Материалдар / СТО математикасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

СТО математикасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек құралы ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2020
286
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сыни тұрғыдан ойлау математика

1 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау математика

Математика туралы түсінік Математиканы оқытуда қолданылатын әдіс, м үмкіндігінше біздің нені математика деп санайтындығымыз

2 слайд
Математика туралы түсінік Математиканы оқытуда қолданылатын әдіс, м үмкіндігінше біздің нені математика деп санайтындығымызға байланысты болады. Ал сіздіңше математика дегеніміз не деп ойлайсыз? Сіз «Сыни тұрғыдан ойлаудағы Негізгі математика: 1 - тапсырма» деген сөзбен қаншалықты келісетініңізді сәйкес санды таңдай отырып көрсетіңіз.

Құрал - жабдықтық және салыстырмалы түсінік • Ричард Скемп математиканы құрал-жабдық арқылы түсіну немесе салыстырмалы түсін

3 слайд
Құрал - жабдықтық және салыстырмалы түсінік • Ричард Скемп математиканы құрал-жабдық арқылы түсіну немесе салыстырмалы түсінудің айырмашылығын тамаша көрсеткен. • Құрал-жабдықтық түсінік дегеніміз математиканы белгілі бір математикалық тапсырмаларды орындау бойынша рәсімдердің қатарынан тұратын, бір - бірімен байланыспайтын ережелердің тізбектері ретінде түсінуді білдіреді. • Қатыстылық түсінік ке з келген белгілі бір математикалық мәселелерге қатысты мағынаны құру үшін бір-бірімен өзара байланысқан тұжырымдамалық құрылымдар желісін қолдану мүмкіндігін білдіреді.

Құрал-жабдықтық және салыстырмалы түсінік- ті көрсететін есептеу стратегиясының мысалы • Проблема: Қанша баға қою керек? • М

4 слайд
Құрал-жабдықтық және салыстырмалы түсінік- ті көрсететін есептеу стратегиясының мысалы • Проблема: Қанша баға қою керек? • Мұғалімнің сыныбында 25 оқушы бар. • Әр оқушы үй тапсырмасының шеңберінде математиканың 16 тапсырмасын орындады. • Мұғалім қанша тапсырмаға баға қоюы керек?

Құрал-жабдықтық түсінікті көрсету 25 х 16 150 250 400

5 слайд
Құрал-жабдықтық түсінікті көрсету 25 х 16 150 250 400

Қатыстық түсінікті көрсету 4 х 25 = 100 16 = 4 х 4 Осыдан шығатыны: 1

6 слайд
Қатыстық түсінікті көрсету 4 х 25 = 100 16 = 4 х 4 Осыдан шығатыны: 1 6 х 25 = 400 Шешімнің ек і стратегиясы да жауаптың дұрыс нұсқасын көрсетті. Сіздің пікіріңізше, қай стратегия математиканың түсінігін неғұрлым тереңірек көрсетеді? Неліктен?

Есептеудің тиімді стратегияларын талқылау • 1998 жылы сандық ойлауға қабілеттілік стратегиясын енгізгеннен бастап, Англиядағ

7 слайд
Есептеудің тиімді стратегияларын талқылау • 1998 жылы сандық ойлауға қабілеттілік стратегиясын енгізгеннен бастап, Англиядағы бастауыш мектептердің мұғалімдері арасында оқушылардан есептеудің жолдарындағы өз стратегияларын түсіндіруді сұрау іс - тәжірибесі таратыла бастады. • Мысалы, ойша 3 х 14 есептеу тапсырмасы берілген сыныптағы 8 жасар оқушылар ұсынған стратегиялар:

• 1 - оқушы: «Мен 28 - ді алу үшін 14 - ті екі еселедім, сосын 10 - ды қосып, 38 - ді шығардым; сосын қалған 4 -

8 слайд
• 1 - оқушы: «Мен 28 - ді алу үшін 14 - ті екі еселедім, сосын 10 - ды қосып, 38 - ді шығардым; сосын қалған 4 - т і қостым, нәтижесінде 42 шықты». • 2 - оқушы: «Мен айттым 3 х 10 = 30 ж әне 3 х 4 = 12, 30 + 12 = 42 » • 3 - оқушы: «Мен 3 х 15 көбейтіндісі 45 болатынын білдім, сосын 45-тен 3-ті алып тастадым». • 4 - оқушы: «Мен 14 және14 және 14 - ті қостым»

Сыни тұрғыдан ойлау және сөз мәселелері Есептің келесі шешуін қарастырыңыз: 174 оқушыны мектепке тасымалдау үшін 32 жолаушы

9 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау және сөз мәселелері Есептің келесі шешуін қарастырыңыз: 174 оқушыны мектепке тасымалдау үшін 32 жолаушы ор ны бар қанша автобус қажет? Шешімі: 005 қалдық 14 32) 174 160 14 Оқушы есепті дұрыс шығарды ма?

Математика есептеуді тиімді әрі дұрыс орындаудың көптеген мүмкіндіктерін қарастырады. Математика проблеманы шешу үшін есептеуді

10 слайд
Математика есептеуді тиімді әрі дұрыс орындаудың көптеген мүмкіндіктерін қарастырады. Математика проблеманы шешу үшін есептеуді қолданудың мүмкіндігін қарастырады. Бұл сыни тұрғыдан ойлауды қарастырады. Автобусқа байланысты тапсырманы орындауда оқушы үлкен математикалық білімін көрсетті. • Олар қандай операцияны (бөлу) қолданулары тиіс екендігін дұрыс шешті. • Олар бұл есептеуді орындауға қажетті рәсімдерді білді. • Олар көбейтуді бөлудің инверсиясы екендігін білді, яғни 174 - тің ішінде 32 - нің қанша рет бар екенін табу үшін, олар байқап көру және қателесу әдістерін қолдану арқылы 5 х 32 = 160 екен ін тапты. Алайда, бұл оқушы есептің жауабын дұрыс таппады. 5 ав тобус емес, 6 автобус қажет еді, себебі 14 қалдық қалды. 14 қалдығы нені білдіреді? Егер оқушы бұл туралы сыни тұрғыдан ойланған жағдайда, дұрыс жауабын табатыны сөзсіз еді.

Сөз мәселелеріне қатысты үрдіс • Мысалы, автобусқа қатысты тапсырма сияқты сөз мәселелерін шешуге тартылған үрдістерді

11 слайд
Сөз мәселелеріне қатысты үрдіс • Мысалы, автобусқа қатысты тапсырма сияқты сөз мәселелерін шешуге тартылған үрдістерді шағын топтарда талқылаңыз және атап көрсетіңіз. 1. Проблеманы оқып немесе тыңдап, сәйкес ақпаратты таңдаңыз. 2. Қандай операция қажет екенін шешіңіз. 3. Және т.б.

• Сіз оқушыларыңызды сыни тұрғыдан ойлау үрдісіне тарту үшін ұсынатын математикалық тапсырмалардың түрлерін талқылаңыз.

12 слайд
• Сіз оқушыларыңызды сыни тұрғыдан ойлау үрдісіне тарту үшін ұсынатын математикалық тапсырмалардың түрлерін талқылаңыз. Үлкен қағазды ортасынан бөліп: • Бір бөлігіне сыни тұрғыдан ойлауды ынталандыратын тапсырмалардың ерекшеліктерін атап көрсетіңіз; • Екінші жартысына тапсырманы шешу барысында сыни тұрғыдан ойлауды ынталандыруға арналған оқытудың ұсынылған стратегияларын атап көрсетіңіз.