Материалдар / Таныстырылым
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Таныстырылым

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мұғалімдеріне көмегі тиеді деген ойдамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2019
1592
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сыныбы: 8 Мектеп: №243 негізгі орталау мектебі Пәні: Қазақ тілі

1 слайд
Сыныбы: 8 Мектеп: №243 негізгі орталау мектебі Пәні: Қазақ тілі Мұғалім: Рахышова Гүлмира Абдымаликовна Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ғарышты игеру жетістіктері. Тақырыбы : Ғаламның пайда болуы Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері • Мәтіннен алынған үзінділерге сүйене отырып, көтерілген мәселені болжайды • Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін аннотация жазадыБарлық оқушылар: Мәтіннен алынған үзінділерге сүйене отырып, көтерілген мәселені болжайды, тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтайды, әр бөлігінен алынған ақпараттардан аннотация жазады, тіркес түрлерін қолданады. Көптеген оқушылар: Бақылау жүргізу арқылы жылытқыш құралдың орнын анықтай алады. Кейбір оқушылар: Дерек көздерімен жұмыс жасай отырып, тәжірбие жасай алады. 8.Т/А1. Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілген мәселені болжау. 8.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу.

Қима қағаздарға салынған суреттер арқылы жаңа тақырыпқа болжам жасайды,ой шақырады. «Кім жылдам» әдісі арқылы төмендегі мына с

2 слайд
Қима қағаздарға салынған суреттер арқылы жаңа тақырыпқа болжам жасайды,ой шақырады. «Кім жылдам» әдісі арқылы төмендегі мына сұрақтарға жауап береді. * Ғалам дегенді қалай түсінесің? * Аспан әлемін зерттеу қаншалықты маңызды деп ойлайсыңдар? *Адамзатты аспан әлемі неліктен қызықтырады? *Жұлдыздар жайлы не білесіңдер? *Галактика дегеніміз не? • Ғаламның пайда болуы жайлы қандай пікірлер бар? Дескриптор 1.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. Бағалау: «Жұлдызың жансын» әдісі бойынша оқушыларды қолдау мақсатында қосымша тапсырмалар беріледі «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылар қима қағаздарға салынған аспан денелері суреттері арқылы топқа бөлінеді

Сапалы білім беруде оқушының қызығушылығын арттыру, тиімді орта құру мақсатында белсенді жұмысқа тартылуын қамтамасыз ету ү

3 слайд
Сапалы білім беруде оқушының қызығушылығын арттыру, тиімді орта құру мақсатында белсенді жұмысқа тартылуын қамтамасыз ету үшін белсенді оқу ортасын ұйымдастырдым. Белсенді оқу ортасы Топтық жұмыс (Зерттеу) Тапсырма: Мәтінді мұқият тыңдап, әр бөлік бойынша нақты ақпараттарды анықтап, көтерілген мәселені болжаңыздар. Тыңдалым. Мәтінді мұғалімнің оқуымен тыңдайды. Дескриптор 1. Мәтінді тыңдап, әр бөлік бойынша нақты ақпараттарды анықтайды. 2. Мәтіннен алынған үзінділерге сүйене отырып, көтерілген мәселені болжайды. Бағалау: Дескриптор арқылы «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағаланады.

Жеке жұмыс «Атаулар (терминдер) кестесі» арқылы кестені жазып толтырыңыз. Дескриптор:

4 слайд
Жеке жұмыс «Атаулар (терминдер) кестесі» арқылы кестені жазып толтырыңыз. Дескриптор: - Мәтіннен дәйексөздерді таба алады. - Көтерілген мәселе бойынша болжам жасай алады. - Мәтіндегі дәйексөздерді пайдаланып, аннотация жазады. Қалыптастырушы бағалау. Мұғалімнің жазбаша дескриптор арқылы бағаланады. Мәтін бойынша дәйексөздер Мәтінге болжау Мәтінге аннотация                  

Түйін ой Ықшам сабақты ұйымдастыру барысында тренер мен әріптестерімнің кері байланыстарының нәтижесінде бағалау критерийлері

5 слайд
Түйін ой Ықшам сабақты ұйымдастыру барысында тренер мен әріптестерімнің кері байланыстарының нәтижесінде бағалау критерийлеріне сүйене отырып, қалыптастырушы бағалаудың тапсырмаларын құрастыруды, қалыптастырушы бағалау тапсырмасына дескриптор құруды үйрендім. Қысқа мерзімді жоспарды жүйелі жоспарлауды , тақырыпқа сай тапсырмаларға әдістерді таңдауды меңгердім. Болашақта қысқа мерзімді жоспарды жүйелі құрып, жаңартылған білім мазмұны аясында үнемі ізденіс үстінде боламын деп ойлаймын. Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!