1 слайд
2 слайд
САРАЛАП ОҚЫТУ:
Білімгерлер б i р топта, б i р бағдарлама және б i р оқулық
бойынша оқи отырып, материалды әртүрл i деңгейде игере
алуы деңгейл i к саралау деп аталады. Сондықтан м i ндетт i
дайындық деңгей i анықтаушы шарт болып
табылады.Саралап оқыту кез i нде әрб i р білім алушының
дербес өзгешел i ктер iн, психологиялық қырларын,
бей i мд i л i ктер мен қаб i летт ерін айқындап және дамытып
жет i лд i ру қажет. Саралау, немесе “мазмұны бойынша
саралау” оқушылардың әртүрл i топтарын материалды
баяндау тереңд i г i мен, мәл i меттер көлем i мен, т i пт i таңдап
алынған материалдың т i з i м i мен өзгешеленет i н
бағдарламалар бойынша оқытуды ұйғарады.
Белгілі педагог Ш.А.Амонашвили: “Оқушылардың
білімін арттыру, пәнге қызықтыру үшін оқытуды,
жалпы алғанда, ең бірінші, оқушылардың неге
қызығатынын анықтап алып, алдымен содан бастау
керек”, - дейді.
3 слайд
•
Саралап - деңгейлеудің жеке
тапсырмалар тиімділігі:
▫
әрбір білімгер тапсырмамен қамтамасыз етіледі;
▫
білімгердің пәнге қызығушылығын арттырады, ақыл-
ойын, ойлау қабілетін дамытады;
▫
жеке тапсырмалардың әр түрлі болуы жеке тұлғаның
өзін өзі дамытуға, оны әдебиеттерден ізденіп оқуға
және өз бетімен алуға дағдыландырады;
▫
тапсырмалардың деңгейлік болып берілуі білімгерлердің
қызығушылығын жоғалтпай, жеңіл тапсырмалардан
гөрі күрделі тапсырмаларды өз бетімен орындауға
дағдыландырады;
▫
деңгейлік жеке тапсырмалар жеке тұлғаның өздігін
қалыптастырып, дамытып, оны ақпараттық
қоғамдық өмірге дайындауда үлкен рөл атқарады.
4 слайд
Саралап - деңгейлік үлестірме қағаздардың
тиімділігі
•
Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды өздері
таңдайды. Егер қиын деңгейлік тапсырманы
орныдай алмаса, онда ол тапсырмадан
жеңілірегін алады;
•
Деңгейлік үлестірме қағаздарды үлгерімі нашар
және жақсы оқушыларға да беруге болады;
•
Оқушылар білім деңгейіне қарап өздері бөлінеді;
•
Оқытушы үлестірме қағаздарын таратып беріп,
орындалу уақытын ескертіп, қалған
оқушыларамен жұмыс істеуге мүмкіндік алады;
•
Деңгейлік үлестірме қағаздарын оқушылар білімін
бағалауда оқытушыға жеңілдік туғызады;
•
Бағалауда бұрмалаушылық болмайды, әшкерелік
анық көрінеді.
•
5 слайд
10
20
30
6 слайд
10
20
30
7 слайд
10
20
30
8 слайд
Ежелгі Қазақстанның парсы деректемелеріне
сипаттама
9 слайд
Сақтарды кім “Азиялық скифтер” деп атаған?
10 слайд
Юэжчилер деген кімдер?
11 слайд
“ Сармат әйелдері садақ атады, сапы лақтырады,
аттың үстінде жүреді, барлық саны үш жауды
өлтіргенше қыз күйеуге шықпайды”-деп қай
тарихшы өз зерттеулерінде айтқан?
12 слайд
Сақ-скиф үштігін ата.
13 слайд
Қытай жазба деректерінде көбінесе қандай
тайпалар туралы айтылады?
14 слайд
Ғұн тайпасының шығыстан батысқа қарай
жылжуы қай ғасырларда болды және бұл
құбылыс тарихта қандай кезең деп аталды?
15 слайд
Ғұн мемлекеті кімнің билік жүргізген кезде
гүлдену дәуіріне жетті. Ол билікке қалай
келді?
16 слайд
Сақтардың “Аң стилі” қанша кезеңге
бөлінді?
17 слайд
18 слайд
19 слайд
20 слайд
Үйсін мемлекеті Қаңлы мемлекеті
Уақыты Сипаттама Уақыты Сипаттама
21 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз