жолында ж

14 слайд
1) Төрт қойдың неше аяғы бар? 16 2) Сенбіден кейін 2 күннен кейін қай күн келеді? сейсенбі 3) Өмірің сенің қызық, Жолында жоқ түзу сызық. Басы да жоқ аяғы Бір айналым баяғы. дөңгелек«Шеңбер» тобына:

Біліктілік сайысы (мақал- мәтелдер сайысы )

15 слайд
Біліктілік сайысы (мақал- мәтелдер сайысы )

«Үшбұрыш» тобына: 1. Жеті жұрттың тілін біл, ... Жеті түрлі білім біл. 2. Білекті бірді жығар, ... Білімді мыңды жығар. 3. Екі

16 слайд
«Үшбұрыш» тобына: 1. Жеті жұрттың тілін біл, ... Жеті түрлі білім біл. 2. Білекті бірді жығар, ... Білімді мыңды жығар. 3. Екі жақсы қас болмақ, ... Екі жаман дос болмақ. 4. Бір кісі қазған бұлақтан, ... Мың кісі су ішеді.

«Шеңбер» тобына: 1. 30 тістен шыққан сөз, ... 30 елге тарайды. 2. 1 жылы сөз, ... Көп күнге азық. 3. 1 күндік жолға шықсаң, ..

17 слайд
«Шеңбер» тобына: 1. 30 тістен шыққан сөз, ... 30 елге тарайды. 2. 1 жылы сөз, ... Көп күнге азық. 3. 1 күндік жолға шықсаң, ... Үш күндік азық ал. 4. Жерді 2 рет жыртқан, ... Өнімді 2 есе алады.

«Жүйрік болсаң, озып көр!»

18 слайд
«Жүйрік болсаң, озып көр!»

«Үшбұрыш» тобына: 1. 50 саусақ көріну үшін неше баланың қолы көрінуі керек? 5 2. Алымы бөлімінен үл

19 слайд
«Үшбұрыш» тобына: 1. 50 саусақ көріну үшін неше баланың қолы көрінуі керек? 5 2. Алымы бөлімінен үлкен бөлшек? Бұрыс бөлшек 3.1 минут 1 сағаттан неше минут кем? 59

«Шеңбер» тобына: 1. Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш? шаршы 2. Кит 250000 кг. Ол неше тонна?

20 слайд
«Шеңбер» тобына: 1. Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш? шаршы 2. Кит 250000 кг. Ол неше тонна? 250 т 3. 3 кесіндіден құралған фигура? үшбұрыш

«Жорға» (жұмбақтар шешу)

21 слайд
«Жорға» (жұмбақтар шешу)

«Үшбұрыш» тобына 1. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Сы зғыш 2. Нүктеден, екі сәуледен

22 слайд
«Үшбұрыш» тобына 1. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Сы зғыш 2. Нүктеден, екі сәуледен Фигура ол құралды. Айтыңдаршы қанеки Қалай ғана аталды. Бұрыш

«Шеңбер» тобына 1. Доп емес, дөңгелек емес, Ұқсас бірақ достарым. Фигура ол ең негізі Дәл жауапты қостадым.

23 слайд
«Шеңбер» тобына 1. Доп емес, дөңгелек емес, Ұқсас бірақ достарым. Фигура ол ең негізі Дәл жауапты қостадым. шеңбер 2. Көк құтанша ақ айдында, Бір аяқпен тұрады. Тұмсығымен ол мұнда, Шыр айналып шығады. циркуль

Қорытынды • Ұпай сандарын есептеу; • Жеңімпаз топты анықтау; • Марапаттау.

24 слайд
Қорытынды • Ұпай сандарын есептеу; • Жеңімпаз топты анықтау; • Марапаттау.

25 слайд