Материалдар / Тақырыбы:Заманауи портрет.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы:Заманауи портрет.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Білімділік. Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу дағдыларын қалыптастыру. Модульдік сызықтық теңдеулерді шешудің әдіс-тәсілдерін оқып үйрену. Дамытушы: Логикалық ой-өрістерін дамыту. Оқушылардың алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білу, білімділіктерін қалыптастыру. Тәрбиелік: Оқушыларды топпен жұмыс істеуге, ұйымшыл болуға, жауапкершілікке, бірін-бірі тыңдай білуге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қазан 2019
613
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
КМЖ 6 сынып Көркем еңбек Тақырыбы:Заманауи портрет. .Молдашева Бакытгул Антаевна Оралхан Бөкей атындағы №44 лицей КММ

1 слайд
КМЖ 6 сынып Көркем еңбек Тақырыбы:Заманауи портрет. .Молдашева Бакытгул Антаевна Оралхан Бөкей атындағы №44 лицей КММ Көркем еңбек пәні мұғалімі

Сабақ мақсаты Тілдік мақсат: 6.3.2.1.Заманауи портрет Барлық білім алушы Пәндік терминологияны қолдана отырып,өзінің және өзг

2 слайд
Сабақ мақсаты Тілдік мақсат: 6.3.2.1.Заманауи портрет Барлық білім алушы Пәндік терминологияны қолдана отырып,өзінің және өзгелердің (суретшілер,қолөнершілер,дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды салыстырады. Басым бөлігі :Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбіреу і:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Портрет ,фоторама, фотоөнер,фотокамера.ү ш тілдік.Терминдер.Оқыту мақсаты

Белсенді Әдіс тәсілдер ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ Портрет талдау Ойлан-жұптас-бөліс портрет салуКарусель.Мәтінмен жұмыс

3 слайд
Белсенді Әдіс тәсілдер ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ Портрет талдау Ойлан-жұптас-бөліс портрет салуКарусель.Мәтінмен жұмыс

 Саралау Саралау Ыстық орындық 1-тапсырмада( Т) . Карусель әдісін қолдандым. Барлық оқушылар терминологи

4 слайд
 Саралау Саралау Ыстық орындық 1-тапсырмада( Т) . Карусель әдісін қолдандым. Барлық оқушылар терминология сөздерін қолданып идеяларын біледі . Басым бөлігі мәтінді түсіндіреді. Кейбіреулері өз ойларын айтады. 2-тапсырмада (Ж). Ыстық орындық әдісін қолдандым.Барл ығы суретшілердің суреттерін талдайды. Басым бөлігі заманауи портретерді ажыратады. Кейбіреуі графикалық әдісті қолданады . Ойлан-жұптас - бөліс 3-тапсырма (Ұ.Ж.) Өз досыңның суретін сал.Барлығы портрет салу әдісін қолданады. Басым бөлігі заманауи портретті графика әдісімен салу әдістерін ажыратады. Кейбіреулері заманауи портрет салуды зерттеп слайд жасайды.Карусель

Критериалды бағалау Карусель Ыстық орындық Мәтін оқып ,топта талдап,басқа топтарға түсіндір Портрет

5 слайд
Критериалды бағалау Карусель Ыстық орындық Мәтін оқып ,топта талдап,басқа топтарға түсіндір Портретті талдап сұрақтарға жауап беріндер Үш шапалақ әдісі Екі жұлдыз, бір тілек әдісі Бағалау критерийле рі 1. Портрет салады 2.Заманауи портрет тақырыбы бойынша слайд жасайды . Дескриптор 1.Сурет салу форматын таңдайды, түстерді ажыратады . 2.Портрет салу техникаларын ажыратады, 3.Эстетикалық талаптарды сақтайды ,интернет желісін қолданады. 1 .Сурет салу форматын таңдайды,түстерді ажыратады. 2.Басым бөлігі заманауи портрет түрлерін ажыратады,сурет салу техникасын қолданады. 3.Портрет салу техникаларын ажыратады,эстетикалық талаптарды сақтайды, интернет желісін қолданып-заманауи портрет салудын техникасын қолданып портрет салады. 1 .Сурет салу форматын таңдайды,түстерді ажыратады. 2.Басым бөлігі заманауи портрет түрлерін ажыратады,сурет салу техникасын қолданады. 3.Портрет салу техникаларын ажыратады,эстетикалық талаптарды сақтайды, интернет желісін қолданып-заманауи портрет салудын техникасын қолданып портрет салады.

  Назарларыңызға рахмет

6 слайд
  Назарларыңызға рахмет