Материалдар / Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" 9-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2020
2941
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Кейбір оқушылар: Сабақ тақырыбы • Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» Оқу мақсаты • 9. 2.4.1 – автор стиліне сүйене отырып, шығ

1 слайд
Кейбір оқушылар: Сабақ тақырыбы • Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» Оқу мақсаты • 9. 2.4.1 – автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу. Барлық оқушылар :Сабақ мақсаты Басым көпшілігі : Шығармадағы қырғыздар өмірі мен қазақ өмірін салыстырады, шығарма мазмұнына талдау жасай алады. Шоқан туралы зерттеулерді негізге ала отырып, әдеби эссе жазады.Атырау облысы Махамбет ауданы Алмалы орта мектебі Мизамбаева Толкин Алибековна Автор стилін түсінеді, осы стильге сүйене отырып күнделік, очерк жазады.Қазақ әдебиеті 9- сынып

Белсенді оқу - әдістері «Кластер» әдісі Тақырыпқа байланысты күнделік пен очерк жанрын салыстыра отырып, тұжырымды ойлары

2 слайд
Белсенді оқу - әдістері «Кластер» әдісі Тақырыпқа байланысты күнделік пен очерк жанрын салыстыра отырып, тұжырымды ойларын айтады «Еркін жазу» әдісі Оқушыларды сын тұрғысынан ойландырады, жазылым дағдыларын дамытады Тапсырмалары Күнделіктің басқа жанрлардан қандай айырмашылығы барын, күнделік пен очерк жанрын салыстырыңыздар. «Кейс-стади» әдісі Оқушыларға нақты болған оқиға бойынша шығарма мазмұнына талдау жасайды «Эссе жазу» әдісі Шығармашыл тұрғыдан ойлана алады. Таным әрекеті үдерісінде қарым - қатынаста шеберлігі артады «Мәңгі өшпес жарық жұлдыз» тақырыбында Шоқан зерттеулерін негізге ала отырып, әдеби эссе жазу Күнделік Күнделік мазмұнын негізге алып, стиліне мән бере отырып, өздерің күнделік, очерк жазыңдар Шығармадағы қырғыздар өмірі мен қазақ өмірін салыстыра отырып, «Ыстықкөл сапарының күнделігі» мазмұнына талдау жасаңдар

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау барысында «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша оқушының тапсырма

3 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау барысында «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша оқушының тапсырманы орындаудағы жауаптарына екі жағымды, бір ұсыныс айтылады.Дескриптор: 1 . Автор стилін түсіне алады, күнделік пен очерк айырмашылығын біледі, салыстырады, стильге сүйене отырып күнделік, очерк жаза алады. 2. Қырғыздар өмірі мен қазақ өмірін салыстырып, талдау жасай алады. 3. Шоқан жайлы берілген тақырыпқа сай әдеби эссе жаза алады. Бағалау критерийі: автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады.

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлаудағы ықпалы туралы қорытынды Сабақ мақсатын таныстыруда барлығын толық айту керектігін ұсыныс

4 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлаудағы ықпалы туралы қорытынды Сабақ мақсатын таныстыруда барлығын толық айту керектігін ұсыныс етті Әріптестер Ықшамсабақ өткізу барысында әдіс - тәсілдерді жүйелі қолданылуына, оқу мақсаттарына жете білуіне әсерін тигізді. Тренер анық, нақты сөйлей білуге ұсыныс етті. ТренерБолашақ Жаңартылған білім беру бағдарламасы курсынан әдіс - тәсілдерді өз сабақтарымда тиімді қолдануды дамытамын.