1 слайд
Оқу мақсаты : 7.2.4.6-көлбеу жазықтықтың пайдалы әрекет
коэффициентін тәжірбиеде анықтау Жакашбаева Гульнар Мажитовна Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы,
“ Қайрат орталау мектебі” КММ физика математика пәнінің мұғалімі
Тақырыбы :
Пайдалы әрекет коэффицентті.Пайдалы әрекет коэффицентті.
пайдалы және толық жұмысты
біледі, пайдалы әрекет
коэффициентін меңгереді,
формуласын жазады, ұтыс
алуды үйренеді
пайдалы жұмыс пен
толық жұмыстың
айырмашылығын тәжірибеде
анықтайды ;
әрекеттің қалай және қайда
болатынын, күштен қандай
жағдайда ұтыс алатынын
мысалдармен дәлелдейді,
өмірде қолдануын көрсете
аладыБарлық
оқушы
лар
Басым
бөлігі
КейбіріСабақ мақсаты :
Бағалау критерийі :
- Пайдалы жұмыс, толық жұмыс,
ПӘК терминдерін біледі,
анықтамасын айтады, ұтыс алуды
үйренеді;
- Формуланы қолданып есеп
шығара алады
- Пайдалы және толық жұмыс,
ПӘК формулаларының
айырмашылығын талдайды;
2 слайд
Тілдік мақсаттар :
Пәнаралық байланыс :
Математика – есеп шығару дағдыларына амалдар қолдану;
Информатика – слайд, анимация, Power Point Office бағдарламасы Ойлау деңгейі :
қолдану, талдау,
бағалау . қазақша
орысша Ағылшынша
Пайдалы жұмыс
полезная работа useful work
Толық жұмыс полная работа
further work
П айдалы әрекет
коэффицентті коэффициент
полезного действие coeffient of efficiency
Диологтық оқыту: Пайдалы жұмыс пен толық жұмыс олардың ұқсастықтары
мен айырмашылықтары туралы не айтар едіңдер …
Құндылықтарды дарыту: Қарым-қатынас жасау қабілетін арттыру.
Шығармашылық пен жұмыс , дәлелдеу
Алды ңғ ы б ілім: Ж ұмыс, иіндік оның тепе- теңдігі олардың формулалары
3 слайд
Белсенді
оқыту
әдістері Ү й тапсырмасын сұрауда с ұрақ қа - жауап әдісінде
иә не жоқ деп жауап бере отыр, білім алушының
белсенділігін арттыруға болады .
Өткен материалдарды еске түсіру кезіндегі миға шабуыл
әдісі негізіндегі тапсырмаларда білім алушының тез
шешім қабылдауына әсер еттім
БББ ПАРАҚШАСЫ АРҚЫЛЫ МАҚСАТ ҚОЯМ,
ЖАЗАМ
Жаңа білімді меңгерту кезіндегі мәтіндік жұмыста Джигсо –
оқыту әдісі арқылы берілген тапсырмалар білім
алушыларды тез ой тұжырымдай алуына жинақтай мен
талқылауға ықпалын тигізді.
Қорытындылау мен бекіту өмірде қолдана алуға үйрету, тәжірибеде
пайдалану кезінде білім алушының везуальдылығын арттыру
Кері байланыс жүргізу: “ Ақылдың алты қалпағы”, Екі жұлдыз ,
бір тілек” т.б Мақсатқа жеттік пе?
ҮүүүүҮүүҮй тапсырмасын беру, кезінде «Серіктестіктеріңізбен сөйлесіңіз әдісін
пайдаландым Бұл әдіс арқылы білім алушының ізденімпаздыққа баулу.
4 слайд
- Мына сызбадан А
П және А
Т жұмысты анықта , А
П жұмыс толық жұмысты салыстыр,
артық кеміне назар аудар және қатынасына назар аудару
Жұмыс түрлерін анықта? Жұмыстардың түрлеріне қарай сарала?
Қатынасына назар аудар?
-Мәтінмен жұмыс жаса, талдау жүргіз, кестені толтыр? САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ
Жаңа ұғым
дар Өз ойы , жалпы сипатта
ма Ғылыми анық
тама с ы , белгіленуі,
формуласы Айыр
м ашы
лығы н тәжіри
беде анықтау
Пайдалы жұмыс
Толық жұмыс
ПӘК
Бағалау критерийі Дескриптор Балл
- Пайдалы жұмыс, толық жұмыс, ПӘК терминдерін біледі,
анық т амасын айтады, ұтыс алуды үйренеді;
Формуланы қолданып есеп шығара алады
Пайдалы және толық жұмыс, ПӘК формулаларының
айырмашылығын талдайды;; -ПӘК анықтамасын формуласын біледі
-ПӘК формуласын қолданып есеп
шығара алады
- ( À п < À т ) бола тынын және ПӘК-
н ің пайыздық сипатын ажырата алады 1
1
1
5 слайд
Саралап оқыту әдістерін тек деңгейлік
тапсырмаларда ғана емес сабақ мақсатының
жүзеге асырылуын негізінде “ әртүрлі
тапсырмалар”, “дереккөздерін білу”, “ жіктеу”,
“қорытынды мен бағалау” т.б. С аралап оқыту
әдістерін қолдана отырып сабақ мақсатына жете
біледі. Жалпы саралау әдісін жеке бір этапта
ғана емес сабақтың барлық этабында жүргізуге
болады.
6 слайд
Критериалды бағалау
Тапсырмалар Қалыптастырушы
бағалау Оқу мақсатына әсері
1. Ү й тапсырмасын сұрауда
сұрақ- жауап әдісі сұрақтарға
жауап беру тапсырмасында
иә не жоқ тапсырмасында
2.Өткен матери еске түсіру.
Жұмыс, пайдалы жұмыс,
толық жұмысты берілген
мысалдар арқылы анықтау
3.Жаңа білімді қалыптастыру.
4.Қорытынды. Ширату
жаттығулары қалыптасты
рушы бағалау тапсырмалары
.
5. Кері байланыс
6. Ү йге тапсырма И ә не жоқ әдісі арқылы
жүзеге асырылды
“ БАС БАРМАҚ”әдісі
арқылы
Дескриптор арқылы
бағалау
“ Бірін - бірі бағалау”
“ Ақылдың алты
қалпағы”
“ Серіктесіңмен пікірлес” Б ілім алушыны ынталандыру ға,
уәж туындатуға ықпалы ете
білдім
Н егізгі ұғымдарды басшылыққа
ала отырып оқу мақсатына
жетелейді
Оқу мақсатына жету жолдарын
ашады, алдағы мақсат міндетін
айқындайды
Білім алушының ойын біле
отырып оқу мақсатына
жеткендігі нақтыланады.
Білім алушының
Ізденімпаздығының негізінде оқу
мақсатына жеткендігі
айқындалады
Білім алушының
қызығушылығын туындатады.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз