Материалдар / Тамақтану режимін сақтау қажеттілігін түсіндіру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тамақтану режимін сақтау қажеттілігін түсіндіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Дұрыс тамақтанудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсінеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2020
309
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫ №18 Ш УӘЛИХАНОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП АБДРАЙМОВА ЖАЗИРА ПӘНІ: ДҮНИЕТАНУ Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: 1.1.4

1 слайд
ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫ №18 Ш УӘЛИХАНОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП АБДРАЙМОВА ЖАЗИРА ПӘНІ: ДҮНИЕТАНУ Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: 1.1.4.2 Тамақтану режимін сақтау қажеттілігін түсіндіру Барлық оқушылар: тамақтану режимін сақтауды біледі Көптеген оқушылар: Дұрыс тамақтанудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсінеді Кейбір оқушылар :Тамақтану режимін құрады және дұрыс тамақтану бойынша кеңес береді.

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ  Сабақтың басы : Ұж “Сұрақты қағып ал”әдісі  Дескриптор:  -Барлығы: сұрақтарға жауап бере алады.

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ  Сабақтың басы : Ұж “Сұрақты қағып ал”әдісі  Дескриптор:  -Барлығы: сұрақтарға жауап бере алады.  -Кейбірі: дұрыс тамақтану режимин біледі.  Сабақтың ортасы:  ТЖ. «кім жылдам» әдісі  Дескриптор.  Барлығы:-зиянды тағам түрлерін ажыратады  - тамақтану режимін сақтаудың маңыздылығы туралы әңгімелеп береді;  -пайдалы жемістер мен көкөністерді атайды.  1-тапсырма  Дескриптор.  - Басым бөлігі: ас мәзірлерін тамақтану мерзімімен сәйкестендіреді;  - Кейбірі: тамақтану режимін сақтаудың маңыздылығы туралы түсіндіреді;  2-тапсырма  Дескриптор:  - Барлығы тамақтану режимін ажыратады;  -Басым бөлігі қай кезде тамақтану керектігін айтады; - Кейбірі өзінің түскі ас мәзірін жаза алады;  Сабақ соңы:  “ Ия-жоқ” әдісі   

САРАЛАУ ӘДІСІ Саралау әдісі арқылы оқушының жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып,әрбір оқушыға оқу мақсат

3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСІ Саралау әдісі арқылы оқушының жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып,әрбір оқушыға оқу мақсатына жетуге ықпал жасаймын.Саралау тапсырмасы оқушының қызығушылғын оятып,оқуға ынтасын арттырады. Кейбір оқушылардың дербес ерекшеліктерін есепке ала отырып Қарқын тәсілі бойынша тапсырма беремін. 1.Тамақтану режимін сақтау ережесін құрастырыңдар? 2.Досыңа нендей кеңес берер едің? • Дес: - Тамақтану режимін сақтау ережесін құрады -Тамақтану бойынша кеңес береді.

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Оқушыларға кері байланыс ұсыну және оқушыларды ынталандыру үшін оқу үдерісінде қалыптастырушы бағалау

4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Оқушыларға кері байланыс ұсыну және оқушыларды ынталандыру үшін оқу үдерісінде қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. Мен оқушыларды оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалардағы дескрипторлар арқылы оқушыларды бағалаймын. Әр тапсырма соңында оқушыларды қалыптастырушы бағалаумен яғни смайликтер , от шашу, мадақтау,жұлдызша арқылы бағалап отырамын. Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сабақты ұғу деңгейін тексеремін яғни оқушылармен кері байланыс жасаймын.  Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін.  Бас бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін.  Бас бармақ төмен қарап тұрса = Мен түсінбед ім

ЫҚШАМ САБАҚТЫҢ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ  Ықшам сабақты қорытындылай келе, мен бұл курста бастауыш сыны

5 слайд
ЫҚШАМ САБАҚТЫҢ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ  Ықшам сабақты қорытындылай келе, мен бұл курста бастауыш сынып пәндерінің бағдарламасымен танысып, критериалды бағалау жүйесін түсіндім, дискриптор құрауды үйрендім.  Қиналғаным компьютермен жұмыс жасау мен қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасау,дескриптор құру және саралау әдісінен қиналдым.  Тренер мен әріптестерімнің берген кері байланысын ескере отырып, сабақты жоспарлауда оқу мақсатыма сәйкес сабақты жаңартылған білім бойынша тиімді әрі жүйелі өтуді жоспарлаймын.  Назарларыңызға рахмет