1 слайд
Қазақ әдебиеті 6 -сынып
2 слайд
3 слайд
«Салыстыру кесте» әдісі Оқу
тапсырмалары
оқушылардың
қызығушылы-
ғы, қабілеті
мен таңдауын
қанағаттанды-
рады.
Оқушылардың
нәтижеге
жетуіне ықпал
жасайды.Оқушылардың
қажеттіліктерін
қанағаттанды-
руға, әр оқушы-
ны жетілдіруге,
мақсатқа жету-
ге бағытталған
сараланған
оқыту Салыстыру
аймағы Аян Тортай
Сырт келбеті
Мінезі
Қызығушылы
қтары
Еркеше
қасиеттері
Мәтіннен алынған
дәйексөз-------- Ықтимал жауап 1. Қой аузынан шөп алмас. (Жуас, момын, ұялшақ,
жасқаншақ).
2. Құлағының сәл мүкісі бар. (Саңырау, құлағы
естімейді).
3. Кетерінде сүйікті кітабын сыйлап тұрып:«Мен
үшін де оқы. Бәлкім, мен міне алмаған ақ боз атқа
сен мінерсің»,- деді. (Достыққа адал, мейірімді).Оқу
тапсырмалары
оқушылардың
қызығушылы-
ғы, қабілеті
мен таңдауын
қанағаттанды-
рады.
Оқушылардың
нәтижеге
жетуіне ықпал
жасайды. Оқушылардың
қажеттіліктерін
қанағаттанды-
руға, әр оқушы-
ны жетілдіруге,
мақсатқа жету-
ге бағытталған
сараланған
оқыту
4 слайд
Критерийлерлер арқылы бағалау – оқу үшін бағалауды мақсат ететін,
тақырыптар мен дағдыларды жетілдіруге, оқшының алға ілгерілеуіне
жетелейтін үдеріс. Оқушылардың:
-Сыни және шығармашылық ойлауы дамиды;
-Бірлесе талдау мәдениеті қалыптасады;
- Оқушыларды қолдап, алға жылжуына бағыт береді;
-Жеткен жетістіктерін көріп, жетілдіруге мүмкіндік береді.
5 слайд
Оқу
мақсатына
жетуде
сабақты
жүйелі
жоспарлай
білуге ықпал
етті Оқу
мақсатына
жетуде
сабақты
жүйелі
жоспарлай
білуге ықпал
етті
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз