1 слайд
10- сынып әдебиет
«
Сабақтың мақсаты : Дастандағы образдар туралы білім
беру , ауызекі сөйлеуді дамыту, пәнге деген
қызығушылығын арттыру .Сабақтың мақсаты : Дастан туралы мағлұмат беру,Низарий
шығармашылығы бойынша білімдерін дамыту. Абдуреһим
Низарий өмір
баяны
“ Махаббат
дастандары ”
“ Рабиә - Сәъдин”
дастаны
Дастандағы
образдар Сабақ мақсаты: А.Низарий өмірінен мәлімет беру, мәнерлі
сөйлеуге дағдыландыру, ойлау қабілетін дамытуға ықпал жасау .
Сабақтың мақсаты : Низарийдің махаббат дастандары жайлы
мәлімет бере отырып, оларға әдеби талдау жасау, идеялық
көркемдік мазмұнын ашу. Күтілетін нәтижесі: а қынның өмірінен мәлімет алады , мәнерлі
сөйлеуге дағдыланады,, ойлау қабілеттері дамиды .
Күтілетін нәтижесі : Махаббат дастандары жайлы мәлімет алады,
оларға әдеби талдау жасайды, идеялық көркемдік мазмұнын
ашады.
Күтілетін нәтижесі : оқушылар дастандар туралы мәлімет
алады, шығармашылығы жайлы білімдері дамиды.
Күтілетін нәтижесі о браздар туралы білім алады, оқушылардың
ауызекі сөйлеу қабілеті дамиды, пәнге деген қызығушылығы
артады.Мақсатым: білім беруде жеті модульды қолданып,
оқушылардың сын тұрғысынан ойлау, сөйлеу қабілеттерін
дамыту, ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу
№ 1 сабақ
№ 2 сабақ
№ 3 сабақ
№ 4 сабақ Малыбай орта
мектебінің ұйғыр
тілі және әдебиеті
пәні мұғалімі
Шарипова
Гулзарим
Ярмагамедовна
2 слайд
№ Тақырыбы Оқытудың негізгі
мақсаттары Белсенді оқытуда
қолданылатын әдіс-
тәсілдер Оқу нәтижелері Бағалау, оның
ішінде оқыту үшін
бағалау Барлығын
қосқанда Негізгі дерек
көздер
1 Абдуреһим
Низарий Абдуреһим Низарий
өмірінен мәлімет беру, мәнерлі
сөйлеуге дағдыландыру
ойлау қабілетін дамытуға
ықпал жасау «Кім жылдам» әдісі,
«Инсерт» әдісі,
«Өрмекшінің торы» әдісі,
Венн диаграммасы,
«Мозайка» әдісі,
АКТ, СТО Абдуреһим Низарий
өмірінен мәлімет алады,
мәнерлі сөйлеуге
дағдыланады, ойлау
қабілеттері дамиды Бас бармақ арқылы ,
топ басшысының
бағалауы, өзара
бағалау, өзін - өзі
бағалау, фишка
арқылы арқылы
бағалау АВС деңгейіндегі
оқушылармен
жұмыс , жас
ерекшіліктеріне
сәйкес тапсырмалар
беру, дарынды және
талантты
оқушылармен
жұмыс Оқулық
10сынып,хресто-
матия, МА Н
Мерсер мен
Литлтон 36-бет
А.Әлімов”Интербел
сенді әдістемені
ЖОО да қолдану
мәселелері
2 Низарийдың
«Махаббат
дастандары» Низарийдың «Махаббат
дастандары» жайлы мәлімет
бере отырып, оларға әдеби
талдау жасау, идеялық
көркемдік мазмұнын ашу. «Ыстық орындық»әдісі,
«Джигсо»әдісі,
« Ой толғау» әдісі. Низарийдің «Махаббат
дастандары» жайлы
мәлімет алады, оларға
әдеби талдау жасайды,
идеялық көркемдік
мазмұнын ашады. Топ басшысының
бағалауы, мадақтау,
критерий бойынша
бағалау Жас
ерекшеліктеріне
сәйкес тапсырмалар
беру Оқулық 10 сынып,
хрестоматия,
мұғалімге арналған
нұсқаулық Мерсер
мен Литлтон 36-бет
Низарий жинағы
3 «Рабиә Сәъдин»
дастаны «Рабиә Сәъдин» дастаны
туралы мағлұмат беру,Низарий
шығармашылығы бойынша
білімдерін дамыту. «Автор орындығы» әдісі,
«Көршіме хат» әдісі,
«Жұптасқан интервью»
әдісі, «Өз орнын тап» әдісі. Оқушылар дастан
туралы толық мағлұмат
алады,
шығармашылығы
жайлы білімдері
дамиды. Кулегештер арқылы
бағалау,екі жұлдыз,
бір тілек , топты
бағалау, өзара
бағалау, топ
басшыларының
бағалау Деңгейлік
тапсырмалар беру
АВС деңгейіндегі
оқушылармен
жұмыс Интернет желісі ,
оқулық,
хрестоматия.
А.Әлімов”Интербел
сенді әдістемені
ЖОО да қолдану
мәселелері”
4 Дастандағы
образдар Дастандағы образдар туралы
білім беру, ауызекі сөйлеуді
дамыту, пәнге деген
қызығушылығын арттыру «Сұрақ-жауап» «РАФТ» ,
«Алты қалпақ» «Ой
толғау» әдісі, «Автор
орындығы» әдісі Дастандағы образдар
туралы білім алады,,
оқушылардың ауызекі
сөйлеуі дамиды, пәнге
деген қызығушылығы
артады Фигуралар арқылы
бағалау, өзара
бағалау, басбармақ
арқылы бағалау
критерий арқылы
бағалау АВС деңгейіндегі
оқушылармен
жұмыс
Дарынды және
талантты
оқушылармен
жұмыс Оқулық 10
сынып,терминдер
сөздігі, интернет
желісі
3 слайд
Сын тұрғысынан ойлау Ойлау
турал
ы
ойлан
у
Автор
орындығыСұрақ -
жауап
Кері
байланыс
Жұптық
жұмысЖұптық
интервью Ыстық
орындықБалалар к үннен күнге
қолжетімділік артып келе жатқан
анағұрлым кең коммуникациялық
үдерістерге тиімді және ойдағыдай
қатысуға мүмкіндік беретін сын
тұрғысынан ойлау мен зерттеу
дағдыларын дамытуы керек
Александр 2008Джигсо, инсерт,
көршіме хат әдісі
Постер қорғау
Алты қалпақ,
РАФТ әдісі
4 слайд
Сұрақ - жауап
Постер қорғау Эссе”Біз не
үйрендік” Сергіту сәті
РАФТ әдісі Таныстырылым
Жұптық
жұмыс
Бағалау
Кері байланыс “ Алты қалпақ”
әдісі Бір сабақ бойынша
таныстырылым Дастандағы
образдар
Дастандағы
образдар
туралы білім
беру арқылы
адамгершілікке
тәрбиелеу,
сөйлеу
қабілетін
дамыту
5 слайд
Мектептегі тәжірибе кезіндегі оқыту мен
оқудағы өзгерістер
Әкімші-
лікпен
кездесу
ӘРІПТЕС-
ТЕРМЕН
КЕҢЕСУ
АТА -АНАЛАР
МЕН
КЕЗДЕСУ
Шаттық
шеңбері Топтық
жұмыс Бағала
у Ыстық
орындық Кері
байланыс
Уақытты
ң
тапшылы
ғы
Еркін
сөйлеуге
көп
дағдылан
бағанСөзді
к
қорла
рыны
ң
азды
ғыБағал
аудаКедіргілер
6 слайд
Дәстүрлі
сабақ
Тәжірибед
е 1 •
Оқытудағы
Кембридж
тәсілінің
теориялық
негіздерін
меңгеріп,
тәжірибеде
қолданамын
2 •
Оқушыларды
сын тұрғысынан
ойлауға
дағдыландырам
ын
3 •
Әріптестерімді осы әдіс
бойынша сабақ беруге
тартамын, ашық
сабақтар, семинарлар
өткіземінБолаша қ
та1
• Оқыту
дағы
Кембр
идж
тәсілін
ің
теори
ялық
негізд
ерін
меңге
ріп,
тәжір
ибеде
қолда
нам ын
2
• Оқуш
ылард
ы сын
тұрғы
сынан
ойлау
ға
дағды
ланды
рамын
3
• Әріптест
ерімді
осы әдіс
бойынш
а сабақ
беруге
тартамы
н, ашық
сабақта
р,
семинар
лар
өткіземі
нН әтижелер
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз