Материалдар / Сутек, алынуы, қасиеттері және қолданылуы. №2 практикалық жұмыс «Сутекті алу және оның қасиеттерін тану»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сутек, алынуы, қасиеттері және қолданылуы. №2 практикалық жұмыс «Сутекті алу және оның қасиеттерін тану»

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
3113
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың мақсаты:8.4.2.1 -сутекті алу және оның қасиеттері мен қолданылуын зерттеу Барлық оқушылар: сутекті алу және оның қ

1 слайд
Сабақтың мақсаты:8.4.2.1 -сутекті алу және оның қасиеттері мен қолданылуын зерттеу Барлық оқушылар: сутекті алу және оның қасиеттері мен қолданы- луын түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: Сутектiң физикалық, химилық касиеттерiн мен қолданылуын зерттейді. Кейбір оқушылар: Сутектiн колданылуын, тіршілік үшін маңызды екенін біледі.Кентау қ. “А.С.Пушкин атындағы №6 жалпы орта мектеп КММ” химия және биология пәндерінің мұғалімі Тойлыбаева Гульмира Нурмаханбетовна Сабақ тың тақырыбы : Сутек, алынуы, қасиеттері және қолданылуы. № 2 практикалық жұмыс «Сутекті алу және оның қасиеттерін тану»

Сабақтың басы Топтастыру “Миға шабуыл” «Жұмбақ шешу» әдісі Сабақтың ортасы “ Өкіл” әдісі“ «Химиялық диктант” әдісі «Эксперимент

2 слайд
Сабақтың басы Топтастыру “Миға шабуыл” «Жұмбақ шешу» әдісі Сабақтың ортасы “ Өкіл” әдісі“ «Химиялық диктант” әдісі «Эксперимент» әдісі. Сабақтың соңы «Суреттер сөйлейді» әдісі «Тест» әдісі « Бас бармақ»әдісі арқылы Кері байланыс: «Көз», «Құлақ», «Жүрек» Белсенді оқу - оқушының белсенділігін артыруға оқыту және оқу әдістерінің бірі Психологиялық ахуал Керемет Тамаша Орташа Тапсырманы дайын түрінде емес, балалар тәжірибе түрінде зерттеп, өз бетімен шешсе, тапсырма жұмбақ түрінде берілсе тыңдалым дағдылары қалыптасады. Жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Пәнаралық байланыс болады Оқушыларға өз сөзімен түсіндіруге мүмкіндік беріп, мұғалім олар үшін тақырыпты білуі мен түсінуінің арасында байланыс орнатады Оқушылар қарапайым және күрелі заттардың қасиеттерін зерттеумен,оларды зертханалық жағдайда алумен айналысады. Тақырыпты қорытындылау кезінде түсіну деңгейін арттыра отырып, талқылау дағдыларын дамытады .Белсенді оқу әдістері

3 слайд

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ − сутек қайда қолданатынын анықтайды; − сутектің қолданылу саласын жазады.«Суреттер сөйлейді» әдісі Су

4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ − сутек қайда қолданатынын анықтайды; − сутектің қолданылу саласын жазады.«Суреттер сөйлейді» әдісі Суретке қарай отырып, сутекті қайда қолданатынын жазыңыз. Бағалау критерийіБағалау критерийі Тапсырма Тапсырма ДескрипторДескриптор Сутекті алу және оның қасиеттері мен қолданылуын зерттейді