Материалдар / Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарының таныстырылымы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарының таныстырылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
Таныстырылымда 10-сынып әдебиет пәні бойынша тізбектелген сабақтар тоатамасының орта мерзімді жоспарлары көрсетілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2018
289
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
10- сынып әдебиет « Сабақтың мақсаты : Дастандағы образдар туралы білім беру , ауызекі сөйлеуді дамыту, пәнге деген қ

1 слайд
10- сынып әдебиет « Сабақтың мақсаты : Дастандағы образдар туралы білім беру , ауызекі сөйлеуді дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру .Сабақтың мақсаты : Дастан туралы мағлұмат беру,Низарий шығармашылығы бойынша білімдерін дамыту. Абдуреһим Низарий өмір баяны “ Махаббат дастандары ” “ Рабиә - Сәъдин” дастаны Дастандағы образдар Сабақ мақсаты: А.Низарий өмірінен мәлімет беру, мәнерлі сөйлеуге дағдыландыру, ойлау қабілетін дамытуға ықпал жасау . Сабақтың мақсаты : Низарийдің махаббат дастандары жайлы мәлімет бере отырып, оларға әдеби талдау жасау, идеялық көркемдік мазмұнын ашу. Күтілетін нәтижесі: а қынның өмірінен мәлімет алады , мәнерлі сөйлеуге дағдыланады,, ойлау қабілеттері дамиды . Күтілетін нәтижесі : Махаббат дастандары жайлы мәлімет алады, оларға әдеби талдау жасайды, идеялық көркемдік мазмұнын ашады. Күтілетін нәтижесі : оқушылар дастандар туралы мәлімет алады, шығармашылығы жайлы білімдері дамиды. Күтілетін нәтижесі о браздар туралы білім алады, оқушылардың ауызекі сөйлеу қабілеті дамиды, пәнге деген қызығушылығы артады.Мақсатым: білім беруде жеті модульды қолданып, оқушылардың сын тұрғысынан ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту, ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу № 1 сабақ № 2 сабақ № 3 сабақ № 4 сабақ Малыбай орта мектебінің ұйғыр тілі және әдебиеті пәні мұғалімі Шарипова Гулзарим Ярмагамедовна

№ Тақырыбы Оқытудың негізгі мақсаттары Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер Оқу нәтижелері Бағалау, оның ішінде оқыту

2 слайд
№ Тақырыбы Оқытудың негізгі мақсаттары Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер Оқу нәтижелері Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау Барлығын қосқанда Негізгі дерек көздер 1 Абдуреһим Низарий Абдуреһим Низарий өмірінен мәлімет беру, мәнерлі сөйлеуге дағдыландыру ойлау қабілетін дамытуға ықпал жасау «Кім жылдам» әдісі, «Инсерт» әдісі, «Өрмекшінің торы» әдісі, Венн диаграммасы, «Мозайка» әдісі, АКТ, СТО Абдуреһим Низарий өмірінен мәлімет алады, мәнерлі сөйлеуге дағдыланады, ойлау қабілеттері дамиды Бас бармақ арқылы , топ басшысының бағалауы, өзара бағалау, өзін - өзі бағалау, фишка арқылы арқылы бағалау АВС деңгейіндегі оқушылармен жұмыс , жас ерекшіліктеріне сәйкес тапсырмалар беру, дарынды және талантты оқушылармен жұмыс Оқулық 10сынып,хресто- матия, МА Н Мерсер мен Литлтон 36-бет А.Әлімов”Интербел сенді әдістемені ЖОО да қолдану мәселелері 2 Низарийдың «Махаббат дастандары» Низарийдың «Махаббат дастандары» жайлы мәлімет бере отырып, оларға әдеби талдау жасау, идеялық көркемдік мазмұнын ашу. «Ыстық орындық»әдісі, «Джигсо»әдісі, « Ой толғау» әдісі. Низарийдің «Махаббат дастандары» жайлы мәлімет алады, оларға әдеби талдау жасайды, идеялық көркемдік мазмұнын ашады. Топ басшысының бағалауы, мадақтау, критерий бойынша бағалау Жас ерекшеліктеріне сәйкес тапсырмалар беру Оқулық 10 сынып, хрестоматия, мұғалімге арналған нұсқаулық Мерсер мен Литлтон 36-бет Низарий жинағы 3 «Рабиә Сәъдин» дастаны «Рабиә Сәъдин» дастаны туралы мағлұмат беру,Низарий шығармашылығы бойынша білімдерін дамыту. «Автор орындығы» әдісі, «Көршіме хат» әдісі, «Жұптасқан интервью» әдісі, «Өз орнын тап» әдісі. Оқушылар дастан туралы толық мағлұмат алады, шығармашылығы жайлы білімдері дамиды. Кулегештер арқылы бағалау,екі жұлдыз, бір тілек , топты бағалау, өзара бағалау, топ басшыларының бағалау Деңгейлік тапсырмалар беру АВС деңгейіндегі оқушылармен жұмыс Интернет желісі , оқулық, хрестоматия. А.Әлімов”Интербел сенді әдістемені ЖОО да қолдану мәселелері” 4 Дастандағы образдар Дастандағы образдар туралы білім беру, ауызекі сөйлеуді дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру «Сұрақ-жауап» «РАФТ» , «Алты қалпақ» «Ой толғау» әдісі, «Автор орындығы» әдісі Дастандағы образдар туралы білім алады,, оқушылардың ауызекі сөйлеуі дамиды, пәнге деген қызығушылығы артады Фигуралар арқылы бағалау, өзара бағалау, басбармақ арқылы бағалау критерий арқылы бағалау АВС деңгейіндегі оқушылармен жұмыс Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс Оқулық 10 сынып,терминдер сөздігі, интернет желісі

Сын тұрғысынан ойлау Ойлау турал ы ойлан у Автор орындығыСұрақ - жауап Кері байланыс Жұптық жұмысЖұптық интервью Ыстық о

3 слайд
Сын тұрғысынан ойлау Ойлау турал ы ойлан у Автор орындығыСұрақ - жауап Кері байланыс Жұптық жұмысЖұптық интервью Ыстық орындықБалалар к үннен күнге қолжетімділік артып келе жатқан анағұрлым кең коммуникациялық үдерістерге тиімді және ойдағыдай қатысуға мүмкіндік беретін сын тұрғысынан ойлау мен зерттеу дағдыларын дамытуы керек Александр 2008Джигсо, инсерт, көршіме хат әдісі Постер қорғау Алты қалпақ, РАФТ әдісі

Сұрақ - жауап Постер қорғау Эссе”Біз не үйрендік” Сергіту сәті РАФТ әдісі Таныстырылым Жұптық жұмыс Бағалау Кері байланыс “

4 слайд
Сұрақ - жауап Постер қорғау Эссе”Біз не үйрендік” Сергіту сәті РАФТ әдісі Таныстырылым Жұптық жұмыс Бағалау Кері байланыс “ Алты қалпақ” әдісі Бір сабақ бойынша таныстырылым Дастандағы образдар Дастандағы образдар туралы білім беру арқылы адамгершілікке тәрбиелеу, сөйлеу қабілетін дамыту

Мектептегі тәжірибе кезіндегі оқыту мен оқудағы өзгерістер Әкімші- лікпен кездесу ӘРІПТЕС- ТЕРМЕН КЕҢЕСУ АТА -АНАЛАР МЕН КЕ

5 слайд
Мектептегі тәжірибе кезіндегі оқыту мен оқудағы өзгерістер Әкімші- лікпен кездесу ӘРІПТЕС- ТЕРМЕН КЕҢЕСУ АТА -АНАЛАР МЕН КЕЗДЕСУ Шаттық шеңбері Топтық жұмыс Бағала у Ыстық орындық Кері байланыс Уақытты ң тапшылы ғы Еркін сөйлеуге көп дағдылан бағанСөзді к қорла рыны ң азды ғыБағал аудаКедіргілер

Дәстүрлі сабақ Тәжірибед е 1 • Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздерін меңгеріп, тәжірибеде қолданамын 2 • Оқу

6 слайд
Дәстүрлі сабақ Тәжірибед е 1 • Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздерін меңгеріп, тәжірибеде қолданамын 2 • Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға дағдыландырам ын 3 • Әріптестерімді осы әдіс бойынша сабақ беруге тартамын, ашық сабақтар, семинарлар өткіземінБолаша қ та1 • Оқыту дағы Кембр идж тәсілін ің теори ялық негізд ерін меңге ріп, тәжір ибеде қолда нам ын 2 • Оқуш ылард ы сын тұрғы сынан ойлау ға дағды ланды рамын 3 • Әріптест ерімді осы әдіс бойынш а сабақ беруге тартамы н, ашық сабақта р, семинар лар өткіземі нН әтижелер