1 слайд
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы:
Шоқан Уәлиханов – алғашқы Шоқан Уәлиханов – алғашқы
қазақ ғалымықазақ ғалымы
Орал қаласы №4 ЖБжҚББМООрал қаласы №4 ЖБжҚББМО
Сайфетдинова Ляззат АльфриковнаСайфетдинова Ляззат Альфриковна
Зерттеу сұрағы:Зерттеу сұрағы:
Неге С.Мұқанов Шоқан Уәлихановқа арналған Неге С.Мұқанов Шоқан Уәлихановқа арналған
шығармасын “Аққан жұлдыз” деп атады?шығармасын “Аққан жұлдыз” деп атады?
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
7.2.3.1 Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи 7.2.3.1 Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи
құндылығын анықтау.құндылығын анықтау.
2 слайд
Оқу мақсаттары:Оқу мақсаттары:
3 слайд
Сабақтың басыСабақтың басы
Сабақтың соңыСабақтың соңыСабақтың Сабақтың
ортасыортасыБелсенді оқу әдістері:Белсенді оқу әдістері:
““
Миға шабуыл” Миға шабуыл”
әдісі әдісі
бейнеролик бейнеролик
көрсетіледікөрсетіледі
““
Бес сұрақ” Бес сұрақ”
әдісіәдісі ““
Көшбасшы және Көшбасшы және
тыңдаушылар” тыңдаушылар”
әдісіәдісі
““
Картамен жұмыс” Картамен жұмыс”
әдісіәдісі
““
ПОПС формуласы”ПОПС формуласы”
әдісіәдісі ““
Сандар сөйлейді”Сандар сөйлейді”
әдісіәдісі
““
Белгілер” Белгілер”
әдісі әдісі
4 слайд
Саралау әдістеріСаралау әдістері
Саралау - жіктеу Саралау - жіктеу
Саралау -дереккөз Саралау -дереккөз
Диалог және қолдау Диалог және қолдау
көрсетукөрсету Оқушыларды жіктеу мақсатында тақырыптық
суретке байланысты 3 топқа бөлдім.
Сәбит Мұқановтың Шоқан Уәлихановқа арнаған
«Аққан жұлдыз» шығармасынан үзінді парағы
таратылады. Оқушылар берілген дереккөзді
пайдаланып оқу арқылы тыңдалым, айтылым,
жазылым дағдылары жүзеге асырылады.
Сабақты қорытындылау негізінде оқушымен диалог
құрып, «Сандар сөйлейді» әдісі бойынша сұрақтар
қою арқылы қолдау көрсеттім.
5 слайд
Критериалды бағалауКритериалды бағалау
Мұғалімнің Мұғалімнің
ауызша ауызша
бағалауыбағалауы
Оқушының Оқушының
өзін-өзі өзін-өзі
бағалауыбағалауы““
Бес сұрақ” Бес сұрақ”
әдісіәдісі
““
Көшбасшы және тыңдаушылар” Көшбасшы және тыңдаушылар”
әдісіәдісі
““
Картамен жұмыс” Картамен жұмыс”
әдісіәдісі
““
ПОПС формуласы” ПОПС формуласы”
әдісіәдісі
Топтық
жұмыста Әрқашан Кейде Ешқашан
Жаңа ой пікірлер
ұсындым
Топ мүшелерінің
көмегін
пайдаландым
Берілген уақытты
тиімді
пайдаландым
Топ мүшелеріне
көмектестім
Талдау жасап,
қорытындыға
қатыстым““
Сандар сөйлейді” Сандар сөйлейді”
әдісіәдісі Мұғалімнің Мұғалімнің
ауызша ауызша
бағалауыбағалауы
6 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз