1 слайд
www.themegallery.com Шымкент қаласы
№ 92 жалпы орта білім беретін орта
мектебі
Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті
Сынып: 7
Аты жөні: Тураббаева Гулнора
Илхамжановна
2 слайд
Барлық оқушылар: Тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсінеді, ақпараттың өзектілігін
анықтайды, септеулік шылау қызметін
біледі;
Оқушылардың басым бөлігі: Тыңдал,ан
мәтіннен ақпараттың өзектілігін анықтап
өмірмен байланыстырады. Септеулік шылау
түрлерін ауызша, жазбаша жұмыста дұрыс
қолданады.
Кейбір оқушылар: Қосымша ақпараттарды
жинақтайды. Септеулік шылауларды ережеге
сай қолданады. Бөлім: Төрт түлік мал мен егіншілік-ел берекесі.
Сабақ тақырыбы: Төрт түлік малдың пайдасы
Оқу мақсаты:
7.1.2.1- тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұнын түсіну,
ақпараттың өзектілігін
анықтау;
7.5.1.7- септеулік
шылаулардың қызметін білу,
ауызша және жазбаша
жұмыстарда орынды қолдану ; Сабақ мақсаты
3 слайд
www.themegallery.com•
А шық және жабық
сұрақтар» әдісі
•
Тапсырма: Ол үшін
оқушыларға өткен тақырып
бойынша сұрақтар мен
жауаптар жазылған
парақшалар таратамын.
Жауаптар жазылған кеспе
қағаздарды сұрақ пен
жауаптарын сәкестендіреді,
шылауларды түрлеріне
қарай ажыратады
Басы •
«Суретке ат қой» жаңа
сабақтың тақырыбы ашады.
•
ортақ тақырыбын табады.
•
«Сәйкесін тап» Жеке жұмыс,
деңгейлік тапсырмалармен
жұмыс жасайды.
•
Септеулік шылаулардың қай
септікке тән екендігін тауып,
сәйкестендіреді.
•
Көп нүктенің орнына тиісті
септеулік шылауды қояды
•
. «Конверт – сұрақ» әдісі
Топтық жұмыс.Оқушылар
оқулықта берілген мәтінді
аудиожазбадан тыңдап,
мазмұнымен танысады. Ортасы
•
Кері байланыс
«Баспалдақ»
•
Мен.... таныстым.
•
Маған.... орындау оңайға
түсті.
•
Мен .... қол жеткіздім.
•
Мен..... істей алдым.
СоңыБелсенді оқу әдістері
4 слайд
LOGO
Саралау әдістері
«Сәйкесін тап» жеке
жұмыста деңгейлік
тапсырмалар
орындайды. Бұл
тапсырмада:
Қолдауды қажет ететін
оқушы септеулік
шылаулардың қай
септікке тән екендігін
тауып, сәйкестендіреді.
Қабілетті оқушы көп
нүктенің орнына тиісті
септеулік шылауды
қояды.
«Ашық және
жабық сұрақтар»
үй тапсырмасын
сұрау барысында
ашық сұрақтар мен
жабық сұрақтарды
екі түрлі түсті
қағаздарға
жазамын. Қолдауды
қажет ететін оқушы
жабық сұрақтарға
жауап беруді
жоспарлаймын.
Қабілетті
оқушылар: ашық
сұрақтарға жауап
береді. Дереккөздерді саралау
Аудиожазба, ғаламтор
желісі, оқулық, кеспе
қағаздар
Қолдау көрсету
Кері байланыс
арқылы, бағалау
арқылы
5 слайд
www.themegallery.comКритериалды бағалау
Бағалау критерийлері
7.1.2.1- тыңдалған
мәтіннің негізгі
мазмұнын түсіну,
ақпараттың өзектілігін
анықтау;
7.5.1.7- септеулік
шылаулардың қызметін
білу, ауызша және
жазбаша жұмыстарда
орынды қолдану; Дескрипторлар
« Конверт – сұрақ» әдісі
Дескриптор:
•
мәтінді аудиожазбадан
тыңдап конверттегі
сұрақтарға жауап
береді.
•
ақпараттың өзектілігін
анықтайды
•
өмірмен
байланыстырады. Бағалау түрлері
“ Бутерброд”
«СМС хабарлама»
досына хабарлама
жазады.
.
6 слайд
www.themegallery.comЫқшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы
қорытындылар
Тренердің кері
байланысы
•
Оқу мақсатын
тақырыпқа сай алу;
•
Оқу мақсатынан
сабақ мақсатын
шығару;
•
Саралау әдістерін
дұрыс жүргізуді
үйретті; Әріптестерімнің
кері байланысы
•
Дескрипторларды
дұрыс құруды;
•
Тілдік бағдар мен
сабақ мақсатын
байланыстыруды; Болашаққа
жоспар
•
Болашақта сабақ
жоспарларымды
тиімді әдіс-
тәсілдермен
толықтыру;
•
Оқу мақсатында
берілген төрт
дағдыны оқушы
бойында
қалыптастыруда
жоспарлауға ендіру
7 слайд
www.themegallery.com Назарлары ңызға рахмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз