Материалдар / Санның құрамын анықтау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Санның құрамын анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге қажет деп танимын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2020
637
28 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Математика 3 «г» - сынып

1 слайд
Математика 3 «г» - сынып

Психологиялық дайындық “ Сәлем” деп – айтыңыз Қол алысыңыз Құшақтаңыз Арқамен түйісіңіз Басынан сипаңыз Арқадан қағыңыз Қол көт

2 слайд
Психологиялық дайындық “ Сәлем” деп – айтыңыз Қол алысыңыз Құшақтаңыз Арқамен түйісіңіз Басынан сипаңыз Арқадан қағыңыз Қол көтеріңіз Жақсы тілек айтыңыз “ Сіз мейірімдісіз” – деп айтыңыз “ Сіз көріктісіз” – деп айтыңыз “ Сіз жанашырсыз” – деп айтыңыз “ Сіз керек жансыз” – деп айтыңыз .

Өткенді пысықтау “ Кубизм” әдісі 40*4= 810:9= 10*10= 180 :2 = 900 :3 = 250 :50= Қол соғу арқылы бағалау

3 слайд
Өткенді пысықтау “ Кубизм” әдісі 40*4= 810:9= 10*10= 180 :2 = 900 :3 = 250 :50= Қол соғу арқылы бағалау

Тақырыбы: 17∙5; 84:4 түріндегі көбейту және бөлу  кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5,84:4 ауызша көбейту мен бөлуді

4 слайд
Тақырыбы: 17∙5; 84:4 түріндегі көбейту және бөлу  кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5,84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындауды үйренесің.

17∙5=(10+7)∙5=10∙5+7∙5=50+35=85Ширату тапсырмасы. Жаңаны ашу.

5 слайд
17∙5=(10+7)∙5=10∙5+7∙5=50+35=85Ширату тапсырмасы. Жаңаны ашу.

«Сәйкестендір» Дескриптор: 1.Сәйкесін табыды. 2.Қандай бояумен салынғанын анықтайды. Қол соғу арқылы бағалау

6 слайд
«Сәйкестендір» Дескриптор: 1.Сәйкесін табыды. 2.Қандай бояумен салынғанын анықтайды. Қол соғу арқылы бағалау

Кескіндеме Бұл-бейнелеу өнерінің бір саласы,белгілі бір заттың бетіне ( ағаш,қағаз т.б ) бояу арқылы салынатын көркем

7 слайд
Кескіндеме Бұл-бейнелеу өнерінің бір саласы,белгілі бір заттың бетіне ( ағаш,қағаз т.б ) бояу арқылы салынатын көркем шығармалар атауы.Ол көрерменді бірден баурайды,еліктіреді,қозғаған тақырыбымен толғандырады.Кескіндеме жасауда акварель,гуашь,майлы бояу,темпера да молынан қолданылады.

О қулықпен жұмыс Түсіндіре отырып, шығар 17∙3 4 ∙ 14 300 :6 680:2 4 * 19 930 :3

8 слайд
О қулықпен жұмыс Түсіндіре отырып, шығар 17∙3 4 ∙ 14 300 :6 680:2 4 * 19 930 :3 600:5 480:40 Қол соғу арқылы бағалау

І- топ ІІ-топ 450:5+720:90 480-390+240:80 580-810 :9+210 12*3+60:4

9 слайд
І- топ ІІ-топ 450:5+720:90 480-390+240:80 580-810 :9+210 12*3+60:4 ІІІ- топ 640-70*8+241 70:5+25*2 • Дескриптор: • Амалдардың орындалу ретін анықтайды; • Көбейту, бөлу және қосу, азайту амалдарын орындай алады; “ Жұлдызша” арқылы бағалауОйлан, жұптас, талқыла!

Сергіту сәті “ Қошемет” тренингі Оқушылар шеңберге жиналады “ Шашы ұзын қыздарға қошемет” дегенде ортаға шашы ұзын қыздар шығад

10 слайд
Сергіту сәті “ Қошемет” тренингі Оқушылар шеңберге жиналады “ Шашы ұзын қыздарға қошемет” дегенде ортаға шашы ұзын қыздар шығады, балалар шапалақ ұрады. “ Галстук таққандарға қошемет”, “ Белбау таққандарға қошемет”, “ Көзілдірік таққандарға қошемет ”

І-топ: 509,470 ІІ-топ: 607,806 ІІІ-топ: 407,701 Дескриптор: 1.Көрші сандарын табады. 2.Кему ретімен орналастырад

11 слайд
І-топ: 509,470 ІІ-топ: 607,806 ІІІ-топ: 407,701 Дескриптор: 1.Көрші сандарын табады. 2.Кему ретімен орналастырады “ Басбармақ” арқылы бағалау«Көршісін тап» Жұптық жұмыс

№ 6,7

12 слайд
№ 6,7

1.Өз деңгейіңді анықта 2.Қандай қиынықтар болды? Рефлексия

13 слайд
1.Өз деңгейіңді анықта 2.Қандай қиынықтар болды? Рефлексия

Бағалау,үйге тапсырма

14 слайд
Бағалау,үйге тапсырма