Материалдар / Спорт ойындарындағы тактика және тактикалық іс-әрекеттер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Спорт ойындарындағы тактика және тактикалық іс-әрекеттер

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу әріптестеріме
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2018
577
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Шиелі ауданы №46 А.С.Пушкин атындағы мектеп-лицейі Тақырыбы: Спорт ойындарындағы тактика

1 слайд
Шиелі ауданы №46 А.С.Пушкин атындағы мектеп-лицейі Тақырыбы: Спорт ойындарындағы тактика және тактикалық іс-әрекеттер Орындаған: Мырзағұл Жаңагүл Құрманәліқызы 24.11.2017жыл

Сабақ: Спорт ойындарындағы тактика және тактикалық іс-әрекеттер Мектеп: №46 А.С.Пушкин мектеп-лицейі Күні:

2 слайд
Сабақ: Спорт ойындарындағы тактика және тактикалық іс-әрекеттер Мектеп: №46 А.С.Пушкин мектеп-лицейі Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Мырзағұл Жаңагүл Құрманәліқызы Сынып: 7 «А» Қатысқандар саны: 12 Қатыспағандар саны: - Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсатттары: 7.1.2.2.Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жетілдіру мен жинақтау. Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Волейбол ойын ережесін және ойыншылардың тұрысын анықтай біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Волейбол ойынында допты жоғарыдан қабылдау әдісін көрсете біледі. Кейбір оқушылар орындай алады: Қимыл- қозғалыс комбинацияларының реттілігін көрсете алады. Қысқа мерзімді жоспары № 29

Тілдік мақсат Волейбол ойыны барысында оқушылар дағдыларын пайдаланады. Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: . Саламатсыздар ма -

3 слайд
Тілдік мақсат Волейбол ойыны барысында оқушылар дағдыларын пайдаланады. Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: . Саламатсыздар ма - здравствуйте-hello! Cау болыңыз-до свидания-good bye ! ысқырық- свисток-whistle ! Волейбол добы – волейбольный мяч –voleybol dop! Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Ойын барысында оқушылар бір-бірінен сұрайды. Қарым-қатынаста болады Талқылауға арналған сұрақтар: Волейбол добын ойынға қалай қосады? Не себепті... деп ойлайсыз? Волейбол добын ойынға қосқанда сол аяқты алға қойып, допты көтеріп төменнен,жоғарыдан ұрады Жоспарланған уақыт 40 І Ишара Мадақтау,бас бармақпен бағалау,шапалақ. Алдыңғы оқу Ойын техникасын жақсарту.

Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Басы 10 І 1) Сапқа тұрғызу. 2) Кезекші мәліметін қабылдау.

4 слайд
Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Басы 10 І 1) Сапқа тұрғызу. 2) Кезекші мәліметін қабылдау. 3) Сәлемдесу. 4) Жаңа сабақтың тақырыбын айту,түсіндіру. 5) Саптық жаттығулар.Бір орында оңға,солға,кері бұрылу жаттығулары Жүру жаттығулары: 1) Жай жүріс 2) Спорттық жүріс 3) Қолды жоғары көтеріп аяқтың ұшымен жүру. 4) Қолды белге қойып өкшемен жүру. 5) Қол белде аяқтың ішкі жағымен жүр 6) Қол белде аяқтың сыртқы жағымен жүру. 7) Кәдімгі жүріс. Кең, бос кеңістік

Жүгіру жаттығулары: 1) Бір қалыпты жүгіру 2) Қолды айналдырып оң, сол жақпен жүгіру. 3) Артқа қарап жүгіру. 4) Қолда алда ті

5 слайд
Жүгіру жаттығулары: 1) Бір қалыпты жүгіру 2) Қолды айналдырып оң, сол жақпен жүгіру. 3) Артқа қарап жүгіру. 4) Қолда алда тізені жоғары көтеріп жүгіру. 5) Балтырды артқа сермеп жүгіру. 6) Жылдамдықпен жүгіру. 7) Бірқалыпты жүгіру. 8) Спорттық жүріс. 9) Кәдімгі жүріс. Қозғалыстағы жалпы дамыту жаттығулары: 1) 1-2 оң қол жоғарыда,сол қол төменде артқа сермейміз,3-4қолды ауыстырамыз. 2) Қол иықта алға алға 4 рет, артқа 4 рет иықты айналдырымыз. 3) Қол көкірек тұсында 1-2 алға, 3-4 оңға-солға қолды жазып артқа сермейміз. 4) Қолды алға түзу ұстап қайшылаймыз, жылдам жасаймыз. 5) Қолды бірге ұстап білек буындарын жаттықтырамыз. 6) Қолды алға созып оң аяқты солға, сол аяқты оң қолға жеткіземіз. 7) Қол желкеде жартылай отырып жүреміз. 8) Қол тізеде толық отырып жүреміз. 9) Бір қалыпты жүгіру. 10) Демді қалпына келтіру. Бір қатарлық сапқа тұру.

Ортасы 25 І 1.Волейбол – деген сөздің мағынасы “ұшатын доп” 1896 жылы волейбол ойыны көпшілік назарына ұсынылды, ал 1897 жылы

6 слайд
Ортасы 25 І 1.Волейбол – деген сөздің мағынасы “ұшатын доп” 1896 жылы волейбол ойыны көпшілік назарына ұсынылды, ал 1897 жылы бұл ойынның ережесі жасалынды. Волейбол ойынының Европа мемлекетіне таралуы ХХ ғасырдан басталған. 1967 жылы Чехословакияда тұңғыш рет алғашқы жарыс ұйымдастырылды да, Франция, Румыния, Ауғанстан, Индия, Қытай, Корея, Жапония және Россияда волейбол ойынын қалаушылардың арнайы клубтары ашылды. 1947 жылы халықаралық волейбол федерациясы (ФИВБ) ұйымдастырылды. Европа мемлекеттерінің алғашқы біріншілігі 1948 жылы дүние жүзінің біріншілігі 1949 жылы өткізілді. Волейбол ойын ы ұзындығы 18м, ені 9 метрлік алаңда өтеді, тордың жоғарғы жағы оқушылар үшін ұлдарға – 2,20 см, қыздарға – 2,10 см биіктікте өтіледі. Доптың салмағы 250 гр. Сыныпты екі топқа бөліп, арнайы спорттық құралдар арқылы, жаттығуларды жасату.

2.Видео ролик 3.Допты ойынға қосу техникасын допсыз орындау. 4.Допты ойынға қосуды алдыңғы алаңнан бастап доппен орындау 5.Д

7 слайд
2.Видео ролик 3.Допты ойынға қосу техникасын допсыз орындау. 4.Допты ойынға қосуды алдыңғы алаңнан бастап доппен орындау 5.Допты ойынға қосу алаңында тұрып жалғастыру. 6.Топқа бөліп жеңілдетілген ереже бойынша екі жақты волейбол ойынын ойнату. Соңы 5 І 1.Денені қалыпқа келтіру жаттығулары. 2.Сапқа тұру. 3.Оқушыларды бағалау. 4.Үйге тапсырма. 5.Қоштасу. Ысқырық Сынып журналы

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау

8 слайд
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ –мен байланыс. Құндылықтармен байланыс. (тәрбие элементі) Әшімова Даяна,Ғабитқызы Ақниетке жоғарыдан секіріп ойынға қосу,тосқауыл әдістерін орындау А.Ә.Д,қазақ тілі,орыс тілі,ағылшын тілі,валеология,АКТ, ноутбук проектр Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Бүгін оқушылар волейбол добын ойынға қосу техникасын үйренді. Сабақ жақсы деңгейде өтті. Жоспарланған саралау жақсы іске асты,тапсырма тақырыпқа сай келді. Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарыма АКТ енгіздім.,Ноутбук арқылы допты ойынға қосу әдістерін көрсету тиімді.

Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Топтық жұмыс тиімді 2. Жеке оқушымен жұмыс жүргізу. Қанд

9 слайд
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Топтық жұмыс тиімді 2. Жеке оқушымен жұмыс жүргізу. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? 1.Жоғарғы сынып оқушыларының үздік ойыншысы Назаров Әлиханмен кездестірсек одан да оң ықпалын тигізер еді. 2.Ноутбук арқылы ҚР әлемге танытқан спортшыларымыз туралы бейнебаян көрсетсек жақсы болар еді Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Спорт құралдарының жетіспеушілігі 2.Сыныптан тыс жұмыс ұйымдастырса жақсы болар еді.