Материалдар / Тағам мен сусын
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тағам мен сусын

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2019
378
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Дүниетану 1 сынып Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тағам және сусын Сабақтың тақырыбы: Біз қалай тамақтанамыз? Оқу мақсаттары :

1 слайд
Дүниетану 1 сынып Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тағам және сусын Сабақтың тақырыбы: Біз қалай тамақтанамыз? Оқу мақсаттары : Сабақтың мақсаты: Бағалау критерийі: 1.1.4.2.Тамақтану режимін сақтау қажеттілігін түсіндіру. Барлық оқушылар: Дұрыс тамақтану жолдары туралы әңгімелейді, қажеттелегі туралы айта алады.   Көптеген оқушылар: Дұрыс тамақтану ережелерін құрастырады,маңыздылығын топтастырып,талқылай алады.   Кейбір оқушылар : Режимді қолдана отырып,бір күндік ас мәзірін жоспарлай алады. 1.Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіреді. 2.Тамақтану ережелерін топтастырады, дәлелдейді.

Белсенд і оқу әдістері Белсенді оқу үдерісі -оқушының белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқу әдістерінің бірі

2 слайд
Белсенд і оқу әдістері Белсенді оқу үдерісі -оқушының белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқу әдістерінің бірі Оқушылардың бойында дәлелдеу және тәжірибелік дағдыны қалыптастыра отырып, жаңа сабақ оқу мақсатын меңгертуде Жұптық жұмыс «Ойлан тап» Қоржындағы көкеністер мен жемістерді иісіне қарай ажырату арқылы жұпқа бөлінеді. Көкеністер Жемістер Сауда орталықтарында фасфут өнімдеріне неге сұраныс көп? Қоғамдық орындарда тамақтанған дұрыс па? Мұғалім кері байланысыТоптық жұмыс «Суретші» әдісі арқылы 1-топ Суреттерге мұқият қара,суреттерді салыстыра отырып, айырмашылығын тап. 2-топ “Аспазшы” әдісі арқылы Түскі ас мәзірін дайында. Қ.Б «Бармақпен бағалау» арқылы Кері байланыс. М/Т бейне жазба көрсету. Ашық сұрақтар: Тағамды тойып жеу неліктен зиян? Таңғы аста қандай тағамды жер едің, неліктен?

Сараланған тапсырма Мұғалімнен көмекті аз қажет ететін оқушылар: “ Серпілген сауал” әдісі Қымыз туралы не білесің? Қымыздың п

3 слайд
Сараланған тапсырма Мұғалімнен көмекті аз қажет ететін оқушылар: “ Серпілген сауал” әдісі Қымыз туралы не білесің? Қымыздың пайдасы туралы айт. Қымыздың емдік қасиеттері: адам денесінің күш- қуатын арттырады, тәбетін ашады, ас қорытуды жақсартады, денсаулығын нығайтып, күшейтеді- деп айтуы мүмкін. Кері байланыс бере отырып, ойларына түзетімдер айтып отырдым.

Қалыптастырушы бағалау - оқу үдерісінің ажырамас бөлігі. Қалыптастырушы бағалау сабақтағы дағдылардың қалыптасуы мен жаңа біл

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау - оқу үдерісінің ажырамас бөлігі. Қалыптастырушы бағалау сабақтағы дағдылардың қалыптасуы мен жаңа білімді меңгеру деңгейін көрсетеді Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Рефлексия Оқыту үдерісінде білім алушылардың тақырып бойынша білімдерін анықтау БББ кестесі Білемін Білгеніме қостым Білгім келеді1. Денсаулыққа зиянды тағамның суретін белгілеңіз. Дескриптор: - Зиянды тағамды анықтап, белгілеп көрсетеді. 2.Тамақтану режимі мен тамақтану ережесін құрастыр. Дескриптор: - Таңертеңгілік ас мәзірін анықтайды. - Түскі ас мәзірін анықтайды. - Кешкі ас мәзірін анықтайды. -Тамақтану ережесін құрастырады

Түйген ой Болашақта Өз сабағымды жоспарлауда бағалаудың түрлі әдісін дұрыс тиімді қолдануды, сараланған тапсырмалард

5 слайд
Түйген ой Болашақта Өз сабағымды жоспарлауда бағалаудың түрлі әдісін дұрыс тиімді қолдануды, сараланған тапсырмаларды жүйелі құруды , оқу мақсатымдағы тапсырмаларды ойлау дағдыларының деңгейлеріне бағыттауды жолға қоямын Блум таксономиясының ойлау деңгейлерінің дағдыларына бағыттай отырып қысқа мерзімді жоспарымда Блум таксономиясының білу, түсіну,қолдану,талқылау деңгейлеріне байланысты тапсырмалар әзірлеп сабақты жоспарлауды, сабақ мақсатына жетуде тапсырмаларды нақты, қолжетімді етіп жасауды үйрендім. Тілдік дағдыны дамытудың жолы менің пәнімде топтық жұмыс арқылы дамытуға болатынын түсіндім. Себебі, топтар тапсырма орындау барысында бір біріне түсіндіреді, айтады, дәлелдейді. Қалыптастырушы бағалауда оқушыларды дамытуға жағдай жасайтын сындарлы кері байланысты қамтамасыз ету қажеттігін меңгердім. Тапсырмаларды зерделей отырып дескриптор құрып дағдыландым. Сабақта оқушылардың материалды қабылдау деңгейлерін ескере отырып сараланған тапсырмаларды әзірлеуді меңгердім. Сараланған тапсырманың оқу мақсатына жетуде зор ықпалын тигізетінін және тапсырманы жүйелі, нақты құру керек екенін түсіндім. Тренерім мен әріптестерімнің берген кері байланысының негізінде түйгенім