Материалдар / Туынды. Есептер шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Туынды. Есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Туынды бойынша есептер шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2021
613
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы : Туындыны табу ережелері 18.01.2019 ж ‘ ДБАОММИ № 3 ’ КММ

1 слайд
Тақырыбы : Туындыны табу ережелері 18.01.2019 ж ‘ ДБАОММИ № 3 ’ КММ

Сабақтың мақсаты: Сабақтың мақсаты:  Алдағы білім игеру әрекеттерінің деңгейін жақсартуға ынталандыру, формулаларға сүйену

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Сабақтың мақсаты:    Алдағы білім игеру әрекеттерінің деңгейін жақсартуға ынталандыру, формулаларға сүйену, әрекетті жоспарлау

Топқа бөлуТопқа бөлу 2 топКөбейтінділерінің туындысы Бөліндісінің туындысы Қосындылардың туындысы 1

3 слайд
Топқа бөлуТопқа бөлу 2 топКөбейтінділерінің туындысы Бөліндісінің туындысы Қосындылардың туындысы 1 топ 3 топ 2 топ Көбейтінділерінің туындысы Бөліндісінің туындысы Қосындылардың туындысы 1 топ 3 топ

““ Ой қозғау” Ой қозғау” әдісіәдісі

4 слайд
““ Ой қозғау” Ой қозғау” әдісіәдісі

Функцияны табу ережелері 1-ереже: (u+v)’=u’+v’ 2-ереже: (uv)’=u’v+uv’ (Cf(x))’=C f’(x) 3-ереже: (x n

5 слайд
Функцияны табу ережелері   1-ереже: (u+v)’=u’+v’   2-ереже: (uv)’=u’v+uv’                (Cf(x))’=C f’(x)   3-ереже:  (x n )’=nx n-1

Формуланы қолдану Формуланы қолдану

6 слайд
Формуланы қолдану Формуланы қолдану

““ Миға шабуыл” Миға шабуыл” әдісі әдісі

7 слайд
““ Миға шабуыл” Миға шабуыл” әдісі әдісі

БайланыстыруБайланыстыру

8 слайд
БайланыстыруБайланыстыру

 1 топ № 180 (А)  2 топ № 180 (Ә)  3 топ № 180 (Б) Топпен жұмысТоппен жұмыс В деңгейліВ деңгейлі

9 слайд
 1 топ № 180 (А)  2 топ № 180 (Ә)  3 топ № 180 (Б) Топпен жұмысТоппен жұмыс В деңгейліВ деңгейлі

Топпен жұмыс(жауаптары)Топпен жұмыс(жауаптары)

10 слайд
Топпен жұмыс(жауаптары)Топпен жұмыс(жауаптары)

 1 топ № 187 (Ә)  2 топ № 187 (В)  3 топ № 190 (Ә) “ “ Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі Ойлан, жұптас, бөліс”

11 слайд
 1 топ № 187 (Ә)  2 топ № 187 (В)  3 топ № 190 (Ә) “ “ Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі /С деңгейлі//С деңгейлі/

жауаптарыжауаптары

12 слайд
жауаптарыжауаптары

““ Тарихи мәлімет”Тарихи мәлімет”

13 слайд
““ Тарихи мәлімет”Тарихи мәлімет”

ҰБТ – ге дайындықҰБТ – ге дайындық

14 слайд
ҰБТ – ге дайындықҰБТ – ге дайындық

Үйге тапсырмаҮйге тапсырма  № 186, 108 бет  ҰБТ тапсырмаларын аяқтау

15 слайд
Үйге тапсырмаҮйге тапсырма  № 186, 108 бет  ҰБТ тапсырмаларын аяқтау

Бағалау критерийлері: Өзін-өзі бағалау: 10 балл-бәрін түсіндім,басқаға түсіндіре аламын; 8 балл –бәрін түсіндім,бірақ басқаға тү

16 слайд
Бағалау критерийлері: Өзін-өзі бағалау: 10 балл-бәрін түсіндім,басқаға түсіндіре аламын; 8 балл –бәрін түсіндім,бірақ басқаға түсіндіре алмаймын; 6 балл –толық түсіну үшін әле толық оқып шығуым керек; 5 балл – ешнәрсе түсінбедім,бірақ бәрін жазып отырдым. Өзара бағалау: 2 балл –топтық талқылауға қатысты 1 балл- ешкімнің сөзін бөлмей тыңдады. 1 балл-талқылау кезінде өз эмоциясын ұстады(ешкімге дөрекілік көрсетіп,ренжіткен жоқ) 2 балл-топтық жұмысты қорғадым немесе қорғауға көмектесті «5»-12-16 балл, «4»-10-11 балл, «3» - 6-9 балл

Кері байланысКері байланыс

17 слайд
Кері байланысКері байланыс