Материалдар / Үшбұрыштың түрлері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үшбұрыштың түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қырқүйек 2018
503
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Үшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлері 7 сынып геометрия Математика пәнінің мұғалімі: Кокум

1 слайд
Үшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлеріҮшбұрыштың түрлері 7 сынып геометрия Математика пәнінің мұғалімі: Кокумбаева С.К

1 . Саба қ мақсаты: “Үшбұрыш”, “Үшбұрыштардың түрлері” туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұм

2 слайд
1 . Саба қ мақсаты: “Үшбұрыш”, “Үшбұрыштардың түрлері” туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру. а) Білімділік . Есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, ой қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндап, көрсете білуі, пәнге қызығушылығын арттыру; ә) Тәрбиелік . Оқушылардың шығармашылық жұмыс жасау қабілетін тәрбиелеу. б) Дамытушылық . Есеп шығару барысында ережелерді дұрыс пайдалана отырып есте сақтау, логикалық ойлау және математикалық тілде сөйлеу қабілетін дамыту. 2. Түрі: дәстүрлі емес 3. Әдісі: «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясын пайдалану 4. Көрнекілігі: кадоскоп, фигуралар ,кубик, тірек- сызбалар 5. Пәнаралық байланыс: алгебра ,сызу

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі I.Қызығушылықты ояту  Ой қозғау  Семантикалық карта ІІ. Мағынаны ажырату  Есептер шығ

3 слайд
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі I.Қызығушылықты ояту  Ой қозғау  Семантикалық карта ІІ. Мағынаны ажырату  Есептер шығару ІІІ. Ой толғаныс  Анықтаманы жалғастыр  Кубизм әдісі  Сабақты бекіту  Үйге тапсырмалар

∆ АВС АВ =c, BC=a, AC=b P=AB+BC+AC P=a+b+c

4 слайд
∆ АВС АВ =c, BC=a, AC=b P=AB+BC+AC P=a+b+c ∆ АВС AB=BC- бүйір қабырғалары P=AB+BC+AC AC- табаны. P=2a+c ∆ АВС AB=BC=AC; AB=a P= AB+BC+AC P=3a2 31 аа с С А В В а а а СА В А С вс аҮшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарына қарай түрлері Берілген үшбұрышқа сәйкес келетін формулаларды тап

Семантикалық карта № а в с р Үшбұрыштың түрлері 1 2 см 3 см 7 см ? ? 2 3 см 3 см 3 см ? ? 3 6 см 6 см 2 см ? ? 4 ? ? ? 9 см Те

5 слайд
Семантикалық карта № а в с р Үшбұрыштың түрлері 1 2 см 3 см 7 см ? ? 2 3 см 3 см 3 см ? ? 3 6 см 6 см 2 см ? ? 4 ? ? ? 9 см Тең қабырғалы 5 3 см ? ? 11 см Тең бүйірлі 6 3 см 4 см ? 10 см ? 7 4 см ? 2 см 10 см ?

5 см 5 см 5 см В С Берілгені: ∆ АВ D – тең бүйірлі P=25 см AB=BD=7 см

6 слайд
5 см 5 см 5 см В С Берілгені: ∆ АВ D – тең бүйірлі P=25 см AB=BD=7 см Табу керек: AD - ? Шешуі: Жауабы: Жауабы: D А В Берілгені: ∆ АВС – тең қабырғалы АВ =ВС=АС=5 см Табу керек: Р- ? Шешуі:№ 1 № 2 А

9 см 9 см 3 смА В С Бер ілгені: ∆АВС - тең бүйірлі АВ =ВС=9 см, АС= 3 смс а Р   2 Табу керек

7 слайд
9 см 9 см 3 смА В С Бер ілгені: ∆АВС - тең бүйірлі АВ =ВС=9 см, АС= 3 смс а Р   2 Табу керек Р - ? Шешуі: Жауабы: Бер ілгені: ∆АВК - тең бүйірлі АВ =BK 4см ұзын АК = 5см Табу керек Р - ? Шешуі: Жауабы:А В К 5 см№ 3 № 4

АДАИЗА В А С3 см 4 см 8 см Бер ілгені:∆АВС АВ =3 см, ВС=8 см, АС= 4 см

8 слайд
АДАИЗА В А С3 см 4 см 8 см Бер ілгені:∆АВС АВ =3 см, ВС=8 см, АС= 4 см Табу керек: Р - ? Шешуі: Жауабы: Берілгені: ∆КМС Р – 27см К М С Табу керек: қабырғаларын - ? Шешуі: Жауабы:№ 6№ 5 15 11 21 23 15 9

Анықтамаларды жалғастырыңыздар Сүйір бұрышты үшбұрыш деп аталады егер, … Доғал бұрышты үшбұрыш деп аталады егер ,

9 слайд
Анықтамаларды жалғастырыңыздар Сүйір бұрышты үшбұрыш деп аталады егер, … Доғал бұрышты үшбұрыш деп аталады егер , ...... Тең бүйірлі үшбұрыш деп аталады егер оның екі қабырғасы тең болса…… Тең қабырғалы үшбұрыш деп аталады егер оның барлық қабырғалары тең болса…… Қабырғалары әр түрлі деп аталады егер оның қабырғалары әр түрлі болса…… …

Салыстырыңыз Кубизм Зерттеңіз Суреттеңіз

10 слайд
Салыстырыңыз Кубизм Зерттеңіз Суреттеңіз

Венн диаграммасы

11 слайд
Венн диаграммасы

Сабақты бекітуСабақты бекіту Үшбұрыш және оның түрлеріҮшбұрыш және оның түрлері

12 слайд
Сабақты бекітуСабақты бекіту Үшбұрыш және оның түрлеріҮшбұрыш және оның түрлері

Үйге тапсырма: № 132 есеп № 139 есеп §11 ережелерді кайталау Бағалау

13 слайд
Үйге тапсырма: № 132 есеп № 139 есеп §11 ережелерді кайталау Бағалау

14 слайд