Материалдар / Тағдырлас елдер 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тағдырлас елдер 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге керек . Оқушыларға жаңа ьақырып бойынша қызықты әдіс тәсілдер бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2019
1877
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қысқа мерзімді жоспардың таныстырылымы Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Ават ауылы Омар Мухаммадий атындағы орта мектеп Қаза

1 слайд
Қысқа мерзімді жоспардың таныстырылымы Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Ават ауылы Омар Мухаммадий атындағы орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Жумабаева Дианура Абилхановна 9- сынып қазақ тілі Тағдырлас елдер. Отбасы және демографиялық өзгеріс .Синтаксис 9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану Аудиоторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастырып, салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратып,түрлендіріп қолданадыОқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийі Аудиоторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастырады Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратып, түрлендіріп қолданадыОйлау деңгейі:білу,түсіну,қ олдану Сабақтың тақырыбы

Белсенді әдіс- тәсілдер – оқу мақсатына жетуге ықпал етеді «Бумеранг» әдісі «Фотогалере яға саяхат», «Редактор» әдісі«Жү

2 слайд
Белсенді әдіс- тәсілдер – оқу мақсатына жетуге ықпал етеді «Бумеранг» әдісі «Фотогалере яға саяхат», «Редактор» әдісі«Жүректен- жүрекке» әдісі оқушылардың сабаққа деген көңіл күйлерін жақсартады.Топқа бөлінуге деген қызығушылықтарын арттырады «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісін топтық жұмыста қолдандым.Оқушылар бұл әдісте ойлау дағдыларын дамытады. Жұппен бөлісу арқылы өз ойын еркін жеткізуге үйренеді..Оқушылар ойланып,жеке жауап арқылы ойлау дағдысы дамыса,жұпқа бөлінгенде өздерінің үздік сұрақтарын біріктіреді. Оқушылар өздерінің жаңа жауаптарын сыныппен бөлісу арқылы ынтымақтастық қарым-қатынас және өз идеясын еркін жеткізе алады.. Ұжымда жұмыс жасау арқылы бірін-бірі жетелейді. Білім алудың маңызды нәтижесі қажетті білім мен білікті игеру негізінде оқушылардың танымдық қабілеттерін дамытуды көздедім «Буриме» әдісін жеке жұмыста қолдандым. Өз көзқарасын білдіре отырып өлең жазып,өз білімін жетілдіреді .Бұл әдістің белсенді болатын себебі сөздік қорын дамытып,ойлау деңгейін жоғарылатады.Оқушылардың өзіндік көзқарасын дамытуға көмектесемін. Бұл әдістің тиімділігі оқушыларды шығармашылыққа жетелейді . Менің басты ұстанымым о қушының тұлғалық қасиеттері мен қабілеттерін дамыту болып табылады . Белсенді оқу- шынайы өмірден алынған күрделі мәселелерді шешуге жетелейді

Саралау әдісін қалай жоспарладым? Саралау- әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды, материал мен

3 слайд
Саралау әдісін қалай жоспарладым? Саралау- әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды, материал мен әдіс-тәсілдерді іріктеп қолдану үдерісі, оқушыларды оқуға ынталандыруға , шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға септігін тигізеді «Қарым-қатынас формалары» бойынша саралаудың түрін топтық жұмыста қолдандым.Топтық жұмыста «Ойлан,жұптас, бөліс» әдісінде мәтіннің стилін ажырату керек. Оқушылар бұл әдісте ойлау дағдыларын дамытады. Жұппен бөлісу арқылы өз ойын еркін жеткізуге үйренеді. Ынтымақтастық оқыту – саралаудың тиімді тәсілі болып табылады. Шағын топтарда қабілеті орта оқушы өзінің құрбысынан көмек алуға мүмкіндігі бар, ал қабілетті оқушылар өз ойы мен идеясын жүзеге асыру арқылы топ жұмысына үлесін қоса алады . Берілген тапсырманы натқы, тұжырымды, дәлел келтіре отырып өз ойларын ашық айту дағдыларын қалыптастырамын« . Нәтиже немесе жауап бойынша саралау түрін жеке жұмыста қолдандым. Жеке тапсырма орындауда «Буриме» әдісін қолдандым . Топтағы барлық білім алушыны ынталандыру шаралары да ортақ, бірдей материал ұсынылып, бірдей міндет қойылады Әр оқушы өз деңгейінде жауап беріп, жүргізілген жұмыс өнімі мен нәтижесі әр түрлі болады.

Критериалды бағалау жүйесін өз сабағымда қалай жүзеге асырамын? Оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнын

4 слайд
Критериалды бағалау жүйесін өз сабағымда қалай жүзеге асырамын? Оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым талқысынан өткен, оқушыға, ата-анаға және мұғалімге түсінікті, нақты анықталған критерийлерге негізделген бағалау үдерісі Сабақ ортасында қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Бағалау критерий Аудиоторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастырады Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратып, түрлендіріп қолданады Тапсырма ТЖ .Әр топтан сурет таңдайды. Сол сурет бойынша мәтін құрастырады. Мынадай жазылым түрлерін таңдау мүмкіндігі бар:мақала,аннотация,тезис. Мәтін құрауда мына сөздерді пайдалан:ғасырлардан ғасырларға, кейбір құжаттар, көзге жас үйіріледі, кему, иек артты, қасірет-құрбандық, «тар жол,тайғақ кешу», қан төгу, аман-есен, тәубе Мәтінге салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратып, түрлендіріп қолданыңдар . Дескриптор 1.Мәтін құрауда берілген сөздерді қолданады. 2.Оқушылар жазылым түрлерін таңдап, мәтін жазады. 3.Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біліп, түрлендіріп қолданады Қалыптастырушы бағалау «Екі жұлдыз,бір тілек» топтар бір-бірін бағалайды . Екі жағымды жағы мен , бір ұсынысын айтады. Бір-біріне мадақтау арқылы уәждері артып, өздеріне деген сенімі нығаяды. Соның нәтижесінде мақсатқа жетуге ұмтылады. Және де айтылған ұсыныстарды болашақта түзетуге тырысады.

РЕФЛЕКСИЯ Ықшамсабақты жоспарлау барысында ынтымақтастықта жұмыс істей отырып,тиімді әдіс- тәсілдермен тәжірибе алмастым.Барлық

5 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Ықшамсабақты жоспарлау барысында ынтымақтастықта жұмыс істей отырып,тиімді әдіс- тәсілдермен тәжірибе алмастым.Барлық оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау, саралауды дұрыс іске асыру, жиынтық бағалаудың айырмашылығын,сабаққа нақты мақсат қою,топтық, жұптық, жеке жұмыстарды тиімді ұйымдастыру туралы кері байланыс алдым. Баға және бағалаудың ара – жігін айқындап, нақты бағалау критерийіне сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда сындарлы оқу әрекеттерінің маңыздылығын білдім Үнемі ізденіс үстінде жүрген педагог жаңашылдыққа ұмтылады. Осы бағытта мен өзім кәсіби білімімді толықтырдым. Тренер, ә ріптестеріммен топтық, ұжымдық жұмыстар кезінде пікірлесе отырып, белсенді оқу тәсілдерін дұрыс таңдауға пайдасын тигізді. Сабақ жоспарлауда тренер мен әріптестерімнің пікірлеріне сүйеніп, өзара кері байланыс жасап, тәжірибе алмастым. Тренерден педагогикалық тәсілдер мен оқу материалдарын қолдануды, ресурстарды тиімді пайдалануды үйрендім Кәсіби білімімді шыңдау жолында көп ізденіп, сабақ мақсатына жету үшін белсенді әдіс- тәсілдерді сұрыптап, саралау тапсырмалары арқылы тиімді оқуға қол жеткізіп, саналы, білімді тұлға тәрбиелеуді мақсат ете,осы алған кері байланысымды өзімнің күнделікті сабағымды жоспарлауда жүзеге асырамын . Сабақ мақсатына жету үшін үнемі белсенді әдіс –тәсілдерді пайдалану; кәсіби білімімді шыңдау жолында көп ізденіп, тиімді әдіс-тәсілдерді қолданамын . Сыни тұрғыдан ойлауға талпындырып, терең ойлауға бағыт бағдар бере аламын.Тренер, Әріптестер тарапынан Болашақта