Материалдар / Ұлттық Бірыңғай Тестілеу кезіндегі өз-өзіне сенімділік
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ұлттық Бірыңғай Тестілеу кезіндегі өз-өзіне сенімділік

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2020
464
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ҰБТ-дағы өз-өзіне ҰБТ-дағы өз-өзіне сенімділік.сенімділік. Мақсаты : Өз-өзіне сенімділікті жоғарылату және өз күшіне сенуді

1 слайд
ҰБТ-дағы өз-өзіне ҰБТ-дағы өз-өзіне сенімділік.сенімділік. Мақсаты : Өз-өзіне сенімділікті жоғарылату және өз күшіне сенуді үйрету.

Емтиханға психологиялық дайындық Емтиханға психологиялық дайындық (( оқушыларға арналғаноқушыларға арналған )) • Емтихан алдынд

2 слайд
Емтиханға психологиялық дайындық Емтиханға психологиялық дайындық (( оқушыларға арналғаноқушыларға арналған )) • Емтихан алдындағы қобалжу бұл – табиғи көрініс деп қарастыру керек. • Ол интенсивті ақыл-ой еңбегін құрайды. Кей кезде алғашқы қобалжу жақсы жауап беруге әсерін тигізуі мүмкін. • Ешқашан емтиханнан құлау жайлы ойлауға өзіңе мүмкіндік берме. Керісінше, өзіне сенімді, емтиханнан жақсы баға алған бейнені көз алдыңа елестет. • Емтиханға бірнеше күн қалғанда осы жайлы көріністі емтихан алдындағы коммисия мүшелерін, өзіңнің қобалжуыңды ситуациялап көр. Мысалы, емтихан болып жатқан сыныпқа қиындықпен кірем; емтихан сұрақтарын алып жатқанда қолым дірілдеп, таңдайым кеуіп кетеді; т. б. Бірақ, емтихан сұрақтарын алып жауап беруге дайындалып жатқанда мені ештеңе қызықтырмайды. Сосын емтихан алушыға барып, сұрақтың жүйесі бойынша сенімді жауап берем. • • Есіңде болсын емтихан алушыларда –адамдар. Оларда сұрақ мазмұнынан ауытқып түсінбей қалуы мүмкін. Бірақ, олар емтихан тапсырушының дауыс ырғағына байланысты анықтап отыруы мүмкін. Егер сұраққа жауап беру кезінде дауыс ырғағың сенімсіз, жай, монатонды болып келсе , сен алатын бағаға әсер етуі мүмкін. • Түсіну керек: өзіңе сенімділік сана –сезім төңірегінен келеді, ол сенің емтиханға жақсы дайындалып, барлық талаптарды орындай алатындығыңа байланысты. Сонымен өзіңнің қобалжу сезіміңе жүгінбей, емтихан алдындағы дайындығың мен өз- өзіңді тексеруіңе сен.

Ж а д н а м аЖ а д н а м а мұғалімге арналғанмұғалімге арналған ҰБТ –ға дайындық кезінде оқушыға қалай көмек көрсету керек?ҰБТ –

3 слайд
Ж а д н а м аЖ а д н а м а мұғалімге арналғанмұғалімге арналған ҰБТ –ға дайындық кезінде оқушыға қалай көмек көрсету керек?ҰБТ –ға дайындық кезінде оқушыға қалай көмек көрсету керек? • Егер оқушыда емтиханнан өте алмаймын деген қорқынышы басым бол бастаса, сіз оған еш қандай жамандық жайлы ойлауға болмайтынын ескертіңіз. Оған емтихан уақытындағы сұрақтардың қарапайым екенін түсіндіріңіз. Оның көз алдына өзіне сенімді, ойы жинақы емтихан уақытында барлық сұрақтардан қателеспей, орнықты жауап беретін бейнені қалыптастыруға тырысыңыз. Оқушыңызға емтиханнан өте алмай қалу қорқынышы оған қобалжу және емтиханға деген дайындық ынтасын төмендететін жағдай алып келетінін ескерту қажет. • Сіздің бітіруші оқушыңыз өз қорқынышынан арыла алмайтын жағдайға жетсе, ең тиімдісі –қорқыту әдісін пайдаланыңыз. Бұл жаттығумен екеуіңізде шұғылданғаныңыз жөн. Бір –біріңізді қорқытыңыз. Бұл әдіс сіздерге, қорқу іс жүзінде тіпті де қиын емес екенін түсіндіреді. Егер оқушыңызда емтихан алдындағы толқу сезімі болмаса, бұл да жақсы емес. Емтихан кезінде барлық толқу,қобалжу жағдайы жақсы қорытындыға кері әсерін тигізуі де мүмкін. • Егер емтихан уақытында экзаменаторды оқушыңыз өзінің жауы деп қарайтын болса, бұл жақсылыққа әкелмейді. Оған экзаменаторда өзі секілді емтихан тапсырып. Бұл сыналудан өткен кісі екенін түсіндіру керек. Қатал, объективті болу экзаменатордың әрекеті болады деп түсіндіру керек. • Емтиханға дайныдалудың өзіңіз білетін әдісін айтыңыз. Бұл оның білім жинақтау әрекетіне көмек болады. • Оқушылармен бірге көлемді конспект жазу мен оқудың әдістерін құрастырыңыз. • Дем алу ішкі жан дүниеңді тыныштандырып, зейінің мен есіңді жақсартады. Дем алып дамылдауға тыныс алу жаттығулары мен аутотренинг жаттығулары көмектеседі. Ең алдымен бұл жаттығуларды өзіңіз үйреніп, сосын оқушыларға үйретуіңізге болады.Бұл секілді жаттығуларды бақылау жұмысы барысында бастамас бұрын өткізуіңізге болады.

Ата- аналар өз балаларына емтиханды жақсы тапсыру Ата- аналар өз балаларына емтиханды жақсы тапсыру үшін қалай көмектесе алады.

4 слайд
Ата- аналар өз балаларына емтиханды жақсы тапсыру Ата- аналар өз балаларына емтиханды жақсы тапсыру үшін қалай көмектесе алады.үшін қалай көмектесе алады. • Үлкендердің көмегі өте қажет, емтихан тапсырушы үшін психологиялық дайындық қиын жағдайдан шығуға көмектеседі. • Емтихан тапсырар алдынан бірнеше уақыт өз балаңыздан қандай пән ол үшін қиынырақ екенін сұраңыз, ол неге олай? Бұл информация оған қандай пәнді оқудан бастау керек, қандай пән көп уақытын алатынын анықтап, жоспар құруына көмектеседі. Балаңызбен бірге оның емтиханға дайындалу уақытын белгілеңіз. Қиын материалды бұрын, оңай материалды соңынан дайындалу керек екенін айтыңыз. • Балаңызбен бірге емтихан сұрақтарын оқуыңызға болады. Егер кейбір пәндер бөлімін ұмытып қалсаңыз ол жайлы айтудан ұялмаңыз. Ол қайта сізді осы бөлімдер жайында айтып, есңізге түсіргені жақсы. Ол көп материалды айтып үлгірсе, ол өте жақсы. • Шпаргалка жайында әңгімелеңіз, оның жақсы немесе жаман жақтарын ескертіңіз. Емтихан барысында шпаргалканың көмегі болады, тек ол балаңыздың қолымен жазылған болса. • Емтиханға дайындық кезінде балаңыздың қысқа уақыт дем алуын қадағалаңыз. Дем алу -бұл шаршаудың алдын алатын шара екенін түсіндіріңіз. Балаңыз стимулятор заттардан (кофе, қатты қызыл шай) аулақ болғаны жақсы. Радио немес теледидар қосылып тұрған бөлмеде емтиханға дайындалу, зейінін кітапқа шоғырландыруына зиянын тигізеді. Егер оқушы музыка тыңдап, дайындалуды сұраса, сөзі жоқ жай музыка тыңдауға рұқсат беруге болады. • Емтиханға дайындық кезінде баланың көзі көп шаршайды. Егер көз шаршаса, организмде шаршайды. Сол үшін емтихан уақытында берілген тапсырманы орындай алмай қалуы да мүмкін. Ол үшін мынандай жаттығулар орындауға болады: – Кезекпе кезек көзіңмен жоғары –төмен (25 секунд), солға –оңға (15 секунд) қара; – Көзіңмен өз аты-жөніңді жаз; – Кезек-кезек көз жанарыңды жойылған затқа шоғырландыр,(25секунд), кейін алдыңдағы қағаз бетіне көңіл аудар (20 секунд) ; – Сағат бағытымен тік төртбұрыш, үшбұрыш суретін сал, кейін қарсы бағытта қайтала;

Мен емтихандамын!Мен емтихандамын! • Емтихан уақытында өте ашық, гүлді киімдер мен костюмдер кимеуге тырыс, себебі өзіңнен бас

5 слайд
Мен емтихандамын!Мен емтихандамын! • Емтихан уақытында өте ашық, гүлді киімдер мен костюмдер кимеуге тырыс, себебі өзіңнен басқа адамдарға әсер етуі мүмкін. • Әрдайым өзіңді сана –сезім шеңберінен шығып кетуден сақтандыруды ұмытпа. Артық ештеңеге рұқсат жоқ! • Ыңғайлы отыр, кеудеңді түзе. Әртүлі қарапайым жаттығулар жаса, олар сені ішкі қиналудан босатып, көңіл –күйіңді жақсартады. Мысалы, бірнеше рет терең дем алып, дем шығаруға болады. Өз ойларыңнан қашуға тырыспа, ол саған қосымша қобалжу әсерін алып келеді. • Жұмысыңды тапсырма. Кейінге қалдыр. Көзіңді жұмып, ойыңды жинақтап, шоғырландыр. Сен өз жауаптарыңа алып, қосарың бар ма? Есіңде болсын, әрқашанда жұмыс соңында жаңа ойлар басыңа келуі мүмкін. • Бұған қосымша емтихан алдында көп тамақ ішуге болмайтынын ұмытып кетпе. Әрбір емтихан тапсырушы емтихан қортындыларына тәуелсіз, өзіндік өміріне маңызды ғылым –ешқашанда қиын жағдайға берілмеуге тырысуды үйренеді. Ал жолы болмағандар – кеудесін толтыра терең дем алып, алға қарай ұмтылу керек.

Қобалжу жағдайы кезіндегі өзін Қобалжу жағдайы кезіндегі өзін -өзі ұстау үшін-өзі ұстау үшін • Емтиханға ертерек дайындықты бас

6 слайд
Қобалжу жағдайы кезіндегі өзін Қобалжу жағдайы кезіндегі өзін -өзі ұстау үшін-өзі ұстау үшін • Емтиханға ертерек дайындықты баста, аздап әр бөлімді бөліп, сабырлылық сақтай отыра дайындал. • Егер күш –жігеріңді, ойыңды жинақтау қиын болса, ең алдымен оңай материалдарды есіңе сақтап,соңынан күрделі материалдарды оқуға көш. • Шаршау мен қобалжу әсерлерінен арылтатын, әртүлі жаттығуларды күнделікті орында. • Сабақ оқитын кеңістігіңді дұрыс ұйымдастыр. Үстел үстіне жасыл немесе күлгін түсті рең беретін сурет немесе зат қойып қой. Бұл екі түс интеллектуальды белсенділікті арттырады. • Емтиханға дайындалу кезінде көз көп шарашйды. Жұмыс барысында 2-3 сағатқа үзіліс жаса. Кітаптан көзіңді алып, алысқа қара, кез келген екі жаттығу жаса: – Кезекпе кезек көзіңмен жоғары –төмен (25 секунд), солға –оңға (15 секунд) қара; – Көзіңмен өз аты-жөніңді жаз; – Кезек-кезек көз жанарыңды жойылған затқа шоғырландыр, (25секунд), кейін алдыңдағы қағаз бетіне көңіл аудар (20 секунд) ; – Сағат бағытымен тік төртбұрыш, үшбұрыш суретін сал, кейін қарсы бағытта қайтала;

Ақыл –ой мен физикалық еңбекті Ақыл –ой мен физикалық еңбекті кезектестіруге тырыс.кезектестіруге тырыс. • Уақытыңды теледидар

7 слайд
Ақыл –ой мен физикалық еңбекті Ақыл –ой мен физикалық еңбекті кезектестіруге тырыс.кезектестіруге тырыс. • Уақытыңды теледидар қараумен жоғалтпа. Егер музыка тыңдамай отыра алмайтын болсаң, сөзі жоқ жай музыка тыңда. • Тамақ рационынан стимуляторларды шекте, мысалы, кофе, қатты қызыл шай. Жүйке жүйең онсыз да, емтихан алдында күйзелуде. Емтихан алдында бір күн бұрын ештеңемен шұғылданба. Егер сен әлі де болса, оқып үлгірмесең,өзіңді қинама. Емтихан алдында жақсылап демал.

Емтиханға психологиялық Емтиханға психологиялық дайындық дайындық (оқушыларға арналған)(оқушыларға арналған) 1. Емтихан алдынд

8 слайд
Емтиханға психологиялық Емтиханға психологиялық дайындық дайындық (оқушыларға арналған)(оқушыларға арналған) 1. Емтихан алдындағы қобалжу бұл – табиғи көрініс деп қарастыру керек. Ол интенсивті ақыл-ой еңбегін құрайды. Кей кезде алғашқы қобалжу жақсы жауап беруге әсерін тигізуі мүмкін. 2. Ешқашан емтиханнан құлау жайлы ойлауға өзіңе мүмкіндік берме. Керісінше, өзіне сенімді, емтиханнан жақсы баға алған бейнені көз алдыңа елестет. 3. Емтиханға бірнеше күн қалғанда осы жайлы көріністі емтихан алдындағы коммисия мүшелерін, өзіңнің қобалжуыңды ситуациялап көр. Мысалы, емтихан болып жатқан классқа қиындықпен кірем; емтихан сұрақтарын алып жатқанда қолым дірілдеп, таңдайым кеуіп кетеді; т. б. Бірақ, емтихан сұрақтарын алып жауап беруге дайындалып жатқанда мені ештеңе қызықтырмайды. Сосын емтихан алушыға барып, сұрақтың жүйесі бойынша сенімді жауап берем. 4. Есіңде болсын емтихан алушыларда –адамдар. Оларда сұрақ мазмұнынан ауытқып түсінбей қалуы мүмкін. Бірақ, олар емтихан тапсырушының дауыс ырғағына байланысты анықтап отыруы мүмкін. Егер сұраққа жауап беру кезінде дауыс ырғағың сенімсіз, жай, монатонды болып келсе , сен алатын бағаға әсер етуі мүмкін. 5. Түсіну керек: өзіңе сенімділік сан –сезім төңірегінен келеді, ол сенің емтиханға жақсы дайындалып, барлық талаптарды орындай алатындығыңа байланысты. Сонымен өзіңнің қобалжу сезіміңе жүгінбей, емтихан алдындағы дайындығың мен өз-өзіңді тексеруіңе сен. Емтиханға кірер алдында өз-өзіңе «Мен сабырлымын!» деп іштей қайталап, айтып кір.

Сыныпқа өз-өзіңді сенімді ұстап кір, Сыныпқа өз-өзіңді сенімді ұстап кір, сенде барлығы жақсы болады.сенде барлығы жақсы болады

9 слайд
Сыныпқа өз-өзіңді сенімді ұстап кір, Сыныпқа өз-өзіңді сенімді ұстап кір, сенде барлығы жақсы болады.сенде барлығы жақсы болады. • Өз ойыңды жинақтап, сезімің мен эмоцияңды қалыпқа келтір. • Өзіңе ыңғайлы отыр. Кеудеңді түзе. Сен өзіңді барлығынан ақылдымын, менде барлығы жақсы болады деп сендір. «Мен сабырлымын, дәл осы уақытта сабырлымын » деп осы сөзге ойыңды шоғырландыр. Осы сөздерді бірнеше рет асықпай қайтала. Әр қандай ойларыңнан қашуға тырыспа ол саған қосымша қобалжу алып келеді. Емтихан соңында жұдырығыңды қатты қыс. • Қобалжудан арылу үшін тыныс алу жаттығуларын орында: – ыңғайлы отыр, – мұрыныңмен терең дем ал (4-6 секунд ), – тынысыңды бөге (2-3 секунд), – асықпай деміңді шығар. • Мұхият тыңда. Тест белгілеу кезінде түсінбей қалушылық болмау үшін. Саған барлығын түсіндіреді: бланкты қалай толтыру керек, қандай әріптермен жазу керек, мектеп номерін қалай кодтау керек екенін. • т. б. • Зейінніңді шоғырландырып, айналаңдағыларды бірнеше уақыт ұмыта тұр. Сен үшін тек қана маңыздысы тест бланкасы мен белгіленген уақыт қана. Асықпай тез-тез белгіле. Тапсырманы аяғына дейін оқы. Тапсырманы бір шолып оқып шығып, соңын өзің құрастыра салуға болмайды. • Сұрақтардың барлығын қарап шық, жауап беруді өзің білетін сұрақтардан баста. Сол кезде сен жұмыс темпіне еніп, сабырлы бола бастайсың. Барлық кез келген тестің сен білетін жауабы болады. Тек қана ойыңды жинақта. • Жаңа тапсырмаға көшкенде, алдыңғы тапсырма жайында ұмыт, тест сұрақтары бір-бірімен байланыссыз. • Тұжырымды әдісті қолдан! Жауаптарды ретімен қарап, сұраққа сай келмейтін жауаптарды ойыңнан алып таста. • Егер сен дұрыс жауабыңа сенімсіз болсаң, таңдау қиын болады. Интуицияңа сен! • Жұмыссыңды тексеруге уақыт қалдыр. Жауаптарыңдағы көрініп тұрған қателеріңді бір шолып шық. • Барлық тапсырманы орындауға тырыс, бірақ іс жүзінде мүмкін емес. Тест тапсырмалары максимальды қиындық дәрежесінде беріледі. Жақсы баға үшін - 70%. • Емтихан соңында стрессіңді бейтарапта. Ең жақсы толық түрдегі стресстен арылу спортпен шұғылдану болып табылады. Табиғатта көп көмектеседі. Орманда серуендеу өзен, жай ағып жатқан су,орман иісі, жан дүниеңнің тепе-теңдігін алып келеді. Кезепе- кезек дем алып, дем шығару арқылы бас миына баратын импульсты жайландыруға көмектеседі. Басыңнан өткен сыналуды ата- анаңмен , достарыңмен бөліс. Олар емтихан тапсыру кезінде жаныңда жүрді. Сен олармен барлық уайымың мен қобалжуыңды айтуыңа, бөлісуіңе болады. Олар саған бұл жағдайда бір қорытындыға келуіңе көмектесді.

Емтиханда өзіңді қалай ұстауға Емтиханда өзіңді қалай ұстауға болады.болады. 1. Бастаманы оңай сұрақтан қиын сұраққа көшуден ба

10 слайд
Емтиханда өзіңді қалай ұстауға Емтиханда өзіңді қалай ұстауға болады.болады. 1. Бастаманы оңай сұрақтан қиын сұраққа көшуден бастау керек. 2. Көп уақытыңды бірінші сұраққа жауап берумен жоғалтып алма. Әйтпесе, қалған сұрақтар жауапсыз қалуы мүмкін. 3. Ауызша емтиханда жауап жүйесін (схема) құрастыру маңызды. 4. Ауызша емтиханда маңызды жауаптарыңды, ойларыңды анық көрсетіп кет. 5. Дайын жауабыңда негізгі және қорытынды б...