Материалдар / "Тәуелсіздік таңы", 9-сынып (презентация)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Тәуелсіздік таңы", 9-сынып (презентация)

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары 9-сыныпқа Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар болып табылады.Сабақтың тақырыбы: Тәуелсіздік таңы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 9.Т/А1.Мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру. 9.ӘТН1. Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2019
229
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қожагулова Гульнар, №275 орта мектеп , Қармақшы ауданы Ойлау деңгейлері: білу, түсіну, қолдануҰМЖ тарауы: І бөлім, «Мәңгіл

1 слайд
Қожагулова Гульнар, №275 орта мектеп , Қармақшы ауданы Ойлау деңгейлері: білу, түсіну, қолдануҰМЖ тарауы: І бөлім, «Мәңгілік Ел - мұратым» Тәуелсіздік таңы Тт)аза000000 Оқу мақсаты Бағалау критерийі Қазақ тілі,9-сынып Пәнаралық байланыс: 1.«Тәуелсіздік жолындағы қадам», Қазақстан тарихы, 9-сынып 174- бет; 2. «Менің атым – Тәуелсіздік», қазақ әдебиеті, 6-сынып,100-бет Алдыңғы білім « Тәуелсіздік нышандары», Қазақ тілі, 5-сынып, 60-бет Тілдік мақсат: Тәуелсізіктің ел болашағы үшін құндылығын біледі. Мемлекет –государство,country Ұлт – нация, nation Халық – народ,people Ғасыр – век,century9.Т/А1.Мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру. 9.ӘТН1. Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу Барлық оқушылар орындай алады :«Тәуелсіздік таңы» тақырыбы бойынша сұрақтарға болжаммен жауап береді.Тақырыпты тыңдау арқылы болжамдарын түпнұсқамен салыстырады. «Тәуелсіздік таңы» мәнмәтіні бойынша шығармашылық жұмыс жазуда тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады. Оқушылардың көпшілігі орындай алад ы : Мәтін мазмұны бойынша жоғары және төменгі деңгейде сұрақтар дайындайды. Өзара дайындалған сұрақтарға жауап береді. Шығармашылық жұмыс жазуда тілдік бірліктерді түрлендіре орфографиялық нормаға сай жазады. Кейбір оқушылар орындай алады : «Тәуелсіздік» жайында өз ойын түпнұсқамен салыстыруда сыни көзқарасын білдіреді. Шығармашылық жұмыс жазуда сөздерді жазылу принциптеріне сай топтап жазады. Сабақтың мақсаттары 1. Мәтін мазмұны бойынша болжам сұрақтарын дайындайды. 2. Шығармашылық жұмысты орфографиялық нормаға сай жазадыКожагулова Гульнар Кылышбековна № 275 орта мектеп

Қожагулова Гульнар, №275 орта мектеп, Қармақшы ауда ны ) Сабақтың соңы «Попс» формуласы арқылы тәуелсіздік ұғымының

2 слайд
Қожагулова Гульнар, №275 орта мектеп, Қармақшы ауда ны ) Сабақтың соңы «Попс» формуласы арқылы тәуелсіздік ұғымының мағынасын түсіндіреді.«Болжағыш ағаш » (Д.Ж . Белланс) Оқушылардың ойлау арқылы болжам жасау мақсатында жүреді. « Ойлан – жұптас - бөліс» Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі. ТЖ. «Буриме» әдісі “ Тәуелсіздік”тақыры бына өлең жолдарын құрастырады. “ Шатастырылған логикалық тізбек” әдісі Оқушылар мәтінді оқып, шатастырылған тізбекті белгілейді. Тапқан сөздерін топтағы оқушылармен бөліседі, қатесін түзейді«Топтық тергеу» Оқушылардың сыртқы уәж қажеттілігі артады, сабаққа қызығушылығы оянады ҚБ Кері байланыс (Оқушылардың оқу жетістіктерінің ілгерілеуіне үнемі қолдау көрсету) «Білім қоржыны» әдісі Рефлексия «Сауалнама» Бағалау критерийлері Дескриптор 1.Өлең жолдарын ұйқасқа құрады. 2.Нақты дәлелдер арқылы өз пікірін білдіреді. 3.Қателермен жұмыс жасайды. -тақырып мазмұнын біледі -ойын жүйелі,дәлелді жеткізеді -грамматикалық ережені біледіСаралап оқыту «Саралап оқытуды ұйымдастыруда оқушылардың оқу және танымдық деңгейлерінің әртүрлілігі басты назарда болуы керек». (МАН)Белсенді оқыту Барлық оқушылардың оқу үдерісіне қатысуын қамтамасыз ететін үдеріс. (МАН)

Кәсіби дамудағы рефлексиям . .Жоспарлауда Қожагулова Гульнар, №275 орта мектеп, Қармақшы ауданы Н Не үйрендім? еН Алдағы уақы

3 слайд
Кәсіби дамудағы рефлексиям . .Жоспарлауда Қожагулова Гульнар, №275 орта мектеп, Қармақшы ауданы Н Не үйрендім? еН Алдағы уақытта  Сабақ мақсатына жету үшін белсенді оқу әрекеттерін дұрыс таңдау.  Тренердің кері байланысы Бағдарлама мазмұнын тереңірек түсінуге мүмкіндік беретінін.  Оқу мақсаттарынан сабақ мақсаттарын тиімді шығару арқылы критерий құруды .  Сабақ мақсаттарына сай тапсырмалар дайындауды .  Оқу бағдарламасын негізге ала отырып, оқу мақсаттарын айқындау.  Саралау тапсырмаларын дайындауда әдіс-тәсілдерді орынды қолдану.  Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлануына ықпал жасауды ұйымдастыру.  Алдыңғы оқу мен бүгінгі оқуды байланыстыра отырып, оқушылардың оқу жетістіктерін шынайы бағалау. БАҒАЛАУ ЫҚШАМСАБАҚ ЫҚПАЛЫСАРАЛАУ Сабақтың өн бойында саралап Сабақтың өн бойында саралап оқытуда әрбір оқушының жеке қажеттілігіне сәйкес әдіс- тәсілді іріктеп қолдану. Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету арқылы жүзеге асырылады Сабақ барысында оқушылардың бірлескен жұмыстарын бағамдау үшін “Мадақтау”, “Бас бармақ”, “Қол шапалақ” және әр оқушының оқу жетістігіне жеткенін білу үшін бағалау критерийі мен дескрипторы ұсынылады. Сабақта оқушылардың ішкі уәжін ояту , оқуға ынталандыру, алға ілгерілеуін қамтамасыз ету мақсатында кері байланыс жүргізіп отырамын. Әріптестер және тренермен сабақ талдау барысында сараланған тапсырма беруде әдіс-тәсілдердің тиімді түрін таңдауды түсіндім. Жеке, топтық, жұптық тапсырмалар орындатудың тиімділігін және әр тапсырмадан соң кері байланыс жасаудың оқу үдерісін жақсартуға әсерін тигізетінін білдім. Әріптестермен біріге отырып ынтымақтастықпен жұмыс жасау, сабақ құрылымының дұрыс құрылуына ықпал етіп, біріміздің ойымызды біріміз толықтыруға негіз болды. Тренер кеңестерін басшылыққа алдым