1 слайд
Сыныбы: 8 Мектеп: №243 негізгі орталау мектебі
Пәні: Қазақ тілі Мұғалім: Рахышова Гүлмира Абдымаликовна
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Ғарышты игеру жетістіктері.
Тақырыбы : Ғаламның пайда болуы
Оқу
мақсаты
Сабақ
мақсаты
Бағалау
критерийлері •
Мәтіннен алынған үзінділерге сүйене отырып, көтерілген
мәселені болжайды
•
Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау
желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін
аннотация жазадыБарлық оқушылар: Мәтіннен алынған үзінділерге сүйене отырып,
көтерілген мәселені болжайды, тыңдалым материалдары бойынша
мәтіннің баяндау желісін сақтайды, әр бөлігінен алынған ақпараттардан
аннотация жазады, тіркес түрлерін қолданады.
Көптеген оқушылар: Бақылау жүргізу арқылы жылытқыш құралдың
орнын анықтай алады.
Кейбір оқушылар: Дерек көздерімен жұмыс жасай отырып, тәжірбие
жасай алады. 8.Т/А1. Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып,
көтерілген мәселені болжау.
8.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің
баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы
мәтін (аннотация, тезис) жазу.
2 слайд
Қима қағаздарға салынған суреттер арқылы жаңа тақырыпқа болжам
жасайды,ой шақырады.
«Кім жылдам» әдісі арқылы төмендегі мына сұрақтарға жауап береді.
* Ғалам дегенді қалай түсінесің?
* Аспан әлемін зерттеу қаншалықты маңызды деп ойлайсыңдар?
*Адамзатты аспан әлемі неліктен қызықтырады?
*Жұлдыздар жайлы не білесіңдер?
*Галактика дегеніміз не?
•
Ғаламның пайда болуы жайлы қандай пікірлер бар?
Дескриптор
1.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.
Бағалау:
«Жұлдызың жансын» әдісі бойынша оқушыларды қолдау мақсатында
қосымша тапсырмалар беріледі «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылар қима қағаздарға
салынған аспан денелері суреттері арқылы топқа бөлінеді
3 слайд
Сапалы білім беруде оқушының қызығушылығын арттыру, тиімді
орта құру мақсатында белсенді жұмысқа тартылуын қамтамасыз
ету үшін белсенді оқу ортасын ұйымдастырдым.
Белсенді оқу ортасы
Топтық жұмыс (Зерттеу)
Тапсырма: Мәтінді мұқият тыңдап, әр бөлік бойынша нақты ақпараттарды
анықтап, көтерілген мәселені болжаңыздар.
Тыңдалым. Мәтінді мұғалімнің оқуымен тыңдайды.
Дескриптор
1. Мәтінді тыңдап, әр бөлік бойынша нақты ақпараттарды анықтайды.
2. Мәтіннен алынған үзінділерге сүйене отырып, көтерілген мәселені
болжайды.
Бағалау:
Дескриптор арқылы
«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағаланады.
4 слайд
Жеке жұмыс
«Атаулар (терминдер) кестесі» арқылы кестені жазып
толтырыңыз.
Дескриптор:
- Мәтіннен дәйексөздерді таба алады.
- Көтерілген мәселе бойынша болжам жасай алады.
-
Мәтіндегі дәйексөздерді пайдаланып, аннотация
жазады.
Қалыптастырушы бағалау.
Мұғалімнің жазбаша дескриптор арқылы бағаланады. Мәтін бойынша
дәйексөздер Мәтінге
болжау Мәтінге
аннотация
5 слайд
Түйін ой
Ықшам сабақты ұйымдастыру барысында тренер
мен әріптестерімнің кері байланыстарының
нәтижесінде бағалау критерийлеріне сүйене отырып,
қалыптастырушы бағалаудың тапсырмаларын
құрастыруды, қалыптастырушы бағалау
тапсырмасына дескриптор құруды үйрендім. Қысқа
мерзімді жоспарды жүйелі жоспарлауды , тақырыпқа
сай тапсырмаларға әдістерді таңдауды меңгердім.
Болашақта қысқа мерзімді жоспарды жүйелі құрып,
жаңартылған білім мазмұны аясында үнемі ізденіс
үстінде боламын деп ойлаймын.
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз