Материалдар / Үйсіндер мен қаңлылар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үйсіндер мен қаңлылар

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ барысында тарих пән оқытушыларына өте қажет материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
586
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

САРАЛАП ОҚЫТУ: Білімгерлер б i р топта, б i р бағдарлама және б i р оқулық бойынша оқи отырып, материалды әртүр

2 слайд
САРАЛАП ОҚЫТУ: Білімгерлер б i р топта, б i р бағдарлама және б i р оқулық бойынша оқи отырып, материалды әртүрл i деңгейде игере алуы деңгейл i к саралау деп аталады. Сондықтан м i ндетт i дайындық деңгей i анықтаушы шарт болып табылады.Саралап оқыту кез i нде әрб i р білім алушының дербес өзгешел i ктер iн, психологиялық қырларын, бей i мд i л i ктер мен қаб i летт ерін айқындап және дамытып жет i лд i ру қажет. Саралау, немесе “мазмұны бойынша саралау” оқушылардың әртүрл i топтарын материалды баяндау тереңд i г i мен, мәл i меттер көлем i мен, т i пт i таңдап алынған материалдың т i з i м i мен өзгешеленет i н бағдарламалар бойынша оқытуды ұйғарады. Белгілі педагог Ш.А.Амонашвили: “Оқушылардың білімін арттыру, пәнге қызықтыру үшін оқытуды, жалпы алғанда, ең бірінші, оқушылардың неге қызығатынын анықтап алып, алдымен содан бастау керек”, - дейді.

• Саралап - деңгейлеудің жеке тапсырмалар тиімділігі: ▫ әрбір білімгер тапсырмамен қамтамасыз етіледі; ▫ білімгердің пәнге

3 слайд
• Саралап - деңгейлеудің жеке тапсырмалар тиімділігі: ▫ әрбір білімгер тапсырмамен қамтамасыз етіледі; ▫ білімгердің пәнге қызығушылығын арттырады, ақыл- ойын, ойлау қабілетін дамытады; ▫ жеке тапсырмалардың әр түрлі болуы жеке тұлғаның өзін өзі дамытуға, оны әдебиеттерден ізденіп оқуға және өз бетімен алуға дағдыландырады; ▫ тапсырмалардың деңгейлік болып берілуі білімгерлердің қызығушылығын жоғалтпай, жеңіл тапсырмалардан гөрі күрделі тапсырмаларды өз бетімен орындауға дағдыландырады; ▫ деңгейлік жеке тапсырмалар жеке тұлғаның өздігін қалыптастырып, дамытып, оны ақпараттық қоғамдық өмірге дайындауда үлкен рөл атқарады.

Саралап - деңгейлік үлестірме қағаздардың тиімділігі • Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды өздері таңдайды. Егер қиын деңгейлік

4 слайд
Саралап - деңгейлік үлестірме қағаздардың тиімділігі • Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды өздері таңдайды. Егер қиын деңгейлік тапсырманы орныдай алмаса, онда ол тапсырмадан жеңілірегін алады; • Деңгейлік үлестірме қағаздарды үлгерімі нашар және жақсы оқушыларға да беруге болады; • Оқушылар білім деңгейіне қарап өздері бөлінеді; • Оқытушы үлестірме қағаздарын таратып беріп, орындалу уақытын ескертіп, қалған оқушыларамен жұмыс істеуге мүмкіндік алады; • Деңгейлік үлестірме қағаздарын оқушылар білімін бағалауда оқытушыға жеңілдік туғызады; • Бағалауда бұрмалаушылық болмайды, әшкерелік анық көрінеді. •  

10 20 30

5 слайд
10 20 30

10 20 30

6 слайд
10 20 30

10 20 30

7 слайд
10 20 30

Ежелгі Қазақстанның парсы деректемелеріне сипаттама

8 слайд
Ежелгі Қазақстанның парсы деректемелеріне сипаттама

Сақтарды кім “Азиялық скифтер” деп атаған?

9 слайд
Сақтарды кім “Азиялық скифтер” деп атаған?

 Юэжчилер деген кімдер?

10 слайд
 Юэжчилер деген кімдер?

“ Сармат әйелдері садақ атады, сапы лақтырады, аттың үстінде жүреді, барлық саны үш жауды өлтіргенше қыз күйеуге шықпайды”-деп

11 слайд
“ Сармат әйелдері садақ атады, сапы лақтырады, аттың үстінде жүреді, барлық саны үш жауды өлтіргенше қыз күйеуге шықпайды”-деп қай тарихшы өз зерттеулерінде айтқан?

Сақ-скиф үштігін ата.

12 слайд
Сақ-скиф үштігін ата.

Қытай жазба деректерінде көбінесе қандай тайпалар туралы айтылады?

13 слайд
Қытай жазба деректерінде көбінесе қандай тайпалар туралы айтылады?

Ғұн тайпасының шығыстан батысқа қарай жылжуы қай ғасырларда болды және бұл құбылыс тарихта қандай кезең деп аталды?

14 слайд
Ғұн тайпасының шығыстан батысқа қарай жылжуы қай ғасырларда болды және бұл құбылыс тарихта қандай кезең деп аталды?

Ғұн мемлекеті кімнің билік жүргізген кезде гүлдену дәуіріне жетті. Ол билікке қалай келді?

15 слайд
Ғұн мемлекеті кімнің билік жүргізген кезде гүлдену дәуіріне жетті. Ол билікке қалай келді?

Сақтардың “Аң стилі” қанша кезеңге бөлінді?

16 слайд
Сақтардың “Аң стилі” қанша кезеңге бөлінді?

17 слайд

18 слайд

19 слайд

Үйсін мемлекеті Қаңлы мемлекеті Уақыты Сипаттама Уақыты Сипаттама

20 слайд
Үйсін мемлекеті Қаңлы мемлекеті Уақыты Сипаттама Уақыты Сипаттама

21 слайд