Материалдар / Шерхан Мұртаза "Тәуекел той " 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Шерхан Мұртаза "Тәуекел той " 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентация 10 сыныптың қазақ әдебиетінен Шерхан Мұртазаның "Тәуекел той" әңгімесіне құрастырылған қмж-сына презентация.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2019
5259
13 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
СҚО, Уәлиханов ауданы, Ақбұлақ ауылы, Чехов ОМ «КММ» Пән мұғалімі: Махметова Г.М. Пәні: Қазақ әдебиеті Сынып: 10 Бөлім: Заман

1 слайд
СҚО, Уәлиханов ауданы, Ақбұлақ ауылы, Чехов ОМ «КММ» Пән мұғалімі: Махметова Г.М. Пәні: Қазақ әдебиеті Сынып: 10 Бөлім: Заман дәуір тұлғасы Ш.Мұртаза «Тәуекел той» әңгімесіСабақтың тақырыбы:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Т/Ж10.1.2.1-Әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысына

2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Т/Ж10.1.2.1-Әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; А/И10.2.2.1- шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау Сабақ мақсаттары -Әдеби шығармадағы көтерілген әлеуметтік мәселені ұлттық мүдде тұрғысынан түсінеді; -Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындайды. Жетістік критерийлері -Шығарманың мазмұнын талдау; - Көтерілген мәселелерді анықтау; - Шығарманың өмірмен байланысын саралау; Тілдік мақсат - Түсінеді -Талдайды -Мәселені анықтайды -Өмірмен байланысын саралайды • Нақты,ерекшеленген • Өлшенетін • Қолжетімді • Орындалатын • Белгілі бір уақыт ішінде шектеледі

• «Фишбоун» графикалық органайзер-проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын қарастыру моделі болып табылады. • «Дара құты»

3 слайд
• «Фишбоун» графикалық органайзер-проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын қарастыру моделі болып табылады. • «Дара құты» графикалық органайзер- оқушылар бір тақырыпқа постер жасайды. • «Үш жақтағы күнделік» әдісі-сабақ тақырыбы айтылады, оқытылатын мәтін таныстырылады. Мәтінді оқу барысында әрқайсысы жеке күнделік толтырады. Жұмыс нәтижесін жұпта, топта талқылау. • «Венн» диаграммасы-Бір бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына салыстыруға берілетін нысандардың сипаттамалары жазылады. Ал айқасқан жерге екеуіне ортақ сипаттар тізіледі. Салыстыруға арналған тапсырмаларды осы диаграммаға салып, оқушылар қызыға толтырады, яғни, салыстыру сияқты күрделі ойлау операциясын меңгереді. • «Үш пікір»-ортаға бір тақырып тасталады. Сол тақырып төңірегінде оқушының 3 пікір айтуға мүмкіндігі бар. Бұл әдіс сыныптағы оқушылардың бәрі тең дәрежеде пікір білдіруге мүмкіндік жасайды.

Мазмұны бойынша саралау Тапсыма бойынша саралау Ресурс Бойынша саралау Барлық оқушыларға мәтіннің аудионұсқасы беріледі

4 слайд
Мазмұны бойынша саралау Тапсыма бойынша саралау Ресурс Бойынша саралау Барлық оқушыларға мәтіннің аудионұсқасы беріледі Б.қ: Мысалдар келтіремін. О.қ: «Дара диаграмма» графикалық органайзерін беремін. А.қ: «Фишбоун» әдісін түсіндіремін. Б.қ: «Үш жақтағы күнделік» әдісін түсіндіремін. О.қ: «Венн» диаграммасын беремін . А.қ: «Үш пікір» әдісін түсіндіремін .Оқушыларға қолдау көрсету

Қалыптастырушы бағалау « Бағдаршам » « Алақан » « Жетістік баспалдағы » Ойлау дағдысы Бағалау критерий і Дескриптор Тү

5 слайд
Қалыптастырушы бағалау « Бағдаршам » « Алақан » « Жетістік баспалдағы » Ойлау дағдысы Бағалау критерий і Дескриптор Түсіну Талдау - Мәтіннің мазмұнын түсінеді. -Әдеби шығармадағы көтерілген ұлттық мүдде тұрғы сынан талдайды -Мәтіннің құрылымын анықтайды, түйінді идеяны табады. -Көтерілген мәселені анықтайды . - Ұлттық мүдде тұрғысынан ашады. - Өз пікірін білдіреді. Ойлау дағдысы Бағалау критерий і Дескриптор Түсіну Талдау -Мәтіннің тақырыбын түсінеді -Әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды - Мәтіннің не себепті «Тәуекел той» деп аталатынын анықтайды - Сөйлем құрастырады - Әлеуметтік мәселені әңгімелейді - Мәселе себептерін талдайды - Әлеуметтік мәселені өмірмен байланыстырады - Өз ойын білдіреді Ойлау дағдысы Бағалау критерий і Дескриптор Жинақтау Бағалау - Шығармада көтері лген әлеуметтік мәселе бойынша ақпараттарды жинақтайды. Шығармадағы көтерілген мәселені өмірмен ба йланыстырып, баға береді. - Шығармадағы әлеуметтік мәселені анықтайды - Қосымша ақпараттар ды жинақтайды -Шығармадағы көтерілген мәселені анықтайды - Сыни пікір айтады

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы Ықшамсабақ сабақты жоспарлау тәсілдеріне қалай ықпал етті? Әріптестер мен т

6 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы Ықшамсабақ сабақты жоспарлау тәсілдеріне қалай ықпал етті? Әріптестер мен тренердің кері байланысы Келешекте Сабақ мақсатынан, оқу мақсаттарын жасауға үйрендім. ҚМЖ жасап, SMART ма қсатын қойып, оған жетудің жолдарын үйрендім. Тиімді оқытудың әдіс – тәсілдерін үйрендім. Саралап оқытуды тиімді әдістерін, сонымен тапсырмаға дескриптор жасауға үйрендім. Тренер мен әріптестердің көмегімен мен ықшам сабақ жасауға үйрендім. Тренер мен әріптестеріміздің жұмыстарын бағалап, кері байланыс жүргізіп отырдық. Тренермен кері байланыс жүргізген кезде әр түрлі ресурстарды қолдандық. Келешекте мен жаңартылған оқу бағдарламасы аясында алған білімімді өз тәжірибемде тиімді етіп қолданамын. Сабақты жоспарлауда оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп отырамын. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мен дескрипторларын өзім құрастырамын .